Hallo allemaal!!! hier komt dan mijn pleidooi.
Het is erg moeilijk om er een te verzinnen want dan kom je weer zo arrogant over maar ik doe mijn best.
Ik vindt dat ik uit de mangrove mag komen en mijzelf bij jullie te voegen omdat:
Ik op het begin mij nog nie echt kon vinden in de groep maar naarmate de tijd vorderde ik toch nog heel hoog ben opgekomen (dat wil veel zeggen hier). Op het begin stond ik namelijk telkens op de springplank om naar huis te gaan. En nu sta ik zomaar hier mijzelf te verkopen!
Verder help ik heel goed mee met verzinnen van opdrachten om ze te voltooien, en doe altijd goed mee (dus lever mijn lijstje snel en op tijd in).
Vrolijk,behulpzaam,vertrouwbaar,vindingrijk zijn punten die komen hoog bij mijn karakter. (ik weet nie of jullie dat als een voordeel of een nadeel zien)
Ik vindt ook dat een ECHTE mangrover vanaf het begin de kans krijgt zich te bewijzen voor het spel, en gelukkig ben ik er een van
.
Omdat ik voor het eerst meedoe, heb ik dus ook niet zo heel veel ervaring maar nieuwe kandidaten geven ook weer nieuwe bloei!
Ik hoop dat jullie nu genoeg weten over mij.
Dus stem verstandig...
groetjes en xxx ECK