Hoi mede csc-ers
Ik ben laatst helaas weggestemd door mijn team (ik vermoed dat ze allemaal een zonnesteek hadden opgelopen
) maar ik laat me daar uiteraard niet door uit het veld slaan. Ik ben in de Mangrove terecht gekomen en heb het hier heel erg naar mijn zin. Maar ik zou natuurlijk wel graag weer terug willen komen. De meesten van jullie kennen mij al wel en weten wat jullie aan mij hebben.
Tijgertjes zijn ultieme survivers. Ze zijn sluw, overal op voorbereid en als ze iets willen bereiken gaan ze er ook helemaal voor. En boven al... ze houden van spelletjes! Maakt niet uit wat het is, I'm in! Dit alles bij elkaar is de reden waarom ik hier op dit eiland zit. Dit is de ultieme uitdaging, gevaar ligt op de loer, uitputting, honger, wanhoop, ruzies en jaloezie maar vooral Jatzee! Ik ben hier helemaal in mijn element...
Met mijn motto's 'wat niet kan is nog nooit gebeurd' en 'als je het doet doe het dan goed' sta ik te springen op mijn staart om weer terug te komen. Ik ga voor de bull, de 180!
oeh, idee... boomstamdartenGoed, ik hoop dat ik een beetje indruk heb gemaakt op jullie
moet ik dan ook ff vertellen dat ik dit bericht per ongeluk op verzend heb geklikt terwijl in op bekijken wilde drukken? Veel Tijgergroetjes en misschien tot ziens