Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 113931 keer)

Offline Connie_1983

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #500 Gepost op: 24-11-2004, 15:29:01 »
Mo en Gio in één expeditie...zou leuk zijn...ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor die twee ruzie hebben, ik schat 1 proef.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #501 Gepost op: 24-11-2004, 17:18:02 »
Mo en Gio in één expeditie...zou leuk zijn...ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor die twee ruzie hebben, ik schat 1 proef.

Ik had dat al ook gedacht. Mo en Gio hebben onmiddellijk ruzie op het eiland...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #502 Gepost op: 24-11-2004, 20:44:35 »
hMm ik vind eigenlijk dat er niemand bij zit die op alle vlakken echt gewéldig was,, maJa,, als ik zou moeten kiezen dan maar Klaar (Zoals velen hier),,

Ik vind het trouwens een beetje onzin dat iedereen vind dat Mo er absoluut niet in mag omdat hij heeft opgegeven en omdat hij veel zeurt,, maar wat zou jij doen als je al lichamelijk al super zwak bent,, je vriend je niet meer steunt (Matt) en allemaal afvallers aantreft die niet meer robinsonwaardig zijn,, (.. ::zwaai:: )
Ciao
Do you want to go to the Seaside?

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #503 Gepost op: 24-11-2004, 20:51:34 »
maar wat zou jij doen als je al lichamelijk al super zwak bent,, je vriend je niet meer steunt (Matt) en allemaal afvallers aantreft die niet meer robinsonwaardig zijn,, (.. ::zwaai:: )

Me realiseren dat ER waarschijnlijk niet iets voor mij is en dat ik beter thuis kan blijven.  ;)

Maar je hebt gelijk, het is voor ons hier heel gemakkelijk om de mensen te beoordelen vanuit onze luie stoel. :)
Nog even niks.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #504 Gepost op: 25-11-2004, 14:18:22 »
de gene die 2e 3e en 4e worden van Expeditie Robinson krijgen ook een plek in de Allstars zouden jullie dat niet denken tis maar een voorbeeld misschien komen die 3 personen er wel bij de All Stars!  ::bravo::

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 26-11-2004, 12:02:32 »

en wat als ryan en roland (tis toch roland hé?)oook op de eiland zitten.Hebben ze dan niet dezelfde vijand en zullen ze dan niet samenspannen?

Qua proeven is het heel moeilijk te bepalen wie de betere zal zijn.Mo heeft geen enkele (solo of duo)fysieke proef verloren , terwijl gio toch (vooral in het begin) proeven verloor (vnl. aan bjorn).Maar gio kon zijn krachten veel beter sparen en moest dan ook niet opgeven zoals mo.Hij had ook vrienden die hem altijd steunden (robinen judge) terwijl mo zich ook nog veraden voelde.
Overigens zijn ze de enigste 2 die een boom hebben beklommen om kokos te plukken.

p.s. weet iemand al de uitslag , ik vermoed klaar met mo als tweede.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 26-11-2004, 12:30:05 »

en wat als ryan en roland (tis toch roland hé?)oook op de eiland zitten.Hebben ze dan niet dezelfde vijand en zullen ze dan niet samenspannen?

Qua proeven is het heel moeilijk te bepalen wie de betere zal zijn.Mo heeft geen enkele (solo of duo)fysieke proef verloren , terwijl gio toch (vooral in het begin) proeven verloor (vnl. aan bjorn).Maar gio kon zijn krachten veel beter sparen en moest dan ook niet opgeven zoals mo.Hij had ook vrienden die hem altijd steunden (robinen judge) terwijl mo zich ook nog veraden voelde.
Overigens zijn ze de enigste 2 die een boom hebben beklommen om kokos te plukken.

ik heb verder eigenlijk geen idee hoe het zal gaan en hoe oude ruzies eventueel nog een rol gaan spelen, je zou denken dat de oud-deelnemers dat achter zich hebben gelaten maar als bv ryan en gio elkaar daar weer zien, kunnen oude frustraties best wel weer de kop opsteken..ben errug benieuwd.

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 26-11-2004, 14:23:08 »

ik heb verder eigenlijk geen idee hoe het zal gaan en hoe oude ruzies eventueel nog een rol gaan spelen, je zou denken dat de oud-deelnemers dat achter zich hebben gelaten maar als bv ryan en gio elkaar daar weer zien, kunnen oude frustraties best wel weer de kop opsteken..ben errug benieuwd.

Eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op ruzies van Ryan en Gio! Dat heb ik nou wel gezien. Vind het beter zo dat er maar 1 van de 2 gekozen is.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 26-11-2004, 14:30:01 »

Eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op ruzies van Ryan en Gio! Dat heb ik nou wel gezien. Vind het beter zo dat er maar 1 van de 2 gekozen is.

hopen voor jou dan dat de ander geen wildcard krijgt  ;)

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #509 Gepost op: 26-11-2004, 16:56:19 »
En ik hoop juist wel dat ze beiden zouden meedoen in de Allstars. Want door Ryan heb ik ook Gio leren kennen en ik vind hen beiden enorm tof.... ::bravo::

Offline scotty018

• Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 29-11-2004, 08:55:19 »
Hoe zit t met de allstar verkiezingen???? Heb daar gisteren niks over gezien.
Wie is er gekozen en hoe zit het met de wildcards, wanneer krijgen we dat te weten?

greetz
scotty

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 29-11-2004, 15:04:42 »
Hoe zit t met de allstar verkiezingen???? Heb daar gisteren niks over gezien.
Wie is er gekozen en hoe zit het met de wildcards, wanneer krijgen we dat te weten?

greetz
scotty

ik denk bij de volgende ER uitzending (volgens mij niet zondag maar de week daarna) als met alle kandidaten wordt teruggeblikt op ER 2004.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #512 Gepost op: 29-11-2004, 21:47:15 »
Ik hoop echt zoooo dat Klaar weer mee mag!! Ik ben echt fan van haar!
Some light in your eyes...

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 29-11-2004, 23:24:07 »
Nou van deze aangegeven personen...kies ik KLAAR.
Klaar maakt de show..vanwegen haar eigenzinnigheid,en natuurlijk moet er zo eentje ertussen zitten,want anders bloed het programma dood, en zou het saai zijn.
Daarbij heeft ze toch laten zien dat zij kon overleven in de Mangrove....wat heel wat heftiger was, dan de andere kannidaten die er niet gezeten hebben....en recht voor zijn raap.    ::rofl:: 

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 30-11-2004, 12:35:31 »
off-topic:
Peking Express!  ::bravo:: Reinier & Clarinka.  ::love::
Om het weer een beetje on topic te maken:
Reinier in ER, lijkt me geweldig!
Mag hij gelijk meedoen met de allstars, dat is nog eens een wildcard!  ::ok::
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #515 Gepost op: 30-11-2004, 13:05:48 »
Klaar is een schatje, heb haar ontmoet in Utopolis.... En ze is bijzonder knap !

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #516 Gepost op: 30-11-2004, 14:04:18 »
Klaar zit in All Stars!! 78% van de stemmen haalde ze binnen!! ::bravo:: ::bravo::

Gefeliciteerd Klaar!
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 30-11-2004, 14:05:13 »
Dankjewel Belinda, eindelijk duidelijkheid omtrent de laatse allstar verkiezing! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #518 Gepost op: 30-11-2004, 14:14:34 »
Ik snap eigenlijk niet goed waarom het nog niet bekend gemaakt is.
Gisteren kregen we een telefoontje van Klaar's vriendje dat ze er door is duss ik ga ervan uit dat dat klopt! (eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht hoor, terwijl Klaar zelf dacht dat Mo nog wel eens zou kunnen winnen.) Niet dus!  ::bravo::
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 30-11-2004, 14:17:10 »

Go Klaar!!!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”