Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 113934 keer)

Offline dragosh

• Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #480 Gepost op: 22-11-2004, 09:25:30 »
ach, als de all star-edities zo'n spannende en leuke reeks blijk te zijn, zal vt4 wel zijn mening herzien.De reeks word toch gemaakt door een onafhankelijke productieteam gemaakt (kanaka).

p.s ik vroeg me weer af waar mo was.Nu moet hij wel na 3keer niet komen opdagen naar huis gegaan zijn.Ik vroeg me af of nou was omdat hij zoveel heimwee had of om zijn baan (toen had hij nog enetje).De theorie dat hij niet om zijn verlies kon klopt hier niet, omdat hij wel bij de eerste wel aanwezig was.Ik vraag me af of hij voor de finale terug komt (een lange vliegreis).Zoniet wie gaat zijn stem uitbrengen, miss wel peter?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #481 Gepost op: 22-11-2004, 10:04:01 »
jammer he ik wil heel graag meedoen aan Expeditie Robinson nu kan dit niet volgend jaar helaas, grrr

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #482 Gepost op: 22-11-2004, 10:14:09 »
Idereen behalve Mohammed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind niet dat je nog een keer mee mag doen als je vrijwillig de expeditie verlaat! Dan ben je geen Robinsonner en kun je niet met problemen overweg. Je laat zien dat je dan geen echte doorzetter bent om te kunnen winnen!! En bovendien, Mo gun ik het niet.

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #483 Gepost op: 22-11-2004, 10:23:39 »
Idereen behalve Mohammed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind niet dat je nog een keer mee mag doen als je vrijwillig de expeditie verlaat! Dan ben je geen Robinsonner en kun je niet met problemen overweg. Je laat zien dat je dan geen echte doorzetter bent om te kunnen winnen!! En bovendien, Mo gun ik het niet.

halloow Ernestine en Peter hebben ook vrijwillig de expeditie verlaten hoor... ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline scotty018

• Forumlid
« Reactie #484 Gepost op: 22-11-2004, 10:46:31 »
Weet iemand of er gelijktijdig met de uitslag er ER2004 de allstar line-up bekend wordt? Want wanneer kiezen ze de kandidaten die met een wild card mee mogen doen?

Kan iemand dat ons vertellen.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #485 Gepost op: 22-11-2004, 14:30:43 »
Als Melvin niet meedoet ga ik niet eens naar die onzin kijken.
Hopelijk wil hij zelf wel meedoen, anders gaat het feest niet door. Ik kan me die opmerking van hem nog herrineren tegen Sascha 'als wij over die berg zijn met z'n 3-en, kunnen Ron en ik je zo verkrachten, niemand zal je horen' of iets in die trant. Hilarisch!!!

En Sascha die erom moest huilen.  :\'( Eerst moest ze erom lachen en later huilde ze erom, gelukkig zijn Melvin en Ron daarna ook gestopt met die opmerkingen.

En dat zeuren over een complot.. ze mag blij zijn dat zij er niet uitgestemt was. Wat overigens wel was gebeurd als ze niet een dubbele stem had verdient en zo Veronique eruit had gegooid.

Sascha moet niet zeuren. Ze had zelf ook een complot met Sander, Muriël en Kris om Eva en Veronique weg te stemmen.

Ik heb op Klaar gestemd, een stem op Sascha is geldverspilling omdat er toch niemand van ER1 gekozen gaat worden.  >:(
Nog even niks.

Offline just--me--zeekip

• Forumlid
  • hellûûûûûûûchen
« Reactie #486 Gepost op: 22-11-2004, 14:35:37 »
bedankt voor de uitleg...

ik ken eigenlijk alleen de mensen van dit jaar.... is pas de eerste keer dat ik kijk namelijk..  vond het eerder niet zo...

dus ik zie het volgend jaar wel haha..

misschien zijn klaar en ronald leuk om samen volgend jaar mee te doen... kan best gezellig worden hahaha
expect the unexpect...

Offline tally

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 22-11-2004, 14:37:08 »
Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee aan de all stars???
Leuk dat Peter erbij zit nu hopen dat Klaar het ook red!!!!
Life is like a box of chocola... yummie!!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #488 Gepost op: 22-11-2004, 14:41:24 »
Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee aan de all stars???
Leuk dat Peter erbij zit nu hopen dat Klaar het ook red!!!!

Er zijn tot nu toe tien mensen gekozen (Jennifer, Fatima, Keo, Ilona, Robin, Ernestine, Peter, Gwann, Raymond en Giovani) en daar komt er volgende week nog één bij. En de redactie kiest nog zes mensen, dus dat zijn er zeventien in totaal.  ??? Vreemd getal, het zal dan wel zestien of achttien worden.
Nog even niks.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #489 Gepost op: 22-11-2004, 15:50:20 »
Deze Stemming was uitermate Simpel Klaar wint dit makkelijk en als ze het niet wint? dan krijgt onze Klaar altijd nog een WildCardronde waar zij dan wint dus Klaar zien wij volgend jaar Definitief terug op de Buis Groetjes Nicky Im Sure...

Offline tally

• Forumlid
« Reactie #490 Gepost op: 22-11-2004, 16:13:01 »

Er zijn tot nu toe tien mensen gekozen (Jennifer, Fatima, Keo, Ilona, Robin, Ernestine, Peter, Gwann, Raymond en Giovani) en daar komt er volgende week nog één bij. En de redactie kiest nog zes mensen, dus dat zijn er zeventien in totaal.  ??? Vreemd getal, het zal dan wel zestien of achttien worden.

Misschien het wel net zo als deze keer dat er direct iemand afvalt, zoals toen met de kooi.... het lijkt me wel leuk eigenlijk. Kan nu al niet wachten tot volgend jaar en kan ook niet wachten tot Peking Express weer begint vind ik ook erg leuk!!!!
Life is like a box of chocola... yummie!!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 22-11-2004, 17:39:26 »

Misschien het wel net zo als deze keer dat er direct iemand afvalt, zoals toen met de kooi.... het lijkt me wel leuk eigenlijk. Kan nu al niet wachten tot volgend jaar en kan ook niet wachten tot Peking Express weer begint vind ik ook erg leuk!!!!

Dat zou lu*lig zijn, heeft het land zitten SMS-sen om iemand door te stemmen en dan ligt diegene er na vijf minuten alweer uit. :o NET5 lijkt zo wel N€T5.

off-topic:
Peking Express!  ::bravo:: Reinier & Clarinka.  ::love::
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #492 Gepost op: 22-11-2004, 22:19:45 »

off-topic:
Peking Express!  ::bravo:: Reinier & Clarinka.  ::love::

Ik denk dat Klaar wint met 100 %. Zoals die grappig is, daar kun je je toch mee te pletter amuseren... ik hoop echt dat ze wint...

off-topic:
Peking Express ! Elias en Jetske , die waren fantastisch ! ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #493 Gepost op: 23-11-2004, 17:12:16 »
Klaar!! Ik neigde ook wat naar Mo, moet ik zeggen, maar ik vind Klaar toch leuker :).

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #494 Gepost op: 23-11-2004, 18:30:24 »
Ik ben voor Mo & Klaar!

Mo omdat hij een goede vriend van Peter is (en ik een hele grote fan van Peter ben)
en Klaar omdat ze apart is en haar eigen weg gaat! Met Ronald zondag geweldig!!

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #495 Gepost op: 23-11-2004, 18:31:24 »
O, ja en ik vind het omdat MO heel sterk is met proeven!!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 23-11-2004, 18:55:40 »
Mo cker niet!!!!!!! iedereen behalve hij. stomme zeur!

Doe maar Klaar. die brengt wat leven in de brouwerij ::trots::

simon is ook niet echt een spraakmakend persoon... als het klaar niet wordt dan Sascha

Offline Tata

• Forumlid
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #497 Gepost op: 23-11-2004, 20:42:42 »
Mo is zeker goed in de proeven, hij had zich helemaal in top conditie getraid voor de expeditie en verloor geen enkele proef. Waarom zou hij dus nog een kans moeten krijgen. Hij kon het gewoon niet aan, heeft niet genoeg gedoseerd. Hij heeft er overal zelf invloed op kunnen hebben of hij doorging of niet. Klaar daarentegen werd er meteen uitgestemd, omdat mensen bang zijn van een eigen mening, daardoor kon ze zich niet meer bewijzen in de groep ( Iedereen heeft ook goede kanten) Voor Ernestine geld dat laatste ook, daarom ben ik heel blij dat die er ook bij zit.
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #498 Gepost op: 24-11-2004, 10:52:20 »
Klaar!  ::ok::

Hihi en afgaande op de poll hier zit dat wel goed  ::jaja::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #499 Gepost op: 24-11-2004, 12:06:22 »
als Mo geselecteerd zou worden, krijgt hij zeer zware concurrentie van Gio(vanni) die ook heel heel sterk was in de proeven...
Kieke en Nathalie go for it !!