(i'm in a deep shock......)
Uhhhh....Ikkuh nu helemaal nie meer snappuh hoor....
Deborah heeft hier op het forum de meeste stemmen (zie hierboven bij de poll 34%!) Maar waarom is ze dan 2e geworden in de poll? (dat las ik ergens op een ander forum, net5 gelof ik)
Waar waren al deze mensen met hun smsjes toen we ze nodig hadden!? :-)
Ik heb zo'n vermoeden dat er toch een beetje gefraudeerd wordt met die sms-poll, puur en alleen omdat Net5 er zoveel mogelijk geld aan wil verdienen! Ik weet zeker dat er heel wat sms-jes voor Deborah binnen zijn gekomen, maar dat Net5 bij voorbaat de bedoeling heeft gehad om 1 van die 2 (Lydia of Deborah)of allebei er via de wildcard in te doen. Heb ik ook ergens vandaan gehaald op een ander forum. Wat denken jullie?
Ik kan er gewoon niet over uit,want ik vind gewoon echt nog steeds dat ALLEEN mensen die er via een complot, via ziekte of vanwege pech de expeditie moesten verlaten nog een kans VERDIENEN!
Hoe kan het publiek dan in godsnaam mannen als Raymond en Peter kiezen? Beide hebben al vrij snel opgegeven en zijn vrijwillig uit de expeditie gestapt!
Maar ja, aan de ene kant gun ik het Peter ook wel, want anders gaat ie de Robinson geschiedenis in als 'quiter' en dat is natuurlijk ook niet leuk voor hem. Nu kan ie bewijzen aan z'n vrouw en dochter dat hij het ook kan zonder op te geven. (I hope)
En trouwens, oneerlijkheid lijkt deze weren toch te overrulen, dus ik leg me er maar bij neer.
Hoop met ganze hart dat
Lydia
, Sasha,
Pieter,
Deborah
en Tommy allemaal een wildcard krijgen!
You go survivors!