Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 113967 keer)

Offline Robinn

• Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #460 Gepost op: 20-11-2004, 09:48:09 »
ow jah en weet je waarom ik denk dat Klaar wint omdat ook er een chatorganisatie is georganiseert wat al weken op het net staat en daarom stemmen mensen ook op Haar Klaar sucks!

Ja belachelijk hé  ::bravo::

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #461 Gepost op: 20-11-2004, 14:01:18 »
Ik vind het leuk dat Peter door is, alleen nu maar hopen dat hij weer niet zo snel opgeeft!!

Ik ga nu voor Mohamed, ik vond hem sterk en beschikken over echt Robinson kwaliteiten al moet ik zeggen dat ik Klaar de laatste tijd, ook al heb ik mij in het begin enorm zitten ergeren aan haar, best te pruimen vond. Ze deed gewoon haar eigen ding, lachen!! Dus eigenlijk twijfel ik nog!!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Weet iemand wanneer de All Stars aflevering eigenlijk volgend jaar beginnen????

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #462 Gepost op: 20-11-2004, 14:37:37 »
 ::oink:: (i'm in a deep shock......)

Uhhhh....Ikkuh nu helemaal nie meer snappuh hoor....
Deborah heeft hier op het forum de meeste stemmen (zie hierboven bij de poll 34%!) Maar waarom is ze dan 2e geworden in de poll? (dat las ik ergens op een ander forum, net5 gelof ik)
Waar waren al deze mensen met hun smsjes toen we ze nodig hadden!? :-)
Ik heb zo'n vermoeden dat er toch een beetje gefraudeerd wordt met die sms-poll, puur en alleen  omdat Net5 er zoveel mogelijk geld aan wil verdienen! Ik weet zeker dat er heel wat sms-jes voor Deborah binnen zijn gekomen, maar dat Net5 bij voorbaat de bedoeling heeft gehad om 1 van die 2 (Lydia of Deborah)of allebei er via de wildcard in te doen. Heb ik ook ergens vandaan gehaald op een ander forum. Wat denken jullie?
Ik kan er gewoon niet over uit,want ik vind gewoon echt nog steeds dat ALLEEN mensen die er via een complot, via ziekte of vanwege pech de expeditie moesten verlaten nog een kans VERDIENEN!
Hoe kan het publiek dan in godsnaam mannen als Raymond en Peter kiezen? Beide hebben al vrij snel opgegeven en zijn vrijwillig uit de expeditie gestapt!
Maar ja, aan de ene kant gun ik het Peter ook wel, want anders gaat ie de Robinson geschiedenis in als 'quiter' en dat is natuurlijk ook niet leuk voor hem. Nu kan ie bewijzen aan z'n vrouw en dochter dat hij het ook kan zonder op te geven. (I hope) ::rofl::
En trouwens, oneerlijkheid lijkt deze weren toch te overrulen, dus ik leg me er maar bij neer. ::ohno::
Hoop met ganze hart dat Lydia, Sasha, Pieter, Deborahen Tommy allemaal een wildcard krijgen!

You go survivors!
 ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 20-11-2004, 14:58:41 »
Het zou toch geweldig zijn om zo'n doorgewinterde dievegge als Deborah erbij te hebben, ik zie die kop van Gio al helemaal voor me als hij erachter komt dat zijn pannekoek gejat is.

Je hebt helemaal gelijk....maar ja, ze is overtroffen door Peter de Chocoman..
Ik hoop nu maar op een vette Wildcard ::bravo::

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 20-11-2004, 15:02:02 »
Precies! Vond Deborah, Tommy en Veronique sterkere kandidaten dan Peter. En vond Peter ook niet heel bijzonder, af en toe zelfs saai en een meeloper! En dat vond ik niet van de andere drie. Maar ja, Peter is nu gekozen en daar moeten we het maar mee doen!

Ja, heelleif allemaal maar nu is t een beetje laat. Allemaal hopen op een WILDCARD voor Deborah.... ::tandpastasmiley::

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 20-11-2004, 15:18:42 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Waarschijnlijk hebben er veel meer meiden dan jongens lopen sms-en afgelopen zondag!Hahahahahahahahahahahahahahahaha! ::tandpastasmiley::
Ik snap echt niet dat Peter is gekozen boven Deborah???? Ik vertrouwde die sms poll van net5 al niet, maar nu helemaal niet meer!
Tenzij ze natuurlijk een paar jaloerse vriendinnen of kennissen heeft die expres op een andere kandidaat hebben gestemd! haha! Het zou me niks verbazen....::tandpastasmiley:: Jullie weten namelijk wel hoe vrouwen onder elkaar kunnen zijn toch? Dit fenomeen hebben we uitgebreid kunnen aanschouwen in ER 2002!

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 20-11-2004, 17:54:56 »
ik denk dat we bij de allstar edities moeten kiezen voor mensen die eigenlijk weinig getoond hebben of mensen van de eerste 2 reeksen.Dit omdat ze de einige zijn die ons nog aangenaam kunnen verrassen.De revelatie van all star zal niet klaar of robin zin maar iemand anders.Trouwens elke deelnemer weet hoe sluw robin is.Hij zal veel vlugger uitgestemd worden.

mensen die ik nog wil zien:
1)melvin;de enige die wist te overleven toen er nog niets bekend was, ijzersterk

2)eva; de enige echte ferme dame die nog ver geraakte

3)richard:wie allstar robinson wil worden moet hem kunnen overwinnen

4)mo (klaar wint met gemak): de reden hiervoor-mo stond bekend als de kandidaat bij fysieke proeven, ik wil wel eens zien of hij het ook kan winnen van gio en gwan.

5)ryan:hij kan soms zo ergelijk zijn dat hij een perfecte kandidaat is.

6)aangezien ik zoveel mannen heb, graag nog een vrouw naar keuze

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #467 Gepost op: 20-11-2004, 18:48:18 »
ik denk dat we bij de allstar edities moeten kiezen voor mensen die eigenlijk weinig getoond hebben of mensen van de eerste 2 reeksen.Dit omdat ze de einige zijn die ons nog aangenaam kunnen verrassen.De revelatie van all star zal niet klaar of robin zin maar iemand anders.Trouwens elke deelnemer weet hoe sluw robin is.Hij zal veel vlugger uitgestemd worden.

mensen die ik nog wil zien:
1)melvin;de enige die wist te overleven toen er nog niets bekend was, ijzersterk

2)eva; de enige echte ferme dame die nog ver geraakte

3)richard:wie allstar robinson wil worden moet hem kunnen overwinnen
[/color]akkoord en hopelijk wint hij dan nog één keer

4)mo (klaar wint met gemak): de reden hiervoor-mo stond bekend als de kandidaat bij fysieke proeven, ik wil wel eens zien of hij het ook kan winnen van gio en gwan.
juist ik vind Gio en Gwan ook veel sterker, als Mo meedoet tegen die 2 haalt hij het niet.

5)ryan:hij kan soms zo ergelijk zijn dat hij een perfecte kandidaat is.
akkoord Ryan moet terug meedoen, maar niet omdat hij zo ergelijk is. Ik vind Ryan tof...

6)aangezien ik zoveel mannen heb, graag nog een vrouw naar keuze

JACOBIEN !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline koekiemonster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #468 Gepost op: 20-11-2004, 19:10:14 »
De mensen die ik graag wil terug zien zijn:

Melvin (1)
Eva (1)
Pieter (2)
Richard (2)
Melanie (2)
Nathalie (2)
Koenraad (2)
Jutta (4)
Frank (5)
Klaar (5)
Darline (5)

Wie ik absoluut NIET wil terug zien zijn:

Sasha (1)
Jan (2)
Nolleke (3)
Esther (4)
Mo (5)

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #469 Gepost op: 20-11-2004, 21:52:22 »
Ik ben morgen voor mohamed maar ik zeg eerlijk dat ik morgen niet ga smsen!

Ik heb met Robin  ::love:: en Peter  ::love:: zoveel smsjes gestuurd dat het mij hartstikke veel geld heeft gekost! Voor hun vond ik het niet erg had het erg graag voor die twee schatjes over!

Maar ik ga het niet elke keer doen dus de mensen die voor Klaar zijn (Daino bijv)
hebben geluk dat ik geen smsjes ga sturen voor MO!

Sorry Mohamed ik wil je graag terug zien maar het smsen gaat me een beetje te veel kosten voor een arme student zoals ik! :\'(

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #470 Gepost op: 20-11-2004, 22:01:07 »
Jah Jacobien was me favouriete kandidaat ik hoop dat ze verkozen wordt

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 20-11-2004, 23:13:50 »
Ik snap ineens waarom er een paar opgevers geselecteerd worden, die worden er door de andere All stars makkelijk uitgestemd of om tactische redenen ingehouden, Mo die haalde deze expeditie graag de noten uit de boom, das makkelijk want die houdt het dan toch niet vol tot het einde.
Dus dan kun je er wel een paar man als klapvee hebben rondlopen.
Mijn keuze voor deze rond zou zijn:
Klaar, zonder twijfel.

en sowieso geen Sascha, want dat is echt ::ohno:: ::ohno::
Die deed niets, behalve zeuren tegen Veronique en Carine dat het eten niet lekker was enzo.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 21-11-2004, 23:09:08 »
Volgens de presentator was vandaag de laatste keer de Allstars. Waar blijft Nolleke dan, die volgens E-P ook mee zou doen?  ???
Nog even niks.

Offline scarface

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 21-11-2004, 23:20:08 »
Als Melvin niet meedoet ga ik niet eens naar die onzin kijken.
Hopelijk wil hij zelf wel meedoen, anders gaat het feest niet door. Ik kan me die opmerking van hem nog herrineren tegen Sascha 'als wij over die berg zijn met z'n 3-en, kunnen Ron en ik je zo verkrachten, niemand zal je horen' of iets in die trant. Hilarisch!!!

Daarnaast lijkt het me erg komisch als die gekke kamp-belg van vorig jaar weer meedoet, zelfs hij veegt de vloer aan met falers zoals 'MO' en 'Peter'.

ah well, het is een sms-stemming ofzo, dus het jongere publiek zal een groter aandeel in de stemming hebben, en die hebben meestal alleen de laatste seizoenen gezien. Tja, zo is het nu eenmaal.

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #474 Gepost op: 21-11-2004, 23:36:14 »
Net All Stars gezien en nu weet ik weer helemaal waarom ik Sascha niet terug wil zien.  >:( Ze mag dan wat ouder zijn, maar ze irriteert me nog steeds. En dat zeuren over een complot.. ze mag blij zijn dat zij er niet uitgestemt was. Wat overigens wel was gebeurd als ze niet een dubbele stem had verdient en zo Veronique eruit had gegooid.

De laatste verkiezing. Ik vraag me af of de wildcards worden gegeven aan de mensen die niet zijn verkozen of degenen die we niet hebben gezien. Ik zou het jammer vinden als Olivier en Eva echt niet mee wilden doen en zo.

Offline Tata

• Forumlid
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #475 Gepost op: 21-11-2004, 23:39:54 »
Ik keek toen nog niet. Ken de hele griet dus niet. Ik heb op Klaar gestemd (Verassend hè  ;D ) Ik vind dat ze veel pech heeft gehad en een tweede kans, in de vorm van een héle schone lei, verdiend. (Dus niet zoals de tweede kans in de mangrove). Maar dat hoef je er toch niet achteraan te sms'n ? de reden ook nog eens bedoel ik  :-\\ Gaat wel goudgeld kosten dan. :o
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 21-11-2004, 23:45:26 »
Er kan weer gestemd worden!!
er was eens......

Offline just--me--zeekip

• Forumlid
  • hellûûûûûûûchen
« Reactie #477 Gepost op: 22-11-2004, 00:39:07 »
ik heb geloof ik iets gemist.. wat houdt dat all stars precies in??? het zal best ergens zijn worden uitgelegd, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om al die 24 pagina's te gaan lezen.. ::schaam::

en kan ook iemand even vertellen wanneer de volgende afleveringen zullen zijn waar ernestine en peter en de rest al aan mee mogen doen???
expect the unexpect...

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 22-11-2004, 07:23:32 »
ik heb geloof ik iets gemist.. wat houdt dat all stars precies in??? het zal best ergens zijn worden uitgelegd, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om al die 24 pagina's te gaan lezen.. ::schaam::

en kan ook iemand even vertellen wanneer de volgende afleveringen zullen zijn waar ernestine en peter en de rest al aan mee mogen doen???

Volgend jaar komt er een speciale expeditie met allemaal oud deelnemers.
Wij, in Nederland kunnen sms-stemmen om te bepalen wie er van de oud-deelnemers mee mogen doen...daarnaast zal de productiemaatschappij nog een aantal wildcards weggeven aan oud-deelnemers.

Van 2004 zijn Ernestine en Peter al verkozen en voor de rest moet je maar even zoeken wie er verder zijn uitverkozen.

Helaas kunnen de fans in België niet meestemmen om één of andere reden...jammer hé.. ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 22-11-2004, 08:55:10 »
Heel jammer.
Er kan zoveel tegenwoordig, waarom dan geen Day After en All Stars in België?

Maar verhaal klopt. Er is volgend jaar geen gewone Expeditie Robinson, maar die van de All Stars Robinson. Pas in 2006 kunnen we weer genieten van nieuwe deelnemers. (als het programma dan nog bestaat)
er was eens......