Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 113957 keer)

Offline ace

• Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #440 Gepost op: 19-11-2004, 12:40:46 »
Hallo Mensen,

Hier ben ik weer met het laatste nieuws met betrekking tot de Allstars expeditie.

PETER is door naar de Expeditie. Ik had liever Deborah gezien, maar ja je kan nou eenmaal niet alles hebben, en Peter was wel een goede kandidaat afgezien van het feit dat hij heeft opgegeven.

Dan nu de kandidaten van volgende week:

Klaar:: de kunstzinnige Klaar doet mee aan de expeditie van 2004. Ze brengt de meeste tij door in De Mangrove en komt erg ver in de expeditie. Helaas wordt ook zij weggestemd.

Simon: Simon doet mee aan Expeditie Robinson van 2003. HIj zit op het manneneiland en wordt onder de hoede genomen van Fatima. Toch voelt hij zich een buitenstaander en hij vraagt of de anderen hem willen wegstemmen. Nu is hij echter klaar om zijn avontuur af te ronden.

Sascha:Ze deed mee aan de eerste Expeditie Robinson. Ze haalt bijna de finale, maar helaas. Nu is ze volwassener en klaar om de strijd opnieuw aan te gaan .

Mohammed: Mohammed doet mee aan de expeditie van dit jaar. Hij komt erg ver, maar zijn lichaam werkt niet mee. Hij is sterk verzwakt en geeft de strijd op. Mohammed voelt zich nu sterker dan ook en wil het avontuur weer aangaan.

Persoonlijk vind ik dat Sascha door moet naar de Expeditie. Klaar is ook goed, maar door haar excentrieke karakter zal ze het wel weer niet lang uithouden. Simon was een loser die na een week al heimwee had en zich nota bene weg liet stemmen, en Mohammed heeft bewezen sterk te zijn maar hij kan niet tegen zijn verlies en dat vind ik heel ergerlijk. Verder vind ik eigenlijk ook dat er meer leden van de eerste expeditie mee moeten doen.

Goh,is het toch peter geworden,nou,dan kan die volgend jaar eens laten zien,dat hij misschien een expeditie af kan maken,zonder vroegtijdig op te stappen,mijn stem heeft hij niet gekregen,en trouwens,ik denk dat hij volgend jaar zware papieren krijgt,er zitten nu al mensen in de ''allstars''die bewezen hebben in het verleden,dat ze betere doorbijters zijn dan peter!!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #441 Gepost op: 19-11-2004, 13:49:01 »
Damn, geen Veronique, Tommy en Deborah...  :o ::niet-ok:: ER1 kandidaten maken echt geen kans, hoe goed ze ook zijn. Voor de volgende week gaat mijn stem naar Sascha, maar waarschijnlijk zal het publiek toch wel Klaar kiezen met 50+% van de stemmen.
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #442 Gepost op: 19-11-2004, 13:56:03 »
Beste Nederlanders,

Eerst en vooral bedankt voor jullie massale steun voor Peter. Ik ben ervan overtuigd dat hij het heel goed zal doen.....

Voor deze nominatie ben ik voor Klaar....
En wel voor volgende reden :

Klaar is echt een survival dame en heeft bewezen dat ze enorm sterk is.
Ze heeft heel veel mensen heel veel uren aangenaam kijkplezier verstrekt...
Weten jullie nog : de vis die ze at, dat ze Darlene wantrouwde, hoe ze haar best deed in de eetproef tegen Mick.. Klaar is heel sterk en dat ze misschien mangroveprinses kan worden kan ze bewijzen door mee te doen aan de All Stars.
Klaar jij bent de vrouw voor deze nominatie...Hopelijk heb ik voor de 3de keer geluk met mijn pr... !!!!

G.I. Jane Klaar, ik duim voor jou !!!!
En als jullie nog vragen hebben kunnen jullie die haar stellen op de chat van zaterdagavond hier op deze site....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #443 Gepost op: 19-11-2004, 14:27:03 »
Jaaa! Ga zeker voor Klaar! Ik zou het leuk vinden als er iemand uit ER1 bijkwam, maar Sasha vond ik echt onuitstaanbaar!!! Dus daarom Klaar!  ;D

Wat de programma-makers beter kunnen doen is volgende week 4 kandidaten uit ER1 laten zien waaruit je je keuze kunt maken, die week daarop 4 kandidaten uit ER2 enzo. Klinkt raar maar zo gaat het wel eerlijker vind ik. Nu zul je zien dat bijna iedereen uit ER5 (dit seizoen dus) worden geselecteerd!
« Laatst bewerkt op: 19-11-2004, 14:34:01 door koekiemonster »

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #444 Gepost op: 19-11-2004, 14:41:56 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

::ok:: ::ok:: ::ok:: Gelukkig Peter is door!!!!   ::ok:: ::ok:: ::ok::

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik heb zondagavond ontzettend veel smjes gestuurd voor Peter!

Ik heb wel de laatste dagen erg in spanning gezeten omdat ik op vakantie was van maandag tot vrijdag.
Ik heb daarom niet kunnen volgen hoe het er voor stond met Peter.

Ik ben net thuis en gelijk gekeken en...........................

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::Gelukkig is Peter door!!![/b] ::bravo:: ::bravo::

::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #445 Gepost op: 19-11-2004, 14:59:54 »
Voor mij is dit 100% MOHAMED!!!

Hij was voor mij de robinson 2004!
Hij was ontzettend sterk, won haast alle proeven!! Helaas kon zijn lichaam het niet meer aan dit kwam omdat hij ontzettend veel deed!!

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Simon wel erg lief vond vorig jaar. Ik vond het dan ook erg jammer dat hij als eerste wegging omdat hij niks heeft kunnen laten zien.
ik zou hem ook nog wel een kans willen geven.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #446 Gepost op: 19-11-2004, 15:06:13 »
zal wel Klaar worden  ::rofl:: 100% oneerlijk hoor sorry, ik hoop niet dat Klaar wordt verkozen en Mohamed hoef ik ook niet meer te zien laat Sascha maar winnen ofzo!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #447 Gepost op: 19-11-2004, 17:39:09 »
Sorry voor Peter die misschien hoopt met zijn vriend te kunnen gaan robinsonnen maar ik vond Klaar veel veel sterker dan Mohammed. OK Mo heeft misschien veel proeven gewonnen maar als survival vrouw was Klaar veel veel beter en ze was ook toffer om naar te  kijken.. Ik denk dat Klaar veel kans maakt.

Offline herman

• Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 19-11-2004, 18:05:21 »
mohammed is sociaal ook heel erg zwak, ook rampzalig dat peter is gekozen, ik begrijp niet wat jullie peterfans in hem zien, in geen opzicht onderscheid hij zich van andere robinson kandidaten

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 19-11-2004, 20:50:40 »
Precies! Vond Deborah, Tommy en Veronique sterkere kandidaten dan Peter. En vond Peter ook niet heel bijzonder, af en toe zelfs saai en een meeloper! En dat vond ik niet van de andere drie. Maar ja, Peter is nu gekozen en daar moeten we het maar mee doen!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #450 Gepost op: 19-11-2004, 21:28:32 »
Precies! Vond Deborah, Tommy en Veronique sterkere kandidaten dan Peter. En vond Peter ook niet heel bijzonder, af en toe zelfs saai en een meeloper! En dat vond ik niet van de andere drie. Maar ja, Peter is nu gekozen en daar moeten we het maar mee doen!

spreken we mekaar nog een keer na de All Stars Koekiemonster....
En nu hop stemmen voor Klaar Van Der Lippe !!! ::bravo::

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 20-11-2004, 00:10:20 »
Hallo Mensen,

Dan nu de kandidaten van volgende week:

Sascha:Ze deed mee aan de eerste Expeditie Robinson. Ze haalt bijna de finale, maar helaas. Nu is ze volwassener en klaar om de strijd opnieuw aan te gaan .

Persoonlijk vind ik dat Sascha door moet naar de Expeditie. Verder vind ik eigenlijk ook dat er meer leden van de eerste expeditie mee moeten doen.

Ik ben er helemaal voor om meer mensen uit de eerste expeditie in All Stars te hebben, want het zijn er veel te weinig. Ik hoopte dan ook op Tommy of Veronique. Maar Sascha, nee, die heb ik echt genoeg gezien. Wat heb ik me lopen ergeren aan die meid. Dus geen Sascha alsjeblieft. Dan kan ik ER All Stars wel vergeten!  >:(

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #452 Gepost op: 20-11-2004, 00:14:04 »

Ik ben er helemaal voor om meer mensen uit de eerste expeditie in All Stars te hebben, want het zijn er veel te weinig. Ik hoopte dan ook op Tommy of Veronique. Maar Sascha, nee, die heb ik echt genoeg gezien. Wat heb ik me lopen ergeren aan die meid. Dus geen Sascha alsjeblieft. Dan kan ik ER All Stars wel vergeten!  >:(

Wie dan wel ??? KLAAR ????

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #453 Gepost op: 20-11-2004, 00:18:40 »
Alles beter dan Sascha, Daino. Als je ER1 hebt gezien, dan weet je wel wat ik bedoel. Die meid deed echt niets.  :-\\

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #454 Gepost op: 20-11-2004, 00:23:00 »
Ik zag ER1 nooit.... Maar is die Sacha geen familie van Ernst Paul ???
Dan wordt die wel geselecteerd vrees ik ...

Offline Steffie*keb*13

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 20-11-2004, 09:21:09 »
sacha deed echt niks,  >:(
is zij familie van ernst paul???  ::oink::
sm@kkies ---> Stiftjeh

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #456 Gepost op: 20-11-2004, 09:32:27 »
Ik vind die Allstarsrace Fake ze wisten al van tevoren dat Peter door zou gaan en volgende week Klaar als zij niet wordt uitverkozen vreet ik me eigen.... nog op echt meen het je kan stemmen omdat er geld verdiend moet worden en als Klaar mee gaat doen hoef ik geen ERallstars te zien heb me doodgeergerd aan haar  ::joehoe:: ps Mohammed hoeft ook niet mee te doen

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #457 Gepost op: 20-11-2004, 09:41:06 »
ow jah en weet je waarom ik denk dat Klaar wint omdat ook er een chatorganisatie is georganiseert wat al weken op het net staat en daarom stemmen mensen ook op Haar *********!

(groffe uitspraak verwijderd door: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 20-11-2004, 15:00:25 door Stormpie »

Offline Steffie*keb*13

• Forumlid
« Reactie #458 Gepost op: 20-11-2004, 09:41:30 »
kvind et wel raar, ier staat da et deze week tussen deborah, peter, veronique en wie wast weer ging.
en erges anders ad ek gelezen da het tussen danny gerrit peter en nog iemand ging?
of sla ik door ???  ???
sm@kkies ---> Stiftjeh

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 20-11-2004, 09:45:41 »
Sascha mag wel door