Hallo Mensen,
Hier ben ik weer met het laatste nieuws met betrekking tot de Allstars expeditie.
PETER is door naar de Expeditie. Ik had liever Deborah gezien, maar ja je kan nou eenmaal niet alles hebben, en Peter was wel een goede kandidaat afgezien van het feit dat hij heeft opgegeven.
Dan nu de kandidaten van volgende week:
Klaar:: de kunstzinnige Klaar doet mee aan de expeditie van 2004. Ze brengt de meeste tij door in De Mangrove en komt erg ver in de expeditie. Helaas wordt ook zij weggestemd.
Simon: Simon doet mee aan Expeditie Robinson van 2003. HIj zit op het manneneiland en wordt onder de hoede genomen van Fatima. Toch voelt hij zich een buitenstaander en hij vraagt of de anderen hem willen wegstemmen. Nu is hij echter klaar om zijn avontuur af te ronden.
Sascha:Ze deed mee aan de eerste Expeditie Robinson. Ze haalt bijna de finale, maar helaas. Nu is ze volwassener en klaar om de strijd opnieuw aan te gaan .
Mohammed: Mohammed doet mee aan de expeditie van dit jaar. Hij komt erg ver, maar zijn lichaam werkt niet mee. Hij is sterk verzwakt en geeft de strijd op. Mohammed voelt zich nu sterker dan ook en wil het avontuur weer aangaan.
Persoonlijk vind ik dat Sascha door moet naar de Expeditie. Klaar is ook goed, maar door haar excentrieke karakter zal ze het wel weer niet lang uithouden. Simon was een loser die na een week al heimwee had en zich nota bene weg liet stemmen, en Mohammed heeft bewezen sterk te zijn maar hij kan niet tegen zijn verlies en dat vind ik heel ergerlijk. Verder vind ik eigenlijk ook dat er meer leden van de eerste expeditie mee moeten doen.