Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 113966 keer)

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #420 Gepost op: 17-11-2004, 14:05:55 »

Wel als Richard zelf niet is verkozen,die zo'n groot Robinsongehalte had moeten ze zeker niet afkomen met een Deborah, alleen omdat ze een pittig kopje heeft.... ::ohno::

Ben ik het helemaal mee eens!!!! Ik vond Deborah helemaal niks, luieren en giebelen met Lydia, nee dan Richard, dat was een echte Robinson, samen met Pieter en Ryan, dus misschien dat die nog door de redactie("wild card") erin kunnen worden gestemd!!

Blijven hopen!!! ::bravo::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #421 Gepost op: 17-11-2004, 15:09:46 »

Ben ik het helemaal mee eens!!!! Ik vond Deborah helemaal niks, luieren en giebelen met Lydia, nee dan Richard, dat was een echte Robinson, samen met Pieter en Ryan, dus misschien dat die nog door de redactie("wild card") erin kunnen worden gestemd!!

Blijven hopen!!! ::bravo::
Blijf ik doen, anders stuur ik een brief naar NET 5 en vT4 om Ryan,Pieter enRichard te promoten !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #422 Gepost op: 17-11-2004, 16:44:50 »
bij deze poll zijn we er nog niet echt uit maar het moet Of Tommy worden of Peter het liefst zou ik toch voor Tommy kiezen dat is een echte Robinson

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 17-11-2004, 17:04:24 »
het maakt mij niet uit wie er van de overige drie inkomt, zolang het Deborah maar niet wordt....maar ja ze levert wel mooie plaatjes op heb ik gezien, dus ook kijkers voor net5 dus zal ze het wel worden ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 17-11-2004, 23:18:17 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
Waar slaat dit bovenste op? Deborah zal volgens jullie wel geselecteerd worden alleen maar omdat ze en 'pittig kopje' heeft?
Sorry hoor, maar Expeditie Robinson draait echt niet alleen maar om het uiterlijk hoor! Zo werkt het echt niet bij de selectie van een programma zoals net 5. Mooie meiden zijn namelijk makkelijk en overal te vinden en die hebben ze echt niet nodig voor een show al ER.
Die deborah heeft echt niet alleen maar een pittig en leuk kopje (hadden Sarah, Sasha, Lydia,Ilona, Melanie,en Kelly trouwens ook allemaal) maar ze heeft ook nog eens bewezen 42 dagen te kunnen overleven op een vies ,stinkend onbewoond eiland vol met vlooien en ongedierte en zonder eten of enige luxe! ALs iemand het zo lang volhoudt en ook nog eens weet te relativeren en te lachen vind ik haar dus echt wel een come-back waard.

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 17-11-2004, 23:31:53 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Maar nu effe iets belangrijks: weet iemand al iets meer over de uitslag?

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #426 Gepost op: 17-11-2004, 23:34:08 »
 :o ::love:: ;D ::rofl:: :D ::trots:: :P ::bravo:: :-\\ ::love:: ::tandpastasmiley:: ::ok:: :D ::ohno:: :) ::regenboog:: ::niet-ok:: ::zwaai:: ??? 8)

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 17-11-2004, 23:35:13 »
:o ::love:: ;D ::rofl:: :D ::trots:: :P ::bravo:: :-\\ ::love:: ::tandpastasmiley:: ::ok:: :D ::ohno:: :) ::regenboog:: ::niet-ok:: ::zwaai:: ??? 8)
By the way:

Anthony.....I love you!!!!!!..... ::bravo::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #428 Gepost op: 17-11-2004, 23:38:36 »
als ik het had geweten was je de eerste geweest maar het zou wel Peter zijn ik hoop overgens Tommy wie hoop jij?

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 17-11-2004, 23:38:41 »
::love:: ::love:: ::love:: ::love::
hopelijk komt deborah terug in de allstar serie...... ::bravo::

Yo Hans!
I am with u.......

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #430 Gepost op: 17-11-2004, 23:39:39 »
Deborah dus okee beter als Veronique in ieder geval   ::tandpastasmiley::

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 17-11-2004, 23:50:31 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::Hoi Nicky!
Volgens mij zijn wij de enige 2 op dit forum! Hahahaha!

Ja, als ik zou moeten kiezen ben ik voor Deborah, maar dat is natuurlijk ook omdat ik haar een beetje ken van vroeger.
Ze zat bij mij op school (op de havo in Utrecht),maar ga nu niet meer met haar om.Waarschijnlijk kent ze me niet eens meer want het is al zeker 10 jaar geleden. Ik vond haar toen altijd al een toffe meid en ze heeft voor mij gewoon iets leuks. Totaal geen meeloper en heel spontaan. AL zou ik haar niet gekend hebben dan had ik nog op haar gestemd want ik vond haar gewoon kei stoer en grappig in 2002. ::trots::

Offline Pop

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 17-11-2004, 23:51:59 »

Damn! Dit ga je toch niet menen? Wekenlang krijgen we groepjes van mensen waar eigenlijk niemand van door hoeft en dan krijgen we nu een groep met drie mensen op wie ik wel zou willen stemmen? :( Tommy, omdat hij eigenlijk de eerste ER-er is die ik eerst helemaal niks vond en later steeds meer ben gaan respecteren; Deborah, omdat zij één van de leukste deelnemers was en Lydia&Deborah toch een ER-begrip is (één van de twee moet dus zeker in ER) en Veronique, omdat ik het superdapper van haar vind dat ze het nog een keer probeert. In ER1 kreeg ze steeds ontzettend veel stemmen tegen maar bleef toch doorgaan. Dat vind ik fantastisch van haar. Van mij mogen Deborah, Tommy en Veronique alledrie wel door.
Ben ik het helemaal mee eens!

Offline eminem

• Forumlid
stem op peter voor all stars
« Reactie #433 Gepost op: 18-11-2004, 11:26:09 »
           lieve mensen

vinden jullie net zoals mij dat peter het verdiend om mee te gaan met all stars.
STEM DAN OP HEM.
ik doe het zeker want voor mij verdiend hij het echt.
hoop dat jullie er ook zo over denken.

GEWOON DOEN MENSEN  ::zwaai:: ::ok:: ::zwaai::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
Re: stem op peter voor all stars
« Reactie #434 Gepost op: 18-11-2004, 11:36:55 »
Ik ben blij dat ook jij vindt dat Peter terug in de expeditie moet komen.
Ik heb vorige week ook al een oproep gelanceerd.
Peter is gewoon de max en moet meedoen...

Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Ville

• Forumlid
Re: stem op peter voor all stars
« Reactie #435 Gepost op: 18-11-2004, 11:44:11 »
Door nu te gaan stemmen op Peter bereik je niet zo veel meer. De uitslag is bij Net5 al bekend... Even afwachten dus..
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #436 Gepost op: 18-11-2004, 12:04:20 »
::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
Waar slaat dit bovenste op? Deborah zal volgens jullie wel geselecteerd worden alleen maar omdat ze en 'pittig kopje' heeft?
Sorry hoor, maar Expeditie Robinson draait echt niet alleen maar om het uiterlijk hoor! Zo werkt het echt niet bij de selectie van een programma zoals net 5. Mooie meiden zijn namelijk makkelijk en overal te vinden en die hebben ze echt niet nodig voor een show al ER.
Die deborah heeft echt niet alleen maar een pittig en leuk kopje (hadden Sarah, Sasha, Lydia,Ilona, Melanie,en Kelly trouwens ook allemaal) maar ze heeft ook nog eens bewezen 42 dagen te kunnen overleven op een vies ,stinkend onbewoond eiland vol met vlooien en ongedierte en zonder eten of enige luxe! ALs iemand het zo lang volhoudt en ook nog eens weet te relativeren en te lachen vind ik haar dus echt wel een come-back waard.

Er wordt gesmsd om wie er mee mag en ik schat SMSend Nederland niet zo hoog in. Jammer, maar helaas denk ik dat ze voor het 'mooie kopje' gaan. We zullen zien.

Citaat
maar ze heeft ook nog eens bewezen 42 dagen te kunnen overleven op een vies ,stinkend onbewoond eiland vol met vlooien en ongedierte en zonder eten of enige luxe! ALs iemand het zo lang volhoudt en ook nog eens weet te relativeren en te lachen vind ik haar dus echt wel een come-back waard.

Net zoals zoveel anderen die aan de All Stars verkiezing meedoen. Die verdienen het ook niet allemaal.

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 19-11-2004, 06:11:57 »
Ik vind dat alleen ex-kandidaten terug mogen die pech hebben gehad, ziek zijn geworden of via een complot zijn weggestemd! Zelf opstappen is zwak en getuigt van geen tot weinig doorzettignsvermogen. En dit is een van de hoofdeigenschappen van een goede Robinsonner!

Men kan zeggen over Tommy, Deborah,en Veronique wat ze willen maar alle 3 zaten ze er heel erg lang in (deborah en tommy zelfs tot aan bijna het eind!),ze hebben niet of nooit zelf opgegeven en zijn niet zelf opgestapt en ze zijn alle 3 via een gemeen complot weggestemd!!!!
Daarom vind ik dat een van deze 3 ex-deelnemers terug zouden mogen en niet Peter de Opgever.

Helemaal mee eens, snap bijvoorbeeld ook niet dat Raymond weer terug is, en ook bij Ernestine zet ik vraagtekens.
Niks tegen de personen, die zijn allemaal top, maar puur omdat er zoveel mensen zijn die graag hadden meegedaan en niet zouden hebben opgegeven.

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 19-11-2004, 12:11:13 »
Hallo Mensen,

Hier ben ik weer met het laatste nieuws met betrekking tot de Allstars expeditie.

PETER is door naar de Expeditie. Ik had liever Deborah gezien, maar ja je kan nou eenmaal niet alles hebben, en Peter was wel een goede kandidaat afgezien van het feit dat hij heeft opgegeven.

Dan nu de kandidaten van volgende week:

Klaar:: de kunstzinnige Klaar doet mee aan de expeditie van 2004. Ze brengt de meeste tij door in De Mangrove en komt erg ver in de expeditie. Helaas wordt ook zij weggestemd.

Simon: Simon doet mee aan Expeditie Robinson van 2003. HIj zit op het manneneiland en wordt onder de hoede genomen van Fatima. Toch voelt hij zich een buitenstaander en hij vraagt of de anderen hem willen wegstemmen. Nu is hij echter klaar om zijn avontuur af te ronden.

Sascha:Ze deed mee aan de eerste Expeditie Robinson. Ze haalt bijna de finale, maar helaas. Nu is ze volwassener en klaar om de strijd opnieuw aan te gaan .

Mohammed: Mohammed doet mee aan de expeditie van dit jaar. Hij komt erg ver, maar zijn lichaam werkt niet mee. Hij is sterk verzwakt en geeft de strijd op. Mohammed voelt zich nu sterker dan ook en wil het avontuur weer aangaan.

Persoonlijk vind ik dat Sascha door moet naar de Expeditie. Klaar is ook goed, maar door haar excentrieke karakter zal ze het wel weer niet lang uithouden. Simon was een loser die na een week al heimwee had en zich nota bene weg liet stemmen, en Mohammed heeft bewezen sterk te zijn maar hij kan niet tegen zijn verlies en dat vind ik heel ergerlijk. Verder vind ik eigenlijk ook dat er meer leden van de eerste expeditie mee moeten doen.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 19-11-2004, 12:15:58 »
Thanx voor de update!!! Jeetje heey, wat een moeilijke keuze deze keer! Ik ben blij dat ik deze beslissing niet hoef te nemen...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!