Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 113975 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #160 Gepost op: 8-10-2004, 09:38:44 »
Heb daar niet opgelet, of de uitslag hier alle keren gelijk was aan die van NET5.
er was eens......

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 8-10-2004, 10:13:06 »
Alleen de laatste keer niet, toen was Ryan hier de winnaar...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 8-10-2004, 16:57:27 »
De kandidaten voor komende zondag zijn:

Keo:Keo deed mee aan Expeditie Robinson 2002. Hij begon in het mannenkamp en haalde het tot na de samensmelting. Helaas voor Keo hield zijn lichaam het niet vol. Voor Keo is de Expditie nog niet naar tevredenheid afgerond.

Karen: Karen deed mee aan Expeditie Robinson 2003. Ze was dikke maatjes met Ilona. De twee hebben niet door dat ze andere kampleden zich ergeren aan hun hechte vriendschap. Tot haar grote verbazing wordt Karen onverwacht weggestemd en ze belandt op het Duivelseiland.

Jacobien: Ze deed mee aan Expeditie Robinson 2002. Ze begon op het vrouweneiland, maar haar avontuur eindigt veel te vroeg als ze wordt weggestemd.

Ron:Ron deed mee aan de allereerste Expeditie Robinson. Hij is heel openhartig en zegt waar het op staat. Dat zorgt voor de nodige spanningen in het kamp. Uiteindelijk wordt hij dan ook weggestemd.

(bron: NET5)
er was eens......

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #163 Gepost op: 10-10-2004, 20:51:45 »
Jacobien zonder twijfel... Keo vond ik heel arrogant en een slechte verliezer tegen Olivier.
Ik vond Ilona enorm sympamthiek Karen daarentegen niet, en zoals daarvoor al gezegd Gio en Fatima vertengewoordigen al ER4...
En spijtig voor de ER1 mensen ik ken RON niet ....
Dus
Jacobien !!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #164 Gepost op: 10-10-2004, 21:52:30 »
Jacobien inderdaad. Keo moest ik ook altijd om lachen, als hij weer mee mag doen hoop ik dat hij eerst een reservelaagje heeft gekweekt, anders redt hij het wederom niet...
Angel of the first degree

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #165 Gepost op: 10-10-2004, 22:29:15 »
Jacobien was mijn favouriet toen die moet winnnnnnen joepieee  ::tandpastasmiley::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 10-10-2004, 23:22:24 »
Uitslag vorige poll:

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?
Franca   19 (50%)
Chris   10 (26.3%)
Raymond   8 (21.1%)
Lydia   1 (2.6%)

Nou, we waren dit keer totaal niet representatief van Raymond mag naar All Stars met maar liefst 35% van de stemmen.

Ik heb de poll weer ge-update, dus er kan weer gestemd worden!  :)

Ik ga zelf voor Keo dit keer. Ik vond Jacobien ook wel leuk, maar ik gun 't Keo meer omdat hij door ziekte eruit moest. Ron ken ik ook niet meer echt (heb van de eerste serie niet alles gezien...) en Karen hoeft van mij echt niet terug te komen. Daar had ik verder echt niks mee. Dus ik kan vrede hebben met zowel Jacobien als Keo.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #167 Gepost op: 10-10-2004, 23:30:11 »
Raymond  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 11-10-2004, 00:41:19 »
Who the F is Ron??? Ik heb het wel gezien maar ik herkende die man echt niet, zowel in de oude als de nieuwe beelden.

Jacobien of Keo, het maakt me eigenlijk weinig uit. Met Keo kan je wat meer lachen denk.

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #169 Gepost op: 11-10-2004, 02:07:49 »
Raymond is back! Vond het een toffe gozer,mag wel minder seksistisch uit de hoek komen,maar ik kan zijn frustratie t.o.v. zijn E.R-deelname wel begrijpen. Kwam-ie op eiland met alleen vrouwen,die hem gelijk aan het werk zetten en de dames lekker zonnebaden op het strand. ???
Vond het jammer dat-ie voortijdig wegging,maar het was een goede beslissing,omdat hij zijn eigenwaarde behield en zich niet liet gebruiken door zijn medekandidaten.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2004, 15:48:45 door SKMbeat »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #170 Gepost op: 11-10-2004, 08:47:24 »
ik ga voor ron, ik vond het jammer dat hij toen werd weggestemd terwijl hij kei en kei hard werkte daar. ::ohno::
raymond vond ik leuk hoor, maar hij heeft zelf het bijltje erbij neer gegooit.... vind ik toch niet iets voor een 'all star'
keo vond ik ook erg fijn op het eiland, jammer alleen dat hij daarna zo hatelijk is geworden/.....ron dus! :D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #171 Gepost op: 11-10-2004, 13:52:05 »
Jacobien vond ik een echte persoonlijkheid, maar ze heeft totaal er niks aan gedaan toen ze aanvoelde dat zij er gauw uit zou liggen. Karen zat vol wraakgevoelens toen ze naar Duivelseiland mocht en dat vond ik dan wel weer goed. Keo heeft geen eerlijke kans gehad en Ron ken ik niet.

Ik heb niet echt iemand die er echt uitspringt, om een mooie mengelmoes te krijgen van kandidaten over verschillende seizoenen zeg ik: Keo

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 11-10-2004, 14:06:32 »
Keo is echt  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Hoe hij deed tegenover Olivier, vond ik echt robinson onwaardig.
Jakobien deed heel erg haar best en verdiend een nieuwe kans.
Ron vond ik nogal zeuren, leek behoorlijk op huidige Ronald
En karen was te rancuneus, die mag van mij thuisblijven, ze deed ook nog eens helemaal niets, Raymond was ook rancuneus, maar die deed dan ook alles!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #173 Gepost op: 11-10-2004, 23:56:06 »
Ik zou het echt Geweldig vinden als Jacobien mee gaat doen aan Allstars Keo was ook top maar Jacobien verdiend het meer vindt ik!!!!! ik sta erop dat jacobien het word

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #174 Gepost op: 12-10-2004, 00:39:00 »
Ik volg dat hele All stars niet zo..Ik hoop alleen dat Nolleke en Derek en Raymond terugkomen ::tandpastasmiley::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #175 Gepost op: 12-10-2004, 13:55:24 »
Derek zou niet meedoen aan de All-Stars.
Raymond is al verkozen
Nolleke, wel ik zou haar ook zeker terug laten gaan. Een beetje animo en TV mag wel !!!
Maar Nolleke moet nog meedoen aan de Challenge...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #176 Gepost op: 12-10-2004, 14:30:42 »
Nolleke mag wat mij betreft wel mee (als ze weer meewil uiteraard) puur omdat je dan een onruststokerin het kamp hebt zitten.

Van deze Keo. Ik weet niet wat hij tegen olivier deed (Duik nog wel in de archieven) maar hij was ten minste vrolijk. Dat vindt ik heel belangrijk.

Edit: Ik ben nu op het punt dat Keo de expeditie verlaat, en ik heb nog niets negatiefs over hem gelezen. Verklaar AUB. ::oink::
« Laatst bewerkt op: 12-10-2004, 16:16:38 door Stormpie »
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 12-10-2004, 16:07:50 »
Ik kon het me ook niet meer herinneren. In mijn gedachten staat hij als een vrolijke grappige jongeman met heel erg veel buikpijn en géén vetreserve!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #178 Gepost op: 12-10-2004, 16:11:05 »
was in de finale toen ging hij opeens Olivier afbranden, maar alla, ik wist ook niet goed wie de waarheid nog sprak. In de hele expeditie zag ik Olivier als een betrouwbare goede gozer, maar veel mede-expeditieleden bekenden in de finale Olivier achterbaks te vinden.  ???

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 12-10-2004, 20:54:03 »
Edit: Ik ben nu op het punt dat Keo de expeditie verlaat, en ik heb nog niets negatiefs over hem gelezen. Verklaar AUB. ::oink::

Hij vond het vreemd dat Olivier op het eiland geen enkele ruzie had gehad. Keo zag Olivier als een 'gladde PR-guy die Kristina en Derek de kastanjes uit de vuur liet halen' (als ik hem goed citeer). En volgens mij heeft Keo Olivier later in de uitzending vanuit de studio nog voor rat/slang/beide uitgemaakt, waarop Olivier weer zei dat hij vreemd vond dat Keo op het eiland nooit tegen hem had gezegd dat hij Olivier niet mocht. Olivier vond Keo toen weer een gladde verpleger.  :-\\ Tenminste, als ik me alles goed kan herinneren.  ???
Nog even niks.