Auteur Topic: Leven op de chat  (gelezen 7113 keer)

Offline feeks

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Leven op de chat
« Gepost op: 20-11-2002, 15:28:04 »
hallo luitjes

Tegen mijn gewoonte in wil ik vandaag toch ff posten op het forum.  Ik ben hier niet zo vaak te vinden, maar als ik er ben zijn  er meestal toch wel een paar anderen.
Misschien kunnen we er een gewoonte van maken, als we toch op het forun zijn, ook in te loggen op de chat om deze een beetje nieuw leven in te blazen.

groetjes  ;) feeks ::) ::) ::)

« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 22:11:16 door Compuart »
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 20-11-2002, 15:49:46 »
Goh ja, geweldig initiatief en ik ga het ook best steunen, moet iig wat gebeuren want laatste tijd is er gewoon niemand meer daar...  Enige probleem is dat iedereen die op de chat komt en waar ik contact mee wil hebben, ook in mijn msn lijst staat waardoor die hele chat een beetje zinloos wordt, snap je ?

Grtz , Bram

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline feeks

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #2 Gepost op: 20-11-2002, 16:04:54 »
hoi bram,
ik weet wat je bedoelt, maar de chat is toch niet hetzelfde als msn.
soms heb je gewoon zin om ff te kletsen in het algemeen. dat doe je niet zo snel op msn, ik niet tenminste.
daar kies je echt een persoon uit om mee te praten en dan moet je ook nog iets te vertellen hebben.
maar op de chat is het gesprek veel algemener en ontwikkeld het zich veel spontaner doordat er veel meer mensen aanwezig zijn.
althans, dat is mijn ervaring

feeks

je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3 Gepost op: 20-11-2002, 16:54:27 »
Mja heb je ook wel gelijk in, doe je idd niet zo snel, zijn de laatste tijd ook gewoon een paar dingen gebeurd waardoor ik echt totaal geen zin meer had om op de chat te komen, daarvoor ben ik nog regelmatig gaan kijken of er iemand was, maar dat was toen dus al zo dat er maar 2 of 3 mensen steeds waren en laten dat nou net de personen zijn die ik niet zo nodig hoef te spreken... Hoop dat je me een beetje snapt...

Grtz Bram

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 20-11-2002, 17:22:46 »
Ja zeg, kom ik er ook nog eens op, zit ik er wéér stik alleen. Story of my life bij die chat  :'(

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5 Gepost op: 20-11-2002, 17:50:32 »
Enige probleem is dat iedereen die op de chat komt en waar ik contact mee wil hebben, ook in mijn msn lijst staat

:o :o :o :o  :'( :'( :'( :'(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline feeks

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 20-11-2002, 18:09:11 »
nee A en K

ik ben echt geen fee, misschien wel de wicked witch of the west uit Alice in Wonderland maar echt geen goede fee.deze nick komt van een cafe wat ik vroeger heb gehad en die heette "de ongetemde feeks".
niemand die eerlijk is heeft echter iets van mij te vrezen, want dat is bij mij een Hoofdzaak
groetjes

Lideke ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7 Gepost op: 20-11-2002, 18:14:30 »
Hoe kom je op de chat  ???
Als ik in het menu bovenaan op "chat" klik (lijkt mij de meest logische manier) kom ik op de pagina met links terecht ???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 20-11-2002, 18:38:42 »
en die heette "de ongetemde feeks".

hmm is dat geen toneelstuk van shakespeare? of is dat de getemde feeks?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 20-11-2002, 18:40:50 »
btw pino: same problem in here

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 20-11-2002, 19:03:13 »
Ik kan ook bij de nieuwe site alleen via mIRC op de chat. Als iedereen belooft regelmatig langs te komen, dan doe ik dat ook. De laatste paar keer was er steeds niemand te bekennen. Eens houdt het dan op...

*Ovide gaat nu inloggen

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 20-11-2002, 19:09:14 »
Excuses, maar ik kom er niet op omdat ik het mirc adres niet meer precies weet. Het laatste dat ik gehoord heb was iets met eskimo...ben het blaadje kwijt waar ik het op geschreven had...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #12 Gepost op: 20-11-2002, 19:17:07 »
't is irc.eskimo.com :D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 20-11-2002, 19:17:47 »
aha, thanx

* Ovide gaat het ff testen

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 20-11-2002, 19:19:26 »
Okee hij doet het, ik zit erop.....maarre er is niemand  :-[

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 20-11-2002, 19:44:48 »
zo'n chat is wel leuk, maar volgens mij gebruiken veel mensen het forum en dan vooral de molshoop als chat :)

't werd een beetje koud buiten...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 20-11-2002, 21:10:29 »
het is heeeeeejul lang geleden dat ik op de chat ben geweest of heb geprobeerd erop te komen, maar de laatste paar keer werkte het absoluut niet, daarna heb ik het maar opgegeven, en nu ga ik het niet eens meer proberen want het gevaar van verslaving bestaat en dat kan ik echt niet hebben... sowwy... Msn wil ik eigenlijk nog wel een beetje in ere houden, dat zijn toch mensen die je minstens enigszins kent en dat vind ik dr leuk aan, ja tis idd niet altijd erg boeiend maar ja, eigenlijk heb ik daar ook geen tijd voor. Leuk dat je me toegevoegd hebt btw Bram!! (nu heb ik 3 brammen in mijn lijst ;D waarvan 2 adressen dezelfde persoon is... eh goed boeiend)
Ja jullie mogen me altijd toevoegen op msn, maar erg vaak ben ik daar tegenwoordig ook niet meer te vinden, iig niet in vergelijking met een paar weken geleden (=elke avond van 7 tot 9 zo ong).

Maar voor wie wel op de chat kan komen en er ook nog eens tijd voor heeft: veel plezier en khoop dat t wel wat drukker wordt voor jullie :)!

Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 20-11-2002, 21:15:11 »
ik had het net nog niet gelezen, maar we moeten natuurlijk ook feesten vanwege het nieuwe leven van.. ehm... moeilijke naam hoor... V226B? Zoiets toch? Zullen we haar maar gewoon V'tje noemen, lekker makkelijk? ;D

hiep hiep hoera voor V'tje en neem allemaal een beschuit met muisjes! *neemt een hap

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #18 Gepost op: 21-11-2002, 14:01:48 »
Nou , ik had ff de tijd, het lukte meteen -ook zonder eskimo (waar is die voor dan?) maar het was er errug stil..

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #19 Gepost op: 21-11-2002, 16:54:29 »
Nou , ik had ff de tijd, het lukte meteen -ook zonder eskimo (waar is die voor dan?) maar het was er errug stil..

klopt, dan zit je op een andere server en dus ook op een andere chat... wil je dat je echt kans hebt mensen tegen te komen op de chat ga dan ff naar eskimo toe...