Neem anders gewoon je ouders mee!
Succes met de Silmarillion... en alvast applaus als je het einde haalt..
Jaah ik heb gevraagd of ze mee wouden naar een marathon.. maar neej
En ik mag ook niet met vrienden.. dus 't zal dr wel niet meer van komen...
Ooeh! Dapper hoor! Meldt het maar als je er doorheengekomen bent; dan wil ik het ook wel proberen.
Hehe... Nou ik ben iig dr nog steeds in aan het lezen... (btje tijdgebrek om lang te gaan lezen) ik krijg hem zeker wel uit..
Vind het een erg mooi boek,, heel anders natuurlijk als dé triologie maar zeker niet supermoeilijk door te komen.. Het eerste verhaal, het scheppingsverhaal is wel ff erg moeilijk geschreven.. maar dat is maar 20 bladzijdes ofzow... dus daar moet je gwn ff doorkomen... Verder tis egt superkoel om de geschiedenis van Midden-Aarde te lezen (en de geschiedenis van de Elven en de Mensen, over Morgoth en Sauron enz enz),, hoe verder je in het boek komt hoe meer bekende namen je tegenkomt..
Ik zal later iig wel melden als ik hem echt uit heb... (dan mag je dr zelf in gaan beginnen..
) ben benieuwd naar het verhaal in de Silmarillion over "de Ringen van Macht".!
(dat verhaal staat btje in het eind van het boek...)
Ik heb trouwens nu ook de Silmarillion liggen en wel in het engels en is een uitgaven bijna 30 jaar oud en komt van de 'officieele uitgevers': George Allen and Unwin. Echt een schitterende uitgave, hij is dus niet mij, maar van iemand die m uit een ervenis heeft...
Ooh leuk dat je zo'n mooie uitgave hebt (geleent)...
ik heb gwn zo'n nieuwe versie van de bieb geleent...
In de Ban van de Ring hebben we hier wel thuis in een erg oude uitgave..