Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Is dat zo?? Waarom ben jij dan nog crew-lid?
boehoe! zo geef je alle anderen toch meteen een minderwaardigsheidscomplex... :'(
Minderwaardig aan Bertha? Stukjes schrijven kunnen we allemaal wel bertha
ik werk ook hard om de WieIsDeMol.Com site zo actueel, grappig en kwalitatief mogelijk te houden. Dit doe ik idd door stukken tekst te schrijven voor de site, maar ook door feedback te geven op onderdelen van de site en natuurlijk behulpzaam te zijn tegenover (nieuwe) leden.
Ik schrijf niet alleen stukjes; ik werk ook hard om de WieIsDeMol.Com site zo actueel, grappig en kwalitatief mogelijk te houden. Dit doe ik idd door stukken tekst te schrijven voor de site, maar ook door feedback te geven op onderdelen van de site en natuurlijk behulpzaam te zijn tegenover (nieuwe) leden.
Hee! Ik schrijf niet alleen stukjes; ik werk ook hard om de WieIsDeMol.Com site zo actueel, grappig en kwalitatief mogelijk te houden. Dit doe ik idd door stukken tekst te schrijven voor de site, maar ook door feedback te geven op onderdelen van de site en natuurlijk behulpzaam te zijn tegenover (nieuwe) leden.
Is mooi dat we dat nu eindelijk eens zwart op witgeel hebben Kunnen we je daar aan houden
btw compuart, check eens ff je berichten
Tjah lastig . Ik waardeer je werk zeer hoor lieverd *snuif*
Dit ging toch niet over een nieuwe avatar toch?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
830 gasten en 18 vaste bezoekers
RealityTV vandaag