Bedankt iedereen voor alle cadeau's en zelfs aanbiedingen voor een oppas toe. Maar ze is heel zelfstandig, ik laat haar vaak alleen en dat vind ze helemaal niet erg. Ze is tenslotte ook al helemaal uit Taiwan op een grote enge boot (of vliegtuig) hierheen gekomen.
Ik heb doopsuikers meegenomen, volgens Belgisch gebruik!
Han heeft goed opgelet bij de les Belgische cultuur hier op 't forum!
Mischien was Taiwanees doopsuiker beter geweest, maar oke...
Ik denk dat ze zich nu al helemaal thuis voelt.
Je hebt nu toch wel een betere gekocht? Sorry, de naam Jetway zegt me niets. Maar laten we hopen dat ze een tijdje bij je wil blijven! In elk geval, gefeliciteerd!
Neehoor lekker de goedkoopste (Jetway=goedkoop=geen merk). De vorige was juist wel een (goed) merk, maar dat blijkt in praktijk dus niets uit te maken. De computer werkt met deze nu zelfs sneller ook.
En we horen het wel wanneer ze haar eerste stapjes gaat doen en haar eerste woordjes kan zeggen en zo he?
Ze praat nog niet echt, maar piept al wel (als ik heel veel toetsen tegelijk indruk) en haar eerste stapjes deed ze hier meteen op het forum.
Netzoals haar voorgangster, weilen K7T Pro, die nu ik erover nadenk haar hele leven ook hier op het forum langs gekomen is (!) Ik ben ooit begonnen op WIDM te posten toen ik nog niet een computer van mezelf had... (al 3 jaar geleden??!!)
Wat vliegt de tijd! (Ik zo weer ff kijken of ik al grijze haren heb...)
Gr. B.