Ik gebruik op dit moment al de 2e donatiecomputer (alleen de organen harde schijf en ISDN kaart zijn van mij.
)
Ook dat nog....
Sterkte Bertha!
Met 'haar' bedoelde A&K mijn weilen moederbord!
Toch? Bertha, ik weet dat woorden de pijn niet makkelijk verzachten, maar misschien is het een troost te weten dat ik twee jaar geleden ook mijn moederbord verloren heb!
Was het bij jouw ook zo onverwacht of zag je het al aankomen? Ik wist wel dat het ieder moment afgelopen kon zijn, omdat ik na 1,5 jaar al op internet las dat het een slecht moederbord was, maar toch was het erg plotseling...
Vandaag kreeg ik deze mail:
Geachte klant,
Uw order met ordernummer 90020878 staat de komende 3 werkdagen gereed om afgehaald te worden bij de vestiging Steentilstraat 40, Groningen. Wij verzoeken u contact op te nemen met de afdeling verkoop indien u de order op een ander tijdstip wilt ophalen. Met vriendelijke groet,NoRRoD Computers BVAfdeling Verkoop verkoop@norrod.nl 050 544 52 22Morgen zal ik haar maar ophalen dan, hopelijk zal tussen ons een beetje klikken... Eigenlijk is het nog te vroeg... Maar je moet weer verder... Het leven gaat door...
enz.enz.Diepe zucht...Gr. B.