Mja mja.. eerlijk gezegd doet het mij niet veel hoor.
Tuurlijk, het is onvoorstelbaar dat iemand iemand vermoord om zijn mening. Maar ik kan niet zeggen dat ik dit helemaal niet verwacht had, er zijn altijd van die mensen die in staat zijn iemand daarvoor te vermoorden.
Verder had ik niks met Theo van Gogh, misschien dat dat meespeelt.. niet dat ik echt wat tegen hem had. Nooit zo in hem verdiept.. Nu heb je natuurlijk weer die hele comotie erom heen.. alsof Nederland nu door die ene moord helemaal veranderd is.. Nederland was al een land waar tegenwoordig onbegrijpelijke dingen gebeuren, dat is nou niet ineens anders ofzo. Alleen mensen gaan er (opnieuw) weer aandacht aan schenken dat het zo niet langer kan.. ja dat kan je wel vaak blijven herhalen zo
Nou ja goed.. ik denk dat het aan mij ligt dat 't mij niet zoveel doet maar het gebeurd zo vaak tegenwoordig.. Pim Fortuyn.. iedereen geschokt, er moet wat aan gedaan worden en 911 dagen later, wordt Theo van Gogh vermoord.. wow wat is er veel veranderd in Nederland! Dat is ook wel heel moeilijk.. maar over een poosje schenkt niemand er meer aandacht aan tot de volgende moord../aanslag.. whatever.