Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 78109 keer)

Offline Sharveen

• Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #120 Gepost op: 14-11-2004, 01:12:07 »
je moet niet lullen Marjolein is gewoon super cool en jij kan alleen maar negatief zijn voor mijn is Marjolein de winnares en dat blijft ze ShandinellaLover

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 14-11-2004, 01:14:02 »
SkmBeat kan je niets beter verzinnen ga naar Shandinella ofzo man MARJOLEIN is gewoon cool en daar blijf ik bij Klaar is een wijf met Balluh

post aangepast door: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 22:17:54 door Stormpie »

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 14-11-2004, 01:16:00 »
haha je kan veel zeggen over marjolein maar ze wint het spel en ik weet skmbeat je wil er niet bij neer leggen maar ze wordt het gewoon  ::joehoe::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #123 Gepost op: 14-11-2004, 01:24:51 »
Ik hoop dat Marjolein binnenkort ook op de Chat komt of aanwezig is op de ERavond want dan kan ze eens duidelijk maken hoe ze in het echt is ze zal in het echt een topwijffiej zijn wat ze nu ook al is  ::rofl:: voor mijn ben jij de winnares en anders mag het een belg worden Frank want die Nederlanders gun ik het niet echt jah misschien Klaar want die speelt haar spel ook op eigen kracht zo hoort ut ook het spel is hard dus xx Nicky

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #124 Gepost op: 14-11-2004, 02:23:50 »
Sharveen:
Citaat
je moet niet lullen Marjolein is gewoon super cool en jij kan alleen maar negatief zijn voor mijn is Marjolein de winnares en dat blijft ze ShandinellaLover

Citaat
SkmBeat kan je niets beter verzinnen ga naar Shandinella ofzo man MARJOLEIN is gewoon cool enen Klaar is een wijf met Balluh

Leuk,dat niveau van Marjoleinfans. :-\\ Ach ja, soort zoekt soort. ::jaja::

Khalid11:
Citaat
haha je kan veel zeggen over marjolein maar ze wint het spel en ik weet skmbeat je wil er niet bij neer leggen maar ze wordt het gewoon
Al zou Marjolein de winnares worden,dan wil dat nog niet zeggen dat ze ook voor mij de winnares is. In diverse TVshows zijn er winnaars geweest waarvan ik dacht "die verdient dat niet" (bv BB 1 Bart die wint van Ruud).Maakt mij verder niets uit,zij zijn geen familieleden van mij,zolang ik maar voor mezelf weet wie de winnaar had moeten zijn.

Nickyy:
Citaat
Ik hoop dat Marjolein binnenkort ook op de Chat komt of aanwezig is op de ERavond want dan kan ze eens duidelijk maken hoe ze in het echt is ze zal in het echt een topwijffiej zijn wat ze nu ook al is 
Na 10 afleveringen en een The Day After-aflevering heb ik voor mezelf al een aardig beeld van haar kunnen scheppen,namelijk die van een niet al te symphatieke jongedame.
Ben ook benieuwd naar zo'n chat,zal mijn (voor-)oordelen t.o.v. haar alleen maar bevestigen denk ik.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 22:30:48 door Stormpie »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #125 Gepost op: 14-11-2004, 10:54:18 »
jah soort zoekt soort dat klopt maar Marjolein is gewoon super cool!!

Offline hlne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #126 Gepost op: 14-11-2004, 21:21:05 »

(...) vermeende "schoonheid" uitbuit (toestemming verlenen voor douchescène-> stemmers finale?)

(...)
Ik baseer het hierop:

1/ ik zie het echt niet, sorry. ik denk dat u een verkeerd beeld heeft van 'een paardengebit'

2/ de douchescène: in belgië wordt er niet gestemd via sms of telefoon, dus daarvoor hoeft ze het al niet te doen.

Citaat van: SKMBeat

Leuk,dat niveau van Marjoleinfans.  Ach ja, soort zoekt soort.
en hiermee haalt u dan weer het niveau van het anti-marjolein front naar beneden

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 14-11-2004, 21:30:45 »
Na 10 afleveringen en een The Day After-aflevering heb ik voor mezelf al een aardig beeld van haar kunnen scheppen,namelijk die van een niet al te symphatieke jongedame.
Ben ook benieuwd naar zo'n chat,zal mijn (voor-)oordelen t.o.v. haar alleen maar bevestigen denk ik.

inderdaad, vooroordelen dus.
Leest u HUMO ?
iedere week staat daarin 'het verhaal' (een interview dus) van de afvaller. Er wordt geen enkel kwaad woord gezegd over Marjolein, niets dan lof, en vaak hebben ze het over een supergevoelige vrouw, die niet alleen op beeld sympathiek lijkt, maar ook echt zo is.
Darline had ook vooroordelen tov Marjolein, en ze vertrouwde haar niet echt. MAar toen ze MArjolein beter leerde kennen, zou ze nooit op Marjolein stemmen (dixit Darline).
En Peter geeft zelfs toe dat hij aanvankelijk, toen MArjolein pas bij het Belgische kamp kwam, zeer sceptisch stond tegenover haar, omdat ze iets té vriendelijk deed (wat niet meer dan normaal is: na het vertrek van patrick was de kans groot dat zij zou weggestemd worden. Ze moest dus het vertrouwen van de groep winnen. Iedere kandidaat die in die situatie zit, zou hetzelfde doen). Hij voegde er zelfs de opmerking 'ik kan best geloven dat ze geen vriend heeft' (of iets in die aard) aan toe, maar achteraf zou hij die woorden nooit meer in de mond nemen ('hij zou zoiets nooit meer zeggen over marjolein). Peter had dus vooroordelen tov Marjolein. En hij zat verkeerd met zijn vooroordelen, en hij gaf het dan ook toe in HUMO
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 21:33:56 door Hallelujah »

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 14-11-2004, 21:48:52 »
Marjolein had wel de quote van de avond:

Citaat
Marjolein: "Klaar is zich als een debiel naar binnen aan het likken en daarmee verliest ze alle respect bij mij."

::oink::
Nog even niks.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 14-11-2004, 21:54:15 »
Marjolein je wordt steeds minder leuk ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MirandaA

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 14-11-2004, 21:54:34 »
Ik wil niet vervelend zijn maar Marjolein is zich behoorlijk arrogant op aan het stellen en voelt zich kennelijk nogal zeker van haar zaken.

Offline SKMbeat

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 14-11-2004, 22:10:35 »

ik zie het echt niet, sorry. ik denk dat u een verkeerd beeld heeft van 'een paardengebit'
Vandaag weer gekeken en weer viel me op dat het voorste gedeelte van haar gezicht nogal naar voren stond,vooral van de zijkant,vandaar 'paardengebit'.

Citaat
de douchescène: in belgië wordt er niet gestemd via sms of telefoon, dus daarvoor hoeft ze het al niet te doen.
Misschien wel voor de Nederlandse stemmers.

Citaat
en hiermee haalt u dan weer het niveau van het anti-marjolein front naar beneden

Nobody's perfect. 8)

Offline SKMbeat

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 14-11-2004, 22:19:03 »
Leest u HUMO ?
Ehm, leest u de Nieuwe Revu? Iek ben'nollander.
Citaat
verhaal over "prinses" Marjolein
Ook al hebben de expeditieleden Marjolein nog ontmoet na de expeditie en vinden ze haar daardoor aardig,ik baseer het op de inmiddels 11 afleveringen en 1 The Day After. Ik moet je eerlijk bekennen dat ze er vandaag iets minder bitcherig overkwam,maar haar prinsessenhouding onder de parasol en drank en een minachtende opmerking vanne"blij dat ik vandaag niet dit of dat hoeft te eten (of zoiets)" schoot bij mij in het verkeerde keelgat.
Maar goed,ik heb haar al genoeg door het slijk gehaald,Ronald verdiende het net een beetje meer,maar dan zou ik tot diep in de nacht nog bezig zijn.

Offline tha ank

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 14-11-2004, 22:21:24 »

en wat heeft die marjolein dan de halve expeditie lopen doen!!!!  SLIJMEN.. ik word echt niet goed van haar.. ::niet-ok::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #134 Gepost op: 14-11-2004, 22:24:02 »
gelukkig dat Marjolein in het spel blijft spijtig dat Klaar eruit is had Ronald zijn gezicht wel willen zien haha helaas, Ronald moet eruit en anders Matthias

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 14-11-2004, 22:28:54 »
Marjolein een fantastische meid die zich niet uit het veld laat staan maakt niet uit hoe kritisch de mensen zijn vindt ik van mijn appart vinden de hele wereld Marjolein stom ik vindt haar geweldig!!! Ronald moet eruit volgende x

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #136 Gepost op: 14-11-2004, 22:29:03 »
Aardig door de mand gevallen vandaag voor mij die Marjolein. ::niet-ok:: Zeggen dat ze iemand in haar achting daalt (Klaar in dit geval) als iemand zijn/haar positie probeert te redden. Waar was Marjolein mee bezig toen zij voor het eerst in het Belgische kamp kwam nog voor de samensmelting? Juist, precies hetzelfde. Dan zal Marjolein vast ook erg in haar eigen achting gedaald zijn... ::) ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 14-11-2004, 22:33:06 »
MarjoleinKom op!!

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 14-11-2004, 22:40:17 »

::oink::

Marjolein waant zich inmiddels de queen van Teluk.
Over slijmen gesproken, ik heb haar werkelijk niets anders zien doen dan slijmballen.

Ze is ook ronduit lelijk door haar arrogantie. Zelfs haar gespeelde rolletje als zich volvretend prinsesje, een maaltijd die ze trouwens dankzij de slimheid van Ronald had gewonnen, was ronduit niet om aan te zien gewoon. Zoveel misplaatste arrogantie maak je maar zelden mee, maar goed, ook dat moet je soms slikken als ER liefhebber.

Ik heb 100% meer sympathie voor Shandinella, een moordwijf gewoon, met een prachtig lichaam en een spirit, waarbij Marjoleintje in het niet valt.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #139 Gepost op: 14-11-2004, 22:40:26 »
Hallelujah jouw begrijp ik helemaal typisch AntiMarjolein maar geeft niet dit is een forum haha ik ben voor Marjolein en dat zou ik ook altijd blijven nummero 2 is Frank nummero 3 is Shandinella Ronald en Matthias weg ermee!