Na 10 afleveringen en een The Day After-aflevering heb ik voor mezelf al een aardig beeld van haar kunnen scheppen,namelijk die van een niet al te symphatieke jongedame.
Ben ook benieuwd naar zo'n chat,zal mijn (voor-)oordelen t.o.v. haar alleen maar bevestigen denk ik.
inderdaad, vooroordelen dus.
Leest u HUMO ?
iedere week staat daarin 'het verhaal' (een interview dus) van de afvaller. Er wordt geen enkel kwaad woord gezegd over Marjolein, niets dan lof, en vaak hebben ze het over een supergevoelige vrouw, die niet alleen op beeld sympathiek lijkt, maar ook echt zo is.
Darline had ook vooroordelen tov Marjolein, en ze vertrouwde haar niet echt. MAar toen ze MArjolein beter leerde kennen, zou ze nooit op Marjolein stemmen (dixit Darline).
En Peter geeft zelfs toe dat hij aanvankelijk, toen MArjolein pas bij het Belgische kamp kwam, zeer sceptisch stond tegenover haar, omdat ze iets té vriendelijk deed (wat niet meer dan normaal is: na het vertrek van patrick was de kans groot dat zij zou weggestemd worden. Ze moest dus het vertrouwen van de groep winnen. Iedere kandidaat die in die situatie zit, zou hetzelfde doen). Hij voegde er zelfs de opmerking 'ik kan best geloven dat ze geen vriend heeft' (of iets in die aard) aan toe, maar achteraf zou hij die woorden nooit meer in de mond nemen ('hij zou zoiets nooit meer zeggen over marjolein). Peter had dus vooroordelen tov Marjolein. En hij zat verkeerd met zijn vooroordelen, en hij gaf het dan ook toe in HUMO