Auteur Topic: Favoriete Muziek  (gelezen 16214 keer)

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
VERPLAATST: test
« Reactie #80 Gepost op: 30-11-2002, 13:51:31 »
Placebo, Muse, Tool, Stereophonics, Green day, Pearl Jam, RHCP, Lenny Kravits, Bush, Creed, Black Crowes,  en ga zo maar door......

Een favoriet nummer heb ik niet echt op dit moment, maar als "She fucking hates me"  van Puddle of Mudd op de radio is, dan gaat de volumeknop wel behoorlijk omhoog!

What the F*** is TATU??

Gwen Stefani? Geef mij maar Gavin Rossdale!!!

waaaaaaaaaaaaaaaah jij bent goed! hihi ik had deze post niet gezien , maar dis dus precies mijn smaak :D

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 30-11-2002, 13:56:35 »
Ik zie puddle of mudd :O De hele cd van hen, come clean, is zooo goed! Ik vind vooral blurry zo mooi, daar moet jij eigenlijk ook de viedoclip bij zien!

Blurry hoor ik ook heeeeel graag!! tekst vind ik ook prachtig al heb ik de clip nog niet gezien to be honest

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #82 Gepost op: 30-11-2002, 23:30:13 »
QUEENS OF THE STONE AGE No one knows - ook errug prettig ja. Naar Werchter geweest Vlaming? Stond met QOTSA met m'n snufferd vooraan, lekkuurrr!
En dan Bush erachteraan, feest! Hoewel het vooraan toen echt wel te druk was  :-[ , ben echt volledig platgedrukt...   Ik weet niet of wij het over dezelfde Bush hebben Lucretia, maar volgens mij komen ze toch echt uit Engeland...?

Burry is ook mooi ja, vooral met de clip er bij is het wel tranentrekker-materiaal! 't gaat ook nog over z'n eigen zoontje, toch  :'( :'( :'( snif, snotter...

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #83 Gepost op: 1-12-2002, 11:25:36 »
over zijn eigen zoontje? odd, wist ik niet... zal em eens downen

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #84 Gepost op: 1-12-2002, 14:30:25 »
Hebben jullie blurry nog niet gezien ??? Is toch al maanden uit ?? Of is de release in belgië nog niet zo lang geleden geweest ?

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 1-12-2002, 15:37:28 »
ik ken blurry wel hoor, maar heb nog nooit de clip gezien en dat liedje is hier niet gekend, of toch minder dan she hates me

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #86 Gepost op: 1-12-2002, 16:59:38 »
Mja dat nummer was ook een stuk mediageiler...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 1-12-2002, 17:15:29 »
idd  ;D
maar ik vind Blurry toch ook wel prachtig hoor, roept bij mij steeds een aparte sfeer op

btw Blauw van The Scene is ook goed

« Laatst bewerkt op: 1-12-2002, 17:15:50 door Alive and Kicking »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #88 Gepost op: 1-12-2002, 18:14:14 »
Blurry is ook beter dan 'she hates me'... dat nummer heeft wel een aansteklijk deuntje, maar echt diepgang is anders, kzou het bijna een popsong noemen  8)

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 1-12-2002, 18:25:48 »
bijna  ;D tegenwoordig reken ik alles uit de top 50 onder pop hoor

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 2-12-2002, 00:27:26 »
Trwns, dat ene liedje wat vaak in Duitsland gedraaid werd waar ik het eerder over had, en iedereen weet natuurlijk gelijk waar ik het over heb  ;), was niet van Herbert Gronemeijer maar van ene Marius Müller Westernhagen met Freiheit...

(Maar dan wel een live-versie en niet gewoon want dan is ie niets aan :))

Khoorde m laatst weer auf de radio... :)

Gr. B.

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #91 Gepost op: 2-12-2002, 08:59:18 »
QUEENS OF THE STONE AGE No one knows - ook errug prettig ja. Naar Werchter geweest Vlaming? Stond met QOTSA met m'n snufferd vooraan, lekkuurrr!
En dan Bush erachteraan, feest! Hoewel het vooraan toen echt wel te druk was  :-[ , ben echt volledig platgedrukt...   Ik weet niet of wij het over dezelfde Bush hebben Lucretia, maar volgens mij komen ze toch echt uit Engeland...?

Burry is ook mooi ja, vooral met de clip er bij is het wel tranentrekker-materiaal! 't gaat ook nog over z'n eigen zoontje, toch  :'( :'( :'( snif, snotter...

Hebben wij t over bush , met gavin rossdale? Laatste cd "Golden state"? enne bekend van oa glycerine, letting the cables sleep, swallowed? En laatste single hier was the people that we love...? stonden oa op pinkpop dit jaar??????? whaaaaa moet toch haast wel , maar ik dacht serieus toch echt dat ze uit de us komen hoor? of heb ik t nou weer fout:S hahahaa ik zal vanmiddag ff website doorspitten;) daaagjes

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #92 Gepost op: 2-12-2002, 09:58:37 »
We hebben het over dezelfde Bush  ;) ;D

'k heb ook maar even gekeken en ze komen toch echt uit de UK, uit London. Zie biografie op de officiele site:

http://www.bush-music.com/biography.html

pfff, die Gavin is echt wel errug lekker hoor!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #93 Gepost op: 2-12-2002, 15:39:19 »
Helaas issie de verloofde ( of inmiddels al getrouwd ) van Gwen Stefani van, jawel, no doubt  8)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #94 Gepost op: 3-12-2002, 08:57:15 »
Getrouwd inmiddels.  :-/

Maar ach, dat gaat vanzelf weer over... :P

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #95 Gepost op: 3-12-2002, 16:08:46 »
ja, gaat allemaal over in dat wereldje :P

hmmm ... keifet :D

« Laatst bewerkt op: 3-12-2002, 17:32:30 door Lucretia »

Offline vlaming

• Forumlid
Re:VERPLAATST: test
« Reactie #96 Gepost op: 27-12-2002, 02:46:32 »
Naar Werchter geweest Vlaming? Stond met QOTSA met m'n snufferd vooraan, lekkuurrr!

heya tweety!
kan ik me voorstellen. maarre ik ben niet naar Werchter geweest - iets te druk voor mij! sorry voor m'n nogal late reply, ik geraakte een hele tijd niet meer ingelogd op dit forum :-/
rock on!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:VERPLAATST: test
« Reactie #97 Gepost op: 16-05-2003, 15:54:37 »
Placebo, Muse, Tool, Stereophonics, Green day, Pearl Jam, RHCP, Lenny Kravits, Bush, Creed, Black Crowes,  en ga zo maar door......

Fav. groep binnenland: Krezip

6. Krezip - What it takes

Dan ken je vast Racoon, Green Lizard en zo ook allemaal!!. Mijn favo-liedje van Krezip is In her Sun... en dan moet je even niet op de tekst letten, maar gewoon naar de muziek luisteren...

Mijn favo-song aller aller aller tijden, en de reden dat ik naar pinkpop ga  :D :D is Mr. Bobby van Mano Chao... maar ik vrees dat ze die niet spelen op Pinkpop... als dat zo zou zijn... Oei oei oei, ik denk dat ik dan een week lang in een roes ga leven!!!1

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline pimwiz

• Forumlid
Re:Favoriete Muziek
« Reactie #98 Gepost op: 16-05-2003, 17:54:30 »
Oooo, wat moeilijk!   :-[

Ik heb een klassieke muziekopleiding genoten, dus de klassieke muziek is een blijvende liefde en een drijvende kracht.

Verder is daar de R&B (ik bedoel dan niet de 'ar-and-bee' van tegenwoordig, maar de rauwe rythm 'n blues tot halverwege de vorige eeuw), gospel, doo-wop, jazz (Chet Baker en generatiegenoten) en ook wereldmuziek. Tip: als je vrolijk wil worden luister dan 'es naar 'Mambo' van Yma Sumac! Voor de melancholie is er Mercedes Sosa.

Qua popmuziek ben ik opgegroeid met Abba, The Jacksons etc; wat dat betreft ben ik een echt Toppopkind. Ik ben eigenlijk een beetje blijven steken bij house, dus alles wat daarna komt dat kan ik niet meer bevatten... (ja sorry jongens, ik ben een hopeloze ouwe tut!)
Hoewel ik dance wel weer kicken vind af en toe - ik heb nu 'Would you go to bed with me' opstaan van Touch and Go en da's een jammerlijk vergeten nummer, vind ik.
En ook heb ik CD's van Skunk Anansie, No Doubt, kd lang, Anouk, MeatLoaf, Chicago enz. enz. enz...

Verder vind ik musicals leuk en hou ik ontzettend van opera en bepaalde (niet alle!) operettes.

Kortom: muziek doet me niet zoveel  ;D ;D

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
Re:Favoriete Muziek
« Reactie #99 Gepost op: 16-05-2003, 18:09:06 »
....Verder vind ik musicals leuk....

HOOOIII!!!!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...