Auteur Topic: Favoriete Muziek  (gelezen 16222 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Favoriete Muziek
« Gepost op: 2-11-2002, 19:53:34 »
Om er maar weer eens een nieuwe topic tegenaan te gooien. Wat is jullie favoriete muzieksoort en welk nummer van dit moment vind je het best. Ik heb best wel een brede smaak, ik kan zowel pop als rock als dance goed vinden. Op dit moment is mijn favoriete nummer Lifehouse met Spin, hoewel ik TATU en Nelly & Kelly ook wel gooed vind.

« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 19:31:03 door Compuart »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2002, 20:57:25 »
you're reading my thoughts! TATU (met 'all the things she said') en Nelly en Kelly (Dilemma) zijn superzaaaalig !!

wat kan er mij voor de rest zo smaken?

vanalles eigenlijk, alleen geen harde dingen zoals house,techno en zo, daar moet ik echt niks van weten, geef mij maar pop, rock ed!! Mijn favorieten zijn the counting crows en heather nova oa maar ik ben ook gek van romantische muziek! echt vanalles dus! en ook al ben ik nog maar 16, dankzij Knudde heb ik eigenlijk wel nog een brede waaier kennis over de muziek, zowel vroeger (Beatles, Rolling Stones,Status Quo, Sting, The Scene, Meatloaf, ...) als nu!

Mijn favoriete nummers allertijden zijn trouwens Désenchanteé van Mylène Farmer ( de originele versie dus, NIET die van Kate Ryan, en live is die zelfs super) en I will always love you van Whitney Houston.

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2002, 22:18:57 »
eey leuk topic!  :)
Mijn favo muziek verschilt ook nog wel, maar het leukst vin k rock en af en toe pop!
Idd, TATU vind ik ook erg goed!  :D
En voorderest Within Temptation  (is echt hééél erg goed) Rammstein, Alanis Morisette en Bløf!
oja, en natuurlijk LoTR soundtrackt!  8)

En Genesis (ken k via mn ouders) is ook erg goed!

« Laatst bewerkt op: 2-11-2002, 22:31:58 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #3 Gepost op: 3-11-2002, 00:55:22 »
TATU is geweldig!

(dus daar zijn we het allemaal over eens :) mooi zo!)

Verder: No Doubt, Jewel, Radiohead, Anastacia, Eels, Republica, Queen, en vele anderen

De laatste tijd is Move your feet van Junior Senior een errrrug cool nummer

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 3-11-2002, 01:24:34 »
Bij mij hangt het van mijn stemming af. Op dit moment zit Apocalyptica in mijn cd-speler. Alleen ben ik allergisch voor mijn concurrent (kabouter plop) en voor alle soorten ketchup. En dan vooral voor de dansjes, degene die dat bedacht heeft heeft volgens mij echt een kokosnoot op zijn hoofd gekregen...:(

't werd een beetje koud buiten...

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2002, 10:48:37 »
Verder: No Doubt, Jewel, Radiohead, Anastacia, Eels, Republica, Queen, en vele anderen

Ken je Eels goed, Compuart? ik ken eigenlijk maar één liedje van hen en dat is 'Jeannie's Diary' en dat vind ik ongelooflijk prachig !!

en Tuinkabouter : probeer eens mee te dansen op de Ketchupsong, het lijkt idd belachelijk, maar als je op een fuif bent ofzo en ze draaien dat soort liedjes, dan krijg je iedereen op de dansvloer hoor  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2002, 11:09:04 »
Jaaaaaaaa No Doubt! Gwen Stefani is sow cool  :D Don´t speak is voor mij toch wel 1 van de mooiste nummers allertijden. Eens ff denken wat verder op dit moment leuk is hoor... Euhmmz , sarah conner met wyclef - one night stand klinkt wel leuk, sean paul - gimme the light, en wonder boven wonder klinkt de nieuwe CD van Christina Aguilera ook fantastisch

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2002, 11:36:47 »
Ook mijn muzieksmaak is erg uiteenlopend. Ik geloof dat ik beter hier kan vermelden welke muziek ik niet leuk vind, dan welke ik wel leuk vind. Dan ben ik namelijk 'n stuk eerder klaar! Waar ik dus absoluut niet van hou is alle smartlappenmuziek en alles wat daar op lijkt, dus voor mij geen Frans Bauer, Andre Hazes of Marianne Weber. Ik ben ook niet zo'n fan van echte klassieke muziek of van echte trance/house of hoe 't ook heet tegenwoordig.

Wat ik op dit moment erg leuke nummers vind, zijn Tatu met 'all the things she said' (natuurlijk!  ;) ) en Leann Rimes met 'life goes on'.

Verder luister ik de laatste tijd erg veel naar wat oudere muziek van de jaren 60/70. Maar ook hits van de jaren 80 klinken hier geregeld uit m'n boxen. Verder ben ik gek op muziek uit films en musicals (Grease, Dirty Dancing, Sound of Music, Jesus Christ Superstar......).

M'n CD collectie loopt ook ontzettend uiteen: Jewel, No Doubt, Bryan Adams, Kane, K's Choice, Acda en Demunnik, Krezip, Bon Jovi, Rowwen Heze. En die natuurlijk niet kan ontbreken uit Han's CD-collectie: de CD van de Eftelingmuziek.  :)

« Laatst bewerkt op: 3-11-2002, 11:38:08 door Han13 »

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 3-11-2002, 11:41:08 »
Maar Queen is natuurlijk de beste band aller tijden!

molzot

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #9 Gepost op: 3-11-2002, 11:55:38 »
Alleen als je bassie en adriaan niet meerekent ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 3-11-2002, 12:07:08 »
Haha Bassie en Adriaan  ;D, moet ik meteen weer denken aan Kopspijkers van gisteravond...

Mijn favo muziek. Moeilijk. Ik ben namelijk mega slecht in het onthouden van namen van bands en liedjes. Ik kan zo'n beetje de heel top 40 meezingen, maar vraag me niets erover. Vooral dat r&b vind ik moeilijk te onthouden en te onderscheiden. Ik hou eigenlijk wel van vanalles, ook van een smartlap op zn tijd (meestal 's avonds laat  ;D). Ik ga ook wel eens naar een discotheek hier in de buurt waar dan bijvoorbeeld Tiesto komt draaien, dat vind ik ook leuk. All time favorites zijn Queen, Dire Straits en Bruce Springsteen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2002, 12:18:11 »
Ook mijn muzieksmaak is erg uiteenlopend. Ik geloof dat ik beter hier kan vermelden welke muziek ik niet leuk vind, dan welke ik wel leuk vind. Dan ben ik namelijk 'n stuk eerder klaar! Waar ik dus absoluut niet van hou is alle smartlappenmuziek en alles wat daar op lijkt, dus voor mij geen Frans Bauer, Andre Hazes of Marianne Weber. Ik ben ook niet zo'n fan van echte klassieke muziek of van echte trance/house of hoe 't ook heet tegenwoordig.

Wat ik op dit moment erg leuke nummers vind, zijn Tatu met 'all the things she said' (natuurlijk!  ;) ) en Leann Rimes met 'life goes on'.

Verder luister ik de laatste tijd erg veel naar wat oudere muziek van de jaren 60/70. Maar ook hits van de jaren 80 klinken hier geregeld uit m'n boxen. Verder ben ik gek op muziek uit films en musicals (Grease, Dirty Dancing, Sound of Music, Jesus Christ Superstar......).

M'n CD collectie loopt ook ontzettend uiteen: Jewel, No Doubt, Bryan Adams, Kane, K's Choice, Acda en Demunnik, Krezip, Bon Jovi, Rowwen Heze. En die natuurlijk niet kan ontbreken uit Han's CD-collectie: de CD van de Eftelingmuziek.  :)

Klassieke muziek is voor mij ook niet weggelegd, mijn moeder heeft zowat alle cd's van Helmut Lotti maar dat is echt wel niks voor mij bv

Han, uit Jesus Christ Superstar heb ik 'The last supper' staan, gewoon omdat ik dat fragment gezien heb in de les en ik vond het zo prachtig gespeeld en gezongen, echt chapeau !

en ik vind het wel behoorlijk jammer dat K's Choice ermee ophoudt! of toch een heeele grote pauze nemen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 3-11-2002, 12:27:58 »
Klassieke muziek is voor mij ook niet weggelegd, mijn moeder heeft zowat alle cd's van Helmut Lotti maar dat is echt wel niks voor mij bv

Mijn moeder heeft ook alle CD's van Helmut Lotti en die zijn echt erg!  :(  Nou moet ik zeggen dat die laatste 2 (die met die Afrikaanse muziek en die met die Latin muziek) minder erg zijn dan die 'Helmut Lotti goes classic' CD's.

Verder wordt hier in huis veel Limburgstalige muziek gedraaid door mijn ouders. 't enige wat ik daar leuk van vind is Rowwen Heze. En zo rond de Carnavalstijd zijn de Carnavalsliedjes ook wel leuk om te horen.  :)

Citaat
Han, uit Jesus Christ Superstar heb ik 'The last supper' staan, gewoon omdat ik dat fragment gezien heb in de les en ik vond het zo prachtig gespeeld en gezongen, echt chapeau !

Wij moesten Jesus Christ Superstar ook kijken op de middelbare school bij Levensbeschouwing. Ik dacht dat er niks aan zou zijn, maar 't was idd erg goed gespeeld en gezongen. Vandaar dat ik de liedjes uit die film ook goed vind.

Citaat
en ik vind het wel behoorlijk jammer dat K's Choice ermee ophoudt! of toch een heeele grote pauze nemen...

Dat wist ik helemaal niet! Dat is idd wel errug jammer.  :'(

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 3-11-2002, 12:59:47 »
ik heb een fragment gezien in het vak muziek vorig jaar :)

en dat van K's choice vind je hier :http://www.kschoice.com

gewoon bij latest news op de indexpagina naar het nieuws van 2 oktober

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 3-11-2002, 13:40:24 »
Ow ja, de Limburgse muziek, die was ik nog ff  vergeten, terwijl mn halve cd rek uit limburgse muziek bestaat. En laatst heb ik trouwens ook nog een leuke CD gehoord, van ene Herbert Groenemeijer (ik weet niet hoe je dat schrijft). Het is in ieder geval Duits en erg mooi.

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #15 Gepost op: 3-11-2002, 13:48:30 »
Ken je Eels goed, Compuart? ik ken eigenlijk maar één liedje van hen en dat is 'Jeannie's Diary' en dat vind ik ongelooflijk prachig !!
Niet zo heel goed. Ik heb ze vooral leren kennen van een van hun latere liedjes en heb me verder niet zo heel erg in de groep verdiept. Vind het wel leuke muziek, maar soms wel wat depri. Radiohead heeft dat ook, maar die vind ik in het depri genre nog iets beter ;)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #16 Gepost op: 3-11-2002, 14:25:30 »
Jaaaaaaaa No Doubt! Gwen Stefani is sow cool  :D Don´t speak is voor mij toch wel 1 van de mooiste nummers allertijden.
Kijk, dat vind ik nou ook. Met kop en schouders boven de rest uit, dat lied.

Tijd voor een klein monumentje :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #17 Gepost op: 3-11-2002, 15:10:20 »
don't speak vind k ook hun beste nummer...

nou iig, k vind avril lavigne echt heel erg goed, vooral anything but ordinary. nou en verder... njah rock en pop en r&b eigelijk. ook wel musicals trouwens maar dat vind k gewoon leuk omdat ik dat fijner vind zingen. k hou ook niet van die smartlappen, schlagerliedjes en klassieke muziek, blegh.
en dan nog 2 oude nummers die ik ook wel goed vind: girls just wanna have fun en paradise by the dashboard light

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 3-11-2002, 15:11:11 »
Don't speak was gaaf ja, de rest vond ik wat minder.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #19 Gepost op: 3-11-2002, 15:46:27 »
Snif, tranen in mijn ogen van dat ´momumentje ´ ;) Alles van Tragic Kingdom is schitterend.. Just a girl mag van mij ook wel als typerend voor de muziek van die tijd gezien worden, vooral ook door de geweldige clip die erbij zat.

Voor ik het vergeet trouwens, anouk is natuurlijk ook geweldige muziek, alhoewel ik de nieuwste single een beetje vind tegenvallen