Auteur Topic: Favoriete Muziek  (gelezen 16215 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
LET OP: VERHUISD
« Reactie #60 Gepost op: 10-11-2002, 13:44:55 »
ik ben op het moment totaal gek van de band silkstone, ik zou zeggen download het eens t klinkt geweldig!
vooral de liedjes rain has come en ready zijn een aanrader

3fm luisteraars kennen het waarschijnlijk wel, tis een stendersvroeg ontdekt band.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #61 Gepost op: 10-11-2002, 13:57:22 »
Jaah ready ken ik wel, leuke clip zat daar bij ook. Geen id waaraan maar het nummer doet me echt sterk aan iets denken, aanstekelijk deuntje wel, als je het 1x luistert zit het meteen heel de dag in je hoofd  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #62 Gepost op: 10-11-2002, 14:38:28 »
op die foto van britney spears en christina aguilera lijkt britney toch wel erg veel op kelly van BB, of ligt dat alleen maar aan mij?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 10-11-2002, 18:40:56 »
Sorry ik heb het gemist. Volgens mij heb ik het vorig jaar wel gezien. Ik kan me zo'n groep herinneren die Boom Chicago heet, erg goed!

Was het leuk gisteren?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #64 Gepost op: 11-11-2002, 13:43:02 »
op die foto van britney spears en christina aguilera lijkt britney toch wel erg veel op kelly van BB, of ligt dat alleen maar aan mij?
Daar zat ik nou ook aan te denken toen ik haar zag.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 14-11-2002, 22:10:54 »
Ik zag Christina Aguilera bij de MTV awards en geloof 't of niet: ze ziet er nog sletteriger uit als in de clip! Werkelijk vreselijk wat ze aan heeft.  :(

Maar misschien houden mannen daar nu eenmaal van en moeten vrouwen zich in de toekomst allemaal in zo'n afgrijselijke creatie hijsen, omdat 't dan mode is of zo.  :-[

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #66 Gepost op: 14-11-2002, 23:16:30 »
Beetje laat: Queen & Rammstein

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #67 Gepost op: 15-11-2002, 17:05:54 »
Ik zag Christina Aguilera bij de MTV awards en geloof 't of niet: ze ziet er nog sletteriger uit als in de clip! Werkelijk vreselijk wat ze aan heeft.  :(

Maar misschien houden mannen daar nu eenmaal van en moeten vrouwen zich in de toekomst allemaal in zo'n afgrijselijke creatie hijsen, omdat 't dan mode is of zo.  :-[

Hoe hier eens een diplomatiek antwoord opgeven...  ;D Laten we zeggen dat IK het chris in ieder geval graag zie dragen, ze kan het hebben, zullen we maar zeggen... Waar ik niet zo kapot van ben is die overdreven make up, ziet er echt niet uit...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #68 Gepost op: 15-11-2002, 18:37:37 »
laat ik hier ook eens wat neerzetten  :D

Heb ook een heel brede muzieksmaak, loopt van Within Temptation tot (jawel) Christina.. en geloof me, die cd is écht goed! Verder ga'k in maart naar de Red Hot Chili Peppers, heb k echt heel veel zin in  :D

Citaat
Laten we zeggen dat IK het chris in ieder geval graag zie dragen, ze kan het hebben, zullen we maar zeggen... Waar ik niet zo kapot van ben is die overdreven make up, ziet er echt niet uit...

zal 'k ook eens doen, ben je gelijk van die mening af  ;)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 15-11-2002, 19:04:24 »

heb het ook gezien en vond het haar ook best passen, ik vind zulke kleren echt de max als sterren die dragen, vraag me dan af hoe ik er eigenlijk zou uitzien in zoiets en of ik het in godsnaam zou durven dragen op een podium voor duizenden mensen en heel europa :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #70 Gepost op: 15-11-2002, 19:09:23 »
laat ik hier ook eens wat neerzetten  :D

Heb ook een heel brede muzieksmaak, loopt van Within Temptation tot (jawel) Christina.. en geloof me, die cd is écht goed! Verder ga'k in maart naar de Red Hot Chili Peppers, heb k echt heel veel zin in  :D

Citaat
Laten we zeggen dat IK het chris in ieder geval graag zie dragen, ze kan het hebben, zullen we maar zeggen... Waar ik niet zo kapot van ben is die overdreven make up, ziet er echt niet uit...

zal 'k ook eens doen, ben je gelijk van die mening af  ;)

Euhmmzzz :+

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 16-11-2002, 02:59:25 »
Hoe hier eens een diplomatiek antwoord opgeven...  ;D Laten we zeggen dat IK het chris in ieder geval graag zie dragen, ze kan het hebben, zullen we maar zeggen... Waar ik niet zo kapot van ben is die overdreven make up, ziet er echt niet uit...

Mag jij haar chris noemen??  ::) :)

Wie is dat eigenlijk? Naam komt me wel bekend voor... :)

Gr. B.

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 17-11-2002, 00:36:20 »
alive and kicking: ben jij toevallig fan van the simple minds? ;)

't werd een beetje koud buiten...

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 17-11-2002, 11:58:15 »
toevallig  ;D (voor de niet-muziekkenners, Alive and Kicking is een liedje van hen)
ik hoor de simple minds wel graag, Don't you forget about me moet zeker gedraaid op mijn begrafenis  :) maar daar komt Alive and Kicking niet van hoor, ik zit al een tijdje op msn en ik vond maar geen deftige nick en toen opeens zag ik ergens een reclame die zei: It's Alive !!! en ik riep: and kicking !!!!! en toen had ik het :) sindsdien gebruik ik geen andere nick meer en blijf ik Alive and Kicking :) Knudde had al opgemerkt dat het een liedje van hen was en dat speelt dus ook regelmatig hier op mijn comp  ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #74 Gepost op: 18-11-2002, 10:52:25 »
Hoi A&K,

Ik heb zaterdagavond nog keihard je naam mee staan zingen, met de Simple Minds!!!!
Dat was gaaaaaaaf, bij The Night Of The Proms, in Antwerpen!
Ik moest nog wel even aan je denken  ;) ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #75 Gepost op: 18-11-2002, 20:57:06 »
ok, ik ben een oudje hoor, dus de jongeren onder jullie zullen mijn muziekkeuze wel helemaal nix vinden. stamt nlmk bijn allemaal uit het punk-tijdperk\;
the stranglers
the clash
blondie(nu grijzie?)
david bowie

maar ook:
pink floyd
stevie wonder

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 18-11-2002, 21:58:28 »
Pino: mijn ouders zijn zondag geweest!! leuk dat je aan me dacht ;)

Cora bora: helemaal niet oud hoor, ik ken the clash, blondie (ook debbie geheten :) ) Pink Floyd (who doesn't know them) en Stevie wonder ook hoor !!

btw: allen Creep van Radiohead downen, superrr !!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 23-11-2002, 19:34:04 »
Effe nog 2 muziektipjes van mij. De nieuwe single van de Sugababes vind ik een geel mooi nummer. En verder het nummer 'Everything' van Lifehouse, van hun 1e album No Name Face is zo geweldig mooi nummer (nee, ik overdrijf niet), echt supergoed!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 30-11-2002, 05:08:27 »
ik luister meestal naar groepjes die niemand kent ("the underground"), maar daar ga ik jullie niet lastig mee vallen.

er zijn op de moment wel een paar mainstream nummers die me kunnen boeien

bv.
QUEENS OF THE STONE AGE No one knows
FOO FIGHTERS All my life
GORKI De olifant is grijs (is Luc De Vos eigenlijk bekend in NDL?)
PUDDLE OF MUDD - She hates me
die single van KREZIP mag er ook best wezen
en zelfs bij de SUGABABES wordt de volumeknop open gedraaid

rock on!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #79 Gepost op: 30-11-2002, 13:47:27 »
Ik zie puddle of mudd :O De hele cd van hen, come clean, is zooo goed! Ik vind vooral blurry zo mooi, daar moet jij eigenlijk ook de viedoclip bij zien! Verder is green lizard super, nieuwe cd van krezip gaat ook wel ( behalve dan de nieuwe singe :S ) Verder vind ik de nieuwe cd van Anouk toppie! De teksten zijn echt heel goed, vooral searching, over de zoektocht van het leven. Ja, ik heb nog wel veel meer, (o.a. Bush, een rockbandje uit de US maar hier niet zo bekend, maar echt keigoed!) maar dan kan ik heeeel erg lang door blijven gaan... ;)
Wat nog wel een aanradertje is, heel andere soort muziek, nieuwe cd van acda en de munnik, groeten uit maaiveld, heel erg mooi!

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O