Auteur Topic: Favoriete Muziek  (gelezen 16217 keer)

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
LET OP: VERHUISD
« Reactie #40 Gepost op: 6-11-2002, 10:50:38 »
voor de trouwe kijkers van er of de freaks kan ik beter zeggen weet iemand wat dat nr was dat voor derek op die boot werd gedraaid, het was zo mooi en klonk me bekend in de oren.

Nena mijn vroeger tieneridool. het einde van 99 luftballons om te huilen zo strak. Of jeannie van Falco.

Maid of orleans van OMD, ook niet slecht.

en of course how could i forget na een daverend sportpaleis te antwerpen U2..

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 6-11-2002, 14:13:55 »
99 luftballons vind ik ook mooi, kan ik helemaal meezingen :) net zoals Verdammt ich lieb' dich van Matthias Reim!! die vent zingt vlug maar het is te doen :)

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 6-11-2002, 14:55:13 »
I know! de scarabees ofzo... weer zo'n M-kids geval...
sorry maar naar mijn mening é, als er een liedje uit is, dan is het niet de bedoeling dat je het binnen de maand gaat coveren hoor...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #43 Gepost op: 6-11-2002, 15:14:43 »
Nog 1 om nooit te vergeten en voor mij eigenlijk misschien wel het beste nummer ooit : Santana feat. Rob Thomas - Smooth Er zit zoveel gevoel in dat nummer, echt om kippenvel van te krijgen...

Verder alles wat Nickelback tot nu toe heeft laten horen ook érrug strak

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 9-11-2002, 03:41:06 »
Voor als je in een erg relaxte (is dat nederlands?) bui bent: Coldplay - Beautiful world.

En ook (wel heel anders): Daft Punk - Around the world. (toffe clip zit daarbij trouwens)

Gr. B.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #45 Gepost op: 9-11-2002, 13:24:30 »
haha ja, met al die figuren in die witte pakken die door zo'n soort disco omgeving lopen, erg strak idd

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #46 Gepost op: 9-11-2002, 13:50:01 »

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..........

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #47 Gepost op: 9-11-2002, 14:51:09 »

Jaaaaa, dank je wel!! Precies wat ik altijd al wilde hebben. Tjee, hoe ken jij mijn muzieksmaak zo goed?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 9-11-2002, 21:25:29 »
this is mmmmm...:

vergeef het me, ben ook maar menselijk en kon het bij deze écht niet laten...

maar mijn favorieten van het moment zijn toch wel (op vlak van muziek dan)

counting crows dus met deze cd:

August and everything after

echt topaanrader !!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #49 Gepost op: 10-11-2002, 11:47:40 »
Ik zag gisteren de clip van 't nieuwe nummer van No Doubt op MTV. 't is 'n erg leuk nummer en ik heb 't ook gelijk gedownload. Alle No Doubt gekken hier raad ik dat ook aan om te doen. (of hebben jullie 't al gedownload of al de cd/singel gekocht?  ;) ) 't heet trouwens 'Underneath it all'.  :)

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 10-11-2002, 11:52:23 »
mijn nicht sprak er gisteren ook over (lees: ze werd paranoia toen ik zei dat ik het nog niet kende en begon het voor me te zingen) dus ja blijkbaar is het echt wel goed

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #51 Gepost op: 10-11-2002, 12:24:25 »
Ik zag gisteren de clip van 't nieuwe nummer van No Doubt op MTV. 't is 'n erg leuk nummer en ik heb 't ook gelijk gedownload. Alle No Doubt gekken hier raad ik dat ook aan om te doen. (of hebben jullie 't al gedownload of al de cd/singel gekocht?  ;) ) 't heet trouwens 'Underneath it all'.  :)

Thnx 4 de tip Han :) Maar heb het al een tijdje, staat gewoon op de 'nieuwe' CD Rocksteady, idd een érg lekker nummer ( 'k moet wel bekennen dat ik de clip bij het nummer nog nie gezien heb )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 10-11-2002, 12:35:53 »
Thnx 4 de tip Han :) Maar heb het al een tijdje, staat gewoon op de 'nieuwe' CD Rocksteady, idd een érg lekker nummer

Aha! Ja die CD heb ik (nog) niet, dus dat wist ik niet.  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #53 Gepost op: 10-11-2002, 12:45:20 »
Haha, wel een enorm goede cd hoor ( zal weer eens niet :P ) all1 een beetje aan de korte kant, vind ik het enige nadeel....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 10-11-2002, 12:55:25 »
all1 een beetje aan de korte kant, vind ik het enige nadeel....

Ik vind dat eigenlijk bij alle CD's de laatste jaren. Ze duren allemaal maar 40 minuten of nog minder. Ik kan me toch echt nog 'n tijd herinneren waarin er op 'n CD 70 minuten aan muziek stond.....

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 10-11-2002, 13:21:57 »
ja, de cd's waarop je liedjes kan zetten vanop je computer (je weet wel, dat illegale ding) zijn meestal ook 70 min maar tegenwoordig staan er op de cd's maar 11 liedjes ofzo en dan heb je nog geen uur muziek

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #56 Gepost op: 10-11-2002, 13:22:41 »

Christina Aguilera - Stripped

De strijd tussen Britney en Christina lijkt gestreden. Want als er iets duidelijk wordt na het beluisteren van Stripped, dan is het wel dat miss Aguilera een betere stem heeft. Véél beter. Ze is bovendien veelzijdiger. Van poeslieve ballads en meezingers tot latin melodieen en stevige rocksongs : de piepkleine zangeres perst het allemaal uit haar ielige lijfje. Petje af dus. Het is trouwens een erg lang album ( 77 min. ) , dus je krijgt mad veel Aguilera voor je euro's. Favoriet is natuurlijk het sey Dirrty, waarin Chris duidelijk maakt dat ze genoeg heeft van haar brave meisjes imago. Haar gevoelige kant laat ze onder andere in I'm OK horen. Lekker allemaal...

Bron : break out!

Moraal van dit verhaal : er bestaan nog wel degelijk goede cd's die ook lekker lang zijn  ;)

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 10-11-2002, 13:24:43 »
én Dirty vind ik een heel goed nummer (en ik veronderstel dat de mannen de clip wel heel leuk vinden  ;D)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 10-11-2002, 13:28:53 »
Moraal van dit verhaal : er bestaan nog wel degelijk goede cd's die ook lekker lang zijn  ;)

Dat blijkt ja, maar ik geloof toch dat 't 'n zeldzaamheid aan 't worden is.

't is verder echt leuk dat Christina haar CD zo lang heeft gemaakt, maar dat is voor mij geen reden om 'm te kopen!  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #59 Gepost op: 10-11-2002, 13:31:45 »
Dat blijkt ja, maar ik geloof toch dat 't 'n zeldzaamheid aan 't worden is.

't is verder echt leuk dat Christina haar CD zo lang heeft gemaakt, maar dat is voor mij geen reden om 'm te kopen!  ;)
Ach ja, sinds ik hem gehoord heb ben ik aan een soort kruistocht bezig om mensen de cd te laten horen :D Hij's gewoon heel anders dan dirrty en er zit enorm veel gevoel in ,echt een juweeltje, maar miss Aguilera gaat dan weer zo'n Sletterige clip maken, waardoor haar reputatie als serieuze performer naar de haaien gaat....