Muziek ik heb al veel namen gehoord van geweldige bands.
Ik ga eerst reageren op wat posts in deze topic. Grönemeyer, luister aub dan eens naar Flugzeuge in meinem Bauch wat een sterk nummer is dat. En een speciale tip voor duitse muziek Xavier naidu, een man van voor mij onbekende afkomst met een hele warme stem.
No doubt , band die te lang na de cd Tragic Kingdom weinig of niets heeft laten horen is gelukkig terug en hoe> gwenn heeft te veel andere dingen gedaan, maar hopelijk blijft no doubt het lot van vele bands met een sterke voorvrouw (skunk anansie) beschoren.
Verder heb ik hier al veel namen voorbij zien vliegen van bands die ook in mijn uitpuilende cd kast terugkomen, maar ik zal toch eens een korte bloemlezing geven.
K's Choice, acda en de Munnik, Live, Pearl jam, Mettalica, Skunk Anansie, Radiohead, Therapy, Zita swoon, Rage against the Machine, Tori Amos, Smashing Pumpkins, Faithless.
En een tip voor de wat rustigere momenten Patricia Kaas, een franse chansonniere.
Van de muziek van dit moment, kan ik enkel zeggen dat het me teveel tomaten sap en Plop is, zeker op de Belgische radio, met hier en daar een uitzondering, alleen ken ik geen namen omdat het allemaal niet zo blijft hangen.
En de slechtse live act die ik ooit gezien heb en iik heb er heel wat gezien< Jamiroquai