Auteur Topic: Favoriete Muziek  (gelezen 16216 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #20 Gepost op: 3-11-2002, 15:52:32 »
en dan nog 2 oude nummers die ik ook wel goed vind: girls just wanna have fun en paradise by the dashboard light

paradise by the dashboard light brul ik nu eens steevast mee !! vanaf dat ergens op een feest speelt of op een radio, ga ik die mevrouw spelen, kan ik lekker uitvliegen  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 3-11-2002, 17:25:23 »
En laatst heb ik trouwens ook nog een leuke CD gehoord, van ene Herbert Groenemeijer (ik weet niet hoe je dat schrijft). Het is in ieder geval Duits en erg mooi.

Ovide dat is Herbert Grönemeyer... dus je zat in de goede richting  ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2002, 20:30:10 »
Placebo, Muse, Tool, Stereophonics, Green day, Pearl Jam, RHCP, Lenny Kravits, Bush, Creed, Black Crowes,  en ga zo maar door......

Van Eels vind ik " Daisies of the galaxy" een steengoeide cd! Vooral flyswater, mijn favoriete nummer van die cd. Echt een aanrader hoor! In tegenstelling tot Eels Live; dat is echt niet de moeite! (gelukkig alleen gezien op festivals...)

Maar klassiek op z'n tijd is ook niks mis mee. (en dan bedoel ik niet Helmut Lotti, maar meer Vivaldi of Mozart).
Een favoriet nummer heb ik niet echt op dit moment, maar als "She fucking hates me"  van Puddle of Mudd op de radio is, dan gaat de volumeknop wel behoorlijk omhoog!

What the F*** is TATU??

Gwen Stefani? Geef mij maar Gavin Rossdale!!!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2002, 21:46:25 »
haaaaaaaaaaaaa, dan zal Tweety mijn mening over Jeannie's diary wel beamen !!

en trouwens: she fucking hates me van Puddle of mud is super !! dat staat ook steeds luid bij mij (ook Blurry v hen is goed !!)

en TATU zijn die meisjes die zingen van: " All the things she said, all the things she said, running trough my head.."

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2002, 01:13:00 »
*bertha komt z'n muzikale interesses ook melden... :)

Ik heb een hele brede smaak qua muziek (of daarom juist geen smaak, maar oke)

Ik vind bijna alles leuk, wat een beetje in de top40 staat, Within Temptation, Rammstein, vette trance, klassieke muziek (bach is een topper) ach en no doubt ook wel (oke Compuart?;D maar ook weer niet zo goed dat er zonodig een monumentje geplaatst moet worden ;) ), alle liedjes die als titel een meisjesnaam hebben, Manu Chao vind ik ook erg goed, en ik heb net wat van die Herbert G. gedownload (want ik interesseer me altijd zeer in alle medeforumers) en die ken ik ook! Ik kan hier in deze uithoek van Nederland Duitse zenders ontvangen en er was eens een nummer van hem die grijs werd gedraaid; erg tof, maar ik ken de titel niet! Weet jij die mischien ovide?

Laatste tijd ben ik download ik, keurig illegaal natuurlijk, veel filmmuziek dat is vaak eigenlijk heel erg mooi. Bij Gladiator en Spygame bv. zit mooie muziek (Hans Zimmer en Harry Williams-Gregson)...

U2 vind ik ook meestal goed!
Maar zo kan ik nog wel doorgaan, dat doe ik maar niet. :)

Gr. B.

Edit: Big in Japan van Alphaville hoor ik nu net op de radio; vind ik ook heeel erg mooi. Dat draaide de NOS nog altijd aan het einde van de uitzendingen van de Studio Sport's van de Olympische spelen in Nagano! Dat was toen Gianni Romme nog van een andere planeet kwam en vervolgens bitterballen at bij de koningin. Mooie tijd... :) (5 jaar geleden al!!) (hier snappen de belgen niets van waarschijnlijk) (en de niet-belgen ook niet...;D)

« Laatst bewerkt op: 4-11-2002, 01:41:52 door bertha531 »

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #25 Gepost op: 4-11-2002, 08:58:17 »
Ach Alphaville...daar heb ik nog een LP van!!  :D

(jeweetwel, zo'n zwart ding met groeven, die je halverwege om moet draaien.....)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #26 Gepost op: 4-11-2002, 09:56:44 »
Mijn muzieksmaak (nogal uitlopend)
(oa) Blur, Oasis, Robbie Williams, Anouk en "gewoon" dance en salsa. In de auto luister ik naar 538 en zing zoveel mogelijk mee, vind ik heerlijk.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-11-2002, 17:41:42 »
Jet: ik weet niet hoe ik een o met Umlaut moet doen hier op het forum?
Bertha: Ik ken zo uit mn hoofd twee titels; Mensch en Tausend mal beruhrt (u met Umlaut  ;D). Ik heb hier ergens die hele cd liggen, ik denk in de auto...als je meer wil weten over titels ofzo, moet je het maar ff zeggen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #28 Gepost op: 4-11-2002, 18:01:09 »
idd 'she hates me' van puddle of mudd is erg goed!  :)
Voorderest is Flogging Molly ('what's left of the flag' en 'the worst day since yesterday) ook goed. Sommige klassieke muziek (bach, dvorak) is ook mooi!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #29 Gepost op: 4-11-2002, 21:18:15 »
En laatst heb ik trouwens ook nog een leuke CD gehoord, van ene Herbert Groenemeijer (ik weet niet hoe je dat schrijft). Het is in ieder geval Duits en erg mooi.

Ovide dat is Herbert Grönemeyer... dus je zat in de goede richting  ;D

En toch blijft het Herbert Grönemeyer :P. Die gast kregen wij met 'männer'. En natuurlijk, even braaf als Bertha, download ik die graag. Klinkt nog verdomd leuk ook ;).

Voor de rest luister ik bijzonder graag Acda en de Munnik (nieuwe: Ren Lenny ren, een must om te downloaden :D), the Cranberries (Ode to my family, No nead to argue, par example), REM blijft ook fijn om te luisteren.

En, net als comp, Junior senior vind ik ook erg fijn :D.

[size=0,25]No Doubt vind ik maar mjoah ;)[/size]

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 4-11-2002, 22:47:53 »
Goed dat jullie tips geven om te downloaden. Ik ben eigenlijk 'n beetje uitgedownload de laatste tijd. Ik heb al zo veel mp3's dat ik echt niet meer zou weten wat ik nog meer zou kunnen downloaden.  ;)

Daarom maar Friends serie 5,6,7,8 en 9 (ja! nog niet op tv vertoond hier in ons koude kikkerlandje!)  gedownload. Nu valt alleen nog serie 1 t/m 4 te downloaden, maar die heb ik al op video.

Dus m'n volgende downloadproject wordt Herbert Gronemeyer, 'ns kijken of ik 't wat vind. Zijn de oude series van WIDM eigenlijk ook te downloaden? Morgen maar 'ns proberen.  :)

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 4-11-2002, 23:10:24 »
Ik wacht nog steeds op een cd van Rien Poortvliet...

't werd een beetje koud buiten...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #32 Gepost op: 5-11-2002, 18:18:52 »
Ik kan er kort over zijn:

Amen.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #33 Gepost op: 5-11-2002, 18:38:34 »
als we dan toch bezig zijn :

Need I say more ?

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2002, 19:46:06 »
Okee Kenner, jehebt je punt gemaakt, mn compu had wat moeite met Gwen  ;). Leuke CD he, van H. Groenemeyer? Ik heb vandaag nog ff gekeken en die cd heet 'Mensch'.

Ren Lennie ren, is trouwens ook super, die heb ik ook al gedownload.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 5-11-2002, 20:35:48 »
Daarom maar Friends serie 5,6,7,8 en 9 (ja! nog niet op tv vertoond hier in ons koude kikkerlandje!)  gedownload.

toink, nochtans in belgie zitten wij al aan het 8e seizoen hoor... (ik dacht heeeel even zelfs 9 maar als ik me niet vergis zijn we nu bezig met 8)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #36 Gepost op: 5-11-2002, 22:41:56 »
Need I say more ?
p r a c h t i g  :o :D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 5-11-2002, 22:58:07 »
toink, nochtans in belgie zitten wij al aan het 8e seizoen hoor... (ik dacht heeeel even zelfs 9 maar als ik me niet vergis zijn we nu bezig met 8)

Wij zijn ook bij serie 8. Ik bedoelde dat serie 9 nog niet uitgezonden is in Nederland. Ik kan ook pas downloaden tot aflevering 5 van serie 9, omdat men in de VS ook nog niet verder is. Na morgen kan ik aflevering 6 gaan downloaden, want morgen wordt die uitgezonden.

Sorry voor de onduidelijkheid.  :)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2002, 00:26:39 »
Muziek ik heb al veel namen gehoord van geweldige bands.

Ik ga eerst reageren op wat posts  in deze topic. Grönemeyer, luister aub dan eens naar Flugzeuge in meinem Bauch wat een sterk nummer is dat.  En een speciale tip voor duitse muziek Xavier naidu, een man van voor mij onbekende afkomst met een hele warme stem.

No doubt , band die te lang na  de cd Tragic Kingdom weinig of niets heeft laten horen is gelukkig terug en hoe> gwenn heeft te veel andere dingen gedaan, maar hopelijk blijft no doubt het lot van vele bands met een sterke voorvrouw (skunk anansie) beschoren.

Verder heb ik hier al veel namen voorbij zien vliegen van bands die ook in mijn uitpuilende cd kast terugkomen, maar ik zal toch eens een korte bloemlezing geven.

K's Choice, acda en de Munnik, Live, Pearl jam, Mettalica, Skunk Anansie, Radiohead, Therapy, Zita swoon, Rage against the Machine, Tori Amos, Smashing Pumpkins, Faithless.

En een tip voor de wat rustigere momenten Patricia Kaas, een franse chansonniere.

Van de muziek van dit moment, kan ik enkel zeggen dat het me teveel tomaten sap en Plop is, zeker op de Belgische radio, met hier en daar een uitzondering, alleen ken ik geen namen omdat het allemaal niet zo blijft hangen.

En de slechtse live act die ik ooit gezien heb en iik heb er heel wat gezien< Jamiroquai

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2002, 01:27:59 »
"Flugzeuche in meinem bauch" van Herbert G. komt me ook heel bekend voor! Erg mooi!  
En trouwens 99 Luftballonnen van Nena is natuurlijk ook altijd nog erg mooi!

*bertha gaat helemaal duits!

En over franse chansons; ik was van de zomer ondermeer in Frankrijk en daar was " Indochine - Jái demande la lune " een hit; lekker rustig, maar wel echt mooi.

Gr. B.