Auteur Topic: En weer niet  (gelezen 6708 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
En weer niet
« Gepost op: 25-10-2002, 22:38:14 »
jammer hoor, dacht echt dat het dit jaar ging lukken.
volgend jaar iig geen last meer van spoorloos en kopspijkers. moet lukken dan lijkt mij :D

« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 19:46:55 door Compuart »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 25-10-2002, 22:51:34 »
Dat was precies mijn gedachte!  :)

't is erg jammer, we hadden allemaal nog wel zo veel gestemd! Maar helaas, 't mocht niet zo zijn. Volgens jaar gaan we er gewoon voor zorgen dat WIDM weer genomineerd wordt en dan moet 't gewoon wel lukken!

Ik vond 't nieuwe kapsel van Angela haar trouwens wel erg goed staan.  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 26-10-2002, 01:21:07 »
Erg jammer, maar heb er ergens heel ver weg ook wel vrede mee dat Kopspijkers heeft gewonnen. Het is geen slecht programma.
Dat Irene Moors en Carlo Boshard een prijs in de wacht gesleept hebben, kan ik maar moeilijk accepteren. Er zijn toch veel betere mensen op de buis te vinden??? Of ligt dat aan mij?
Volgens jaar gaan we zeker voor de ring!

Ik vond 't nieuwe kapsel van Angela haar trouwens wel erg goed staan.  :)
Ik zat precies hetzelfde te denken Han. :D

Offline bertha531

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #3 Gepost op: 26-10-2002, 02:49:14 »
Ik heb het niet gezien, maarja ik gaf WIDM al weinig kans aangezien ze niet met 3 procent laatste waren geworden in de poll van boulevard.nl.

En het feit dat Kopspijkers de laatste keer ook een recordaantal kijkers van 2,5 miljoen haalde werkte denk ik ook niet in het voordeel van WIDM denk ik...

Maarja kheb dus ook niet het gevoel dat ik veel gemist heb (behalve dan het ongetwijfeld geweldige kapsel van Angela natuurlijk  ;D)...

Gr. B.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4 Gepost op: 26-10-2002, 09:22:30 »
khebbet ook nie gezien, maar dat kapsel van Angela was toch niet dat kapsel wat ze in Pietje Bel draagt he? ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 26-10-2002, 10:39:38 »
kheb het ook niet gezien want ik was op een verjaardag, maar toen ik even het onderwerp aansneed, ontstond er meteen een ruzie tussen mij en een Kopspijkersfan ("Kopspijkers is gewoon veel beter!") dus toen leek het me maar het beste snel over iets anders te gaan praten en het iig niet te gaan kijken. Vanochtend op Teletekst de uitslag gezien. Ja khad t wel verwacht natuurlijk dat Kopspijkers zou winnen, wordt toch wel iets beter bekeken he... Maargoe khad wel 6 keer gestemd en nog iemand anders aangespoord dat ook te doen... Dr is zeker niet gezegd wie dr 2e is geworden? Dat zou natuurlijk wel lullig zijn voor nummer drie, haha. Maar goed, idd volgend jaar dan maar. Tja als widm nu gewonnen had was de site hier zo overspoeld met mensen bij de nieuwe serie, dat het helemaal niet meer bij te houden was... eh... of zo... rechtpraten wat krom is, drogredenering... hahaha maar goed, jammer dat ik het Kapsel heb gemist ;D.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6 Gepost op: 26-10-2002, 10:56:33 »
het kapsel van Angela stond haar idd erg leuk!  :D
Alleen k von t wel erg dat Paul de Leeuw juist de gouden televizierring moest uitreiken, k heb echt nix met die man...  :-X
naja, t was iig erg jammer dat ze niet wonnen! Volgend jaar dan maar he?!  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 26-10-2002, 11:05:46 »
Tja, Kopspijkers is ook wel een goed/leuk/oid programma (schijnt... ik heb het lang niet meer geheel gezien), maar ik vind niet dat dat een reden is om te doen alsof widm niets voorstelt in vergelijking met Kopspijkers, zoals sommige mensen dat wel doen ::) :(

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8 Gepost op: 26-10-2002, 11:08:31 »
WIDM is gewoon beter, maar er is een kleinere groep die intellectueel genoeg is voor het programma.  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9 Gepost op: 26-10-2002, 11:18:53 »
he wat jammer... maar jah k had het toch al een beetje verwacht, maar k vond t toch heel erg jammer! wel leuk trouwes dat george ook aan de tafel zat haha. en toen met die beelden van widm, dat vond k echt super leuk, k denk dat k vandaag de video maar weer eens aan ga zetten want k ging het echt missen toen ik dr stukjes van zag.
ow jah, angela dr haar zat idd leuk, ze zag dr ook best wel jong uit in een keer.

enne malc, ik vind het wel terecht dat carlo en irene allebei gewonnen hebben. misschien zijn het idd niet de allerbeste van nederland, maar van de drie genomineerden vond ik hen toch zeker het beste.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 26-10-2002, 11:28:32 »
k denk dat k vandaag de video maar weer eens aan ga zetten want k ging het echt missen toen ik dr stukjes van zag.
tis vooral leuk om het met een andere superfan te kijken ;) (alleen is het dan wel irritant als er een niet-superfan dreigt door te spoelen :P)

Citaat
ow jah, angela dr haar zat idd leuk, ze zag dr ook best wel jong uit in een keer.
aaargh nu gaat iedereen het erover hebben, nu wil ik het ook zien hoor! Iemand een foto drvan of zo??

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11 Gepost op: 26-10-2002, 13:05:16 »
ik heb ff op de site gekeken, maar daar stonden nog geen foto's van dit jaar. nog ff wachten dan e, dan staat dr misschien wel n foto van dr.

enne... over 4 dagen gaan ze pas widm opnemen. wat laat dit jaar.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12 Gepost op: 26-10-2002, 15:22:40 »
tis vooral leuk om het met een andere superfan te kijken ;) (alleen is het dan wel irritant als er een niet-superfan dreigt door te spoelen :P)

Of als er steeds iemand zit te kwijlen als prince in beeld komt ;D

Offline Chiara

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2002, 15:43:53 »
Alleen k von t wel erg dat Paul de Leeuw juist de gouden televizierring moest uitreiken, k heb echt nix met die man...
Van Willibrord Frequin ben ik eerlijk gezegd ook geen fan, vind het zelfs een vreselijke man, maar hij deed het wel aardig; sprak iig alleen over de genomineerden. Waar ik me bij Paul de Leeuw behoorlijk aan stoorde, was dat hij zo nodig het programma moest misbruiken om z'n eigen ei kwijt te kunnen, terwijl het nou eens een keer niet om hem ging. Typisch kleutergedrag.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2002, 15:47:05 »
Eyyy Chiara, long time no see!

Van Willibrord Frequin ben ik eerlijk gezegd ook geen fan, vind het zelfs een vreselijke man, maar hij deed het wel aardig;
Geweldig hoe die't deed. Niet alleen deed'ie'm goed na, je ging je zelfs aan'm ergeren, net als in't echt. Pluim voor Edwin Evers!

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2002, 16:57:41 »
Dus ik heb wel wat gemist? (behalve Angela's immer geroemde kapsel?)  >:( :)

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2002, 17:26:46 »

Of als er steeds iemand zit te kwijlen als prince in beeld komt ;D

hahahahahahahahahaha ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2002, 18:51:08 »
WIDM is gewoon beter, maar er is een kleinere groep die intellectueel genoeg is voor het programma.  ;D

Hier ben ik 't helemaal mee eens!  ;D

Ik gun 't Kopspijkers trouwens ook wel. Ik vind 't zelf ook 'n leuk programma en ben nu al erg benieuwd wat er vanavond allemaal in 'wat u en ons opviel in de media' en in 't Kopspijkersspel zal zitten.

Toch had ik 't erg leuk gevonden als WIDM 't zou winnen. Ik had begrepen dat er nog minstens 2 series zullen komen (serie 4 en 5), dus hebben ze nog 2 keer de kans om 'm te winnen! Maar ik hoop natuurlijk dat er nog veel meer series zullen komen!  ;)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #18 Gepost op: 26-10-2002, 18:52:42 »
Alleen k von t wel erg dat Paul de Leeuw juist de gouden televizierring moest uitreiken, k heb echt nix met die man...
Waar ik me bij Paul de Leeuw behoorlijk aan stoorde, was dat hij zo nodig het programma moest misbruiken om z'n eigen ei kwijt te kunnen, terwijl het nou eens een keer niet om hem ging. Typisch kleutergedrag.
Helemaal mee eens. Na zo'n aankondiging (beste cabaretier, geliefd bij collega's en publiek) vond ik de naam en smoel van Paul de Leeuw wel een zware afknapper. :( Maar goed.

Jammer inderdaad, weer mis, maar het was toch niet echt onverwacht. Kopspijkers is gewoon een prima programma, waar ik ook geen aflevering van mis (maar liever dan van WIDM!).
Angela d'r kapsel was inderdaad leuk, hoewel ik het nog steeds jammer vind dat ze die geweldig mooie lange dikke bos heeft afgeknipt....:-/ En ook grappig om George in smoking te zien i.p.v. in een knaloranje tie-die shirtje.... :D

« Laatst bewerkt op: 26-10-2002, 18:59:22 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2002, 19:04:02 »
Waar ik ineens aan dacht: worden de percentages nog bekend gemaakt? Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd met hoeveel procent Kopspijkers gewonnen heeft en hoeveel porcent van de stemmen WIDM heeft gekregen  :)