Auteur Topic: Dierenleed...  (gelezen 3929 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Dierenleed...
« Reactie #20 Gepost op: 29-09-2002, 22:53:37 »
Het katje huppelt weer vrolijk rond tussen de andere twee katten! De wond is dicht en we hebben hem wel geprobeerd apart te houden, maar hij iste zijn zus zo en andersom dat we ze maar bij elkaar hebben gelaten. Bovendien werd ik er gek van dat hij 's nachts in onze kamer was en met de tenen van mijn vriend (!) en met zijn snuitje in mijn oor zat de hele tijd. Ik werd op een ochtend wakker met de kat onder mijn kin, heb dat niet eens gemerkt, zo moe was ik!

;D

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 30-09-2002, 16:48:17 »
Haha Julia, dat komt me bekend voor! Denk je eindelijk Rick zo groot te hebben dat ie doorslaapt en dan heb je opeens zo'n kitten die je de hele nacht bezig houdt...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #22 Gepost op: 30-09-2002, 20:29:25 »
Haha Julia, dat komt me bekend voor! Denk je eindelijk Rick zo groot te hebben dat ie doorslaapt en dan heb je opeens zo'n kitten die je de hele nacht bezig houdt...
;D

ja ach, ik heb er zelf voor gekozen ;D Wist dat ik twee kleine babytjus in huis zou krijgen die veel aandacht en verzorging nodig zouden hebben hahahaha. Nee normaal is de deur van de slaapkamer dicht, maar dat was ff een uitzondering...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #23 Gepost op: 3-10-2002, 13:58:19 »
Hoest nou met je poes?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #24 Gepost op: 4-10-2002, 11:42:23 »
Nog meer dierenleed: de hamster lag gisteren dood in zijn kooi. arme Elmo en nu wil rick een konijn :-\ Ik blijf hem maar inprenten dat ie al 3 katten heeft, maar dat is niet genoeg :o

Maar de kat gaat goed, de "dader" de hond dus logeert nu weer bij ons omdat de vader van mijn vriend in het ziekenhuis ligt is dat ook dierenleed? ;) Maar het gat tot nu toe goed, ik zet ze nu gewoon apart als ik ze eten ga geven dan staan ze niet meer zo in de weg.

Heeft iedereen vandaag trouwens zijn dieren extra verwend? Ik verwen ze elke dag, dus ik kan niet veel doen, maar ik geef ze wel een extra aai ;D(ben nu dus de hele dag aan het aaien ;D)

kussssss julia

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #25 Gepost op: 4-10-2002, 12:20:05 »
aaaach elmo wat zielig! vond rick t heel erg?

en of t dierenleed is dat de vader van je vriend int ziekenhuis ligt, ligt dr aan hoe dat komt he... issie door n hond gebeten ofzo? njah dan ist eik nog geen dierenleed... nee volges mij is da geen dierenleed ;)

k heb mn beesies nog niet verwend, njah ze zijn ook eigelijk niet van mij maar van mn broertje (twee ratjes, phoebe en chloe), maar k zal t zo wel ff doen...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2002, 12:47:12 »
Rick vond het wel heel erg, het was echt zijn hamstertje. Hij wilde nog wel even kijken, en ik laat hemd an ook kijkne, want anders krijgt hij van die rare gedachten over de dood. Het was gewoon net alsof dat beestje sliep.

Neej, mijn vriend zijn pa werd aan zijn knie geopereerd, weet ook geen details, maar het was iets met de muniscus, minuscus hoe schrijf ej dat eigenlijk hahahaha

Gaan hem morgen wel weer opzoeken ;D

kusss julia

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2002, 19:08:07 »
Volgens mij heet het meniscus...
Zielig van Elmo  :-/ maar ja helaas hebben die beestjes niet het eeuwige leven. Een konijn zou ik nooit willen, want ik vind ze altijd zo zielig uitzien in hun hokje. Ik zou een klein hondje nemen voor Rick, dan kan ie daar zelf mee gaan wandelen enzo. Heb je tenminste nou een babytje erbij  ;)

Onze kat heeft vandaag ook nog iets gekregen voor dierendag. Hij is al zo verwend, maar mijn vriend kan het echt niet weerstaan om dan iets voor hem te kopen. Zo'n snoepstaaf, een doosje met snoepjes en een nieuw etensbakje. Ik vind het wel geinig dat ie dat extra in zn pauze gaat kopen...

Fijne dierendag allemaal!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #28 Gepost op: 6-10-2002, 07:56:37 »
Na al dat dierenleed (gaat het weer met Chip, juul?) nu even wat dieren-goed-nieuws...
Sinds vorige week hebben wij een puppie!!!
Een enorm scheetje (kennen jullie dat ras? ;)) en zooooooo lief. Het is inderdaad zo dat je er weer een baby bij hebt, vandaar dat ik hier ook op zondagmorgen nog voor achten zit  ::). Maar goed, ik wilde het zooo graag (al wist ik vanmorgen om 7 uur niet meer zo goed waarom) en ach, als je dan dat snuitje ziet..... :-* Pino is in love.......

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #29 Gepost op: 6-10-2002, 12:47:00 »
Aaaaaaaah wel lief zo'n hondje!
IK wil alleen geen hondje, omdat ik me dan te gebonden voel. Kijk, katten geef je twee keer op een dag eten (als ze kleiner zijn wat vaker uiteraard) maar verder niks en met honden ben je verplicht ze om de zoveel tijd uit te laten. En een klein hondje voor rick, hij laat hem toch niet zlef uit.
Ja chip gaat een stuk beter, hij hoeft geen medicijnen meer, maar ik voel een bultje onder zijn kaakje Maargoed donderdag moet ie voor de tweede inenting end an kijken ze verder

kusss julia

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #30 Gepost op: 6-10-2002, 14:22:44 »
aaaach lief pino! hoe heet ie?

juul van dat bobbeltje is minder maar wel beter dat et weer goed met m gaat!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #31 Gepost op: 6-10-2002, 15:33:18 »
Hij heet Boris en hij zit hier lekker op mijn schoot mee te lezen.
(Zachtjes praten want hij slaapt  :-X)
Je bent met een hond inderdaad wat meer gebonden, maar wandelen deed ik toch al iedere dag (en mét hond is dat veeeeel gezelliger) en hoewel dat echt nog wel eens voor gedoe zal zorgen, weegt dat niet op tegen het plezier dat ik nu al (anderhalve week) van mijn moppie heb gehad. 't Is echt genieten, stop me maar snel want als ik er eenmaal over begin, hou ik voorlopig niet meer op!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #32 Gepost op: 6-10-2002, 15:44:34 »
Hij heet Boris en hij zit hier lekker op mijn schoot mee te lezen.
(Zachtjes praten want hij slaapt  :-X)
Je bent met een hond inderdaad wat meer gebonden, maar wandelen deed ik toch al iedere dag (en mét hond is dat veeeeel gezelliger) en hoewel dat echt nog wel eens voor gedoe zal zorgen, weegt dat niet op tegen het plezier dat ik nu al (anderhalve week) van mijn moppie heb gehad. 't Is echt genieten, stop me maar snel want als ik er eenmaal over begin, hou ik voorlopig niet meer op!

Ow, ik bedoelde het ook niet vervelend! Maar voor mij zou het een hele opoffering zijn, want ik merk het nu al met die logeerhond ;D Maar ik kan me best voorstellen dat als je naar dat koppie kijkt dat je denkt wat maakt mij het uit, ik heb jou toch. Leuk hoor, Boris, wat is het voor ras, of is het een vuilnisbakkie? Ow ik lee net ras scheetje hahahahhaa neej nooit van gehoord

kusss julia

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #33 Gepost op: 7-10-2002, 09:00:19 »

Ow, ik bedoelde het ook niet vervelend!

Ook niet vervelend opgevat hoor  :).

Behalve dat het een scheetje is, is het ook een boomertje, maar een echt ras is dat niet. Dan kruisen ze gewoon 't een en ander totdat je een scheetje overhoudt. Snap je?

Groetjes, Pino!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #34 Gepost op: 7-10-2002, 10:07:53 »
een scheetjesras dus ;D

Nou, kan me er wel iets bij voorstellen ::)

Kleine doerakjes zijn altijd lief er zijn maar weinig mensen die die beestjes kunnen weerstaan :D