Wist ff niet waar ik dit moest plaatsen. De bar vond ik niet geschikt, want daar ging het over iets heel anders en het zwembad is geheel en al ingericht voor de verjaardag van E
![Grin ;D](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/grin.gif)
dus ik dacht laat ik maar een nieuw onderwerp aansnijden hahaha alsof het hier niet al genoeg is
ik wilde het toch ff kwijt
Mijn katje van 11 weken oud is vanmorgen gebeten door de hond Ik zal eens even vertellen hoe dat ging:
Ik was het eten aan het maken voor de hond en de drie katten. Een van de twee kleine katjes loopt altijd onder de hond door. Dat wist de kat van 6 jaar niet en die schrok hiervan. Hij haalde uit. De hond schrok daar weer van. Die hapte in een reflex. Mijn kleine katje stoof weg maar ik had nog niet door hoe erg het was. Ik hoorde die kleine wel jammeren, maar ik dacht dat dat van de schrik was. Toen zette ik het eten neer en hij kwam niet opdagen. Ik had gezien dattie onder de tafel zich schuil hield, maar daar zat ie niet meer. Het enige wat ik zag was een hele plas bloed. Ik schrok me rot en ging op jacht naar de kleine, maar kon hem natuurlijk nergens vinden. Toen herinnerde ik me dat toen ze net bij ons waren ze zich weleens schuil hielden achter de box. Daar ging ik dan ook maar kijken en ja hoor daar zat hij heel zielig. Gelukkig kon ik hem wel optillen en ik zag dat er heel veel bloed onder zijn kinnetje zat. Ik heb hem in een reiskattenmand gezet en aangezien ik geen rijbewijs heb ben ik op de fiets naar de dierenarts vertrokken. Daar moest hij even blijven en 's middags ben ik met de bus naar de dierenarts gegaan om hem op te halen (Rick was ook mee en om nou met een kattenmand aan de hand en een kind achterop te fietsen vond ik wel ff te ver gaan) Bij de dierenarts vertelden ze me dat hij ws een kaakfraktuurtje had (arme kat, 11 weken oud en zo lief, waarom moet hem dit nou overkomen) en hij moet rust houden. Ik heb alle gevaarlijke dingen uit mijn slaapkamer gehaald (is de grootste slaapkamer dus daar kan hij rust houden) en daar zit hij nu. Hij heeft pijnstillers en antibiotica gekregen. Al met al ben ik dus de hele dag bezig geweest.
kusss julia