Auteur Topic: Dierenleed...  (gelezen 3934 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Dierenleed...
« Gepost op: 25-09-2002, 21:12:16 »
Wist ff niet waar ik dit moest plaatsen. De bar vond ik niet geschikt, want daar ging het over iets heel anders en het zwembad is geheel en al ingericht voor de verjaardag van E ;D

dus ik dacht laat ik maar een nieuw onderwerp aansnijden hahaha alsof het hier niet al genoeg is

ik wilde het toch ff kwijt

Mijn katje van 11 weken oud is vanmorgen gebeten door de hond Ik zal eens even vertellen hoe dat ging:

Ik was het eten aan het maken voor de hond en de drie katten. Een van de twee kleine katjes loopt altijd onder de hond door. Dat wist de kat van 6 jaar niet en die schrok hiervan. Hij haalde uit. De hond schrok daar weer van. Die hapte in een reflex. Mijn kleine katje stoof weg maar ik had nog niet door hoe erg het was. Ik hoorde die kleine wel jammeren, maar ik dacht dat dat van de schrik was. Toen zette ik het eten neer en hij kwam niet opdagen. Ik had gezien dattie onder de tafel zich schuil hield, maar daar zat ie niet meer. Het enige wat ik zag was een hele plas bloed. Ik schrok me rot en ging op jacht naar de kleine, maar kon hem natuurlijk nergens vinden. Toen herinnerde ik me dat toen ze net bij ons waren ze zich weleens schuil hielden achter de box. Daar ging ik dan ook maar kijken en ja hoor daar zat hij heel zielig. Gelukkig kon ik hem wel optillen en ik zag dat er heel veel bloed onder zijn kinnetje zat. Ik heb hem in een reiskattenmand gezet en aangezien ik geen rijbewijs heb ben ik op de fiets naar de dierenarts vertrokken. Daar moest hij even blijven en 's middags ben ik met de bus naar de dierenarts gegaan om hem op te halen (Rick was ook mee en om nou met een kattenmand aan de hand en een kind achterop te fietsen vond ik wel ff te ver gaan) Bij de dierenarts vertelden ze me dat hij ws een kaakfraktuurtje had (arme kat, 11 weken oud en zo lief, waarom moet hem dit nou overkomen) en hij moet rust houden. Ik heb alle gevaarlijke dingen uit mijn slaapkamer gehaald (is de grootste slaapkamer dus daar kan hij rust houden) en daar zit hij nu. Hij heeft pijnstillers en antibiotica gekregen. Al met al ben ik dus de hele dag bezig geweest.

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
Re:Dierenleed...
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2002, 21:18:50 »
aaaaaach wa sielug voor die poepie :'( (mooi nederlands he)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #2 Gepost op: 26-09-2002, 10:55:44 »
Ahhhh, iid zielig  :-[   Wel een goed excuus om hem ff lekker extra te verwennen...
Ik ben zelf ook zo'n beesjesgek. Ik wil ook graag een katje maar mijn vriend vind dat stomme beesten (hij zegt dat hij aan een poesje genoeg heeft, geen idee wat hij daarmee bedoelt  ;D) Hij wil strax wel een hondje :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3 Gepost op: 26-09-2002, 11:42:10 »
nou wak vanmorge hoorde was egt vaag. in NYC was dr zon vent en die had de cavia van zn dochtertje gepakt en hem met een mes ofzo opengsneden, of iig zn hoofd. en toen ging ie dat hele hoofd overhoop halen omdat hij er zeker van was dat er in dat hoofd een camera ofzo zat die zn dochter en hem de hele tijd in de gaten hield... nou heeft ie n gevangenisstraf van 3 jaar. maar als je dat doet ben je tog egt gek in je hoofd?! tssssss....

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2002, 12:12:36 »
nou wak vanmorge hoorde was egt vaag. in NYC was dr zon vent en die had de cavia van zn dochtertje gepakt en hem met een mes ofzo opengsneden, of iig zn hoofd. en toen ging ie dat hele hoofd overhoop halen omdat hij er zeker van was dat er in dat hoofd een camera ofzo zat die zn dochter en hem de hele tijd in de gaten hield... nou heeft ie n gevangenisstraf van 3 jaar. maar als je dat doet ben je tog egt gek in je hoofd?! tssssss....
Ieuw!
Misschien moeten ze zijn hoofd ook maar ff uit elkaar halen, er zit duidelijk een steekje los...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2002, 12:43:27 »
jah maar om dan zn hoofd uit elkaar te halen...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6 Gepost op: 26-09-2002, 13:07:16 »
jah maar om dan zn hoofd uit elkaar te halen...
Bij wijze van...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2002, 13:17:15 »
kee... dan ist n goed id :D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8 Gepost op: 26-09-2002, 14:26:40 »
Die meneer is niet goehoed!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9 Gepost op: 26-09-2002, 14:33:33 »
Heb nix met dieren te maken, maar het was wel shocking. Ze hebben een man gevonden die al 2 jaar dood thuis lag. De buurt had hem al "een poosje" niet meer gezien...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2002, 14:40:09 »
Dat hoor je vaak tijgertje
erg he

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2002, 15:33:59 »
Ja, ok, maar 2 jaar? Als ik mijn buren al 2 weken niet meer zou zien zou ik al denken he wat raar. Erg is dat zeg dat niemand je mist...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2002, 16:51:00 »
ah zielig julia ik leef met je mee! verwen m maar goed idd!

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2002, 18:07:14 »
he bah wat een gore verhalen allemaal!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2002, 18:59:03 »
nou he hahaha

maareh tijgetje wanneer hebben ze em gevonden dan? dat gebeurd ieder jaar wel een keer volges mij heb al wel vaker van die dingen gehoord, maar idd wel triest als NIEMAND je mist...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2002, 20:58:05 »
Ah Juul, wat zielig...Ik heb zelf ook een kat, hij heeft zelfs een keer op dit forum gestaan met zn foto en ik zou het zo erg vinden als er wat met hem gebeurde. Het zijn bijna kinderen, huisdieren. Ik ben sowieso een hele erge beestenfreak. Lid van de dierenbescherming. Ik hou me ook wel bezig met dingen als dierproeven, althans daar denk ik over na en ik probeer er rekening mee te houden als ik bijvoorbeeld make-up koop. Maar het is en blijft moeilijk. Deze maatschappij is nou eenmaal niet ingericht om het beste met dieren voor te hebben (dat is mijn mening!!!).

Ik zit nu op mn stokpaardje, dat hebben jullie misschien al door. Voordat het weer een preek van hier tot ginder wordt, zal ik maar stoppen en het beste hopen voor het kleine mormeltje van Julia.

Ovide

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2002, 21:30:41 »
(hij zegt dat hij aan een poesje genoeg heeft, geen idee wat hij daarmee bedoelt  ;D)

hahahahahahahahaha hij is fijn  :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #17 Gepost op: 27-09-2002, 11:24:08 »
Ah Juul, wat zielig...Ik heb zelf ook een kat, hij heeft zelfs een keer op dit forum gestaan met zn foto en ik zou het zo erg vinden als er wat met hem gebeurde. Het zijn bijna kinderen, huisdieren. Ik ben sowieso een hele erge beestenfreak. Lid van de dierenbescherming. Ik hou me ook wel bezig met dingen als dierproeven, althans daar denk ik over na en ik probeer er rekening mee te houden als ik bijvoorbeeld make-up koop. Maar het is en blijft moeilijk. Deze maatschappij is nou eenmaal niet ingericht om het beste met dieren voor te hebben (dat is mijn mening!!!).

Ik zit nu op mn stokpaardje, dat hebben jullie misschien al door. Voordat het weer een preek van hier tot ginder wordt, zal ik maar stoppen en het beste hopen voor het kleine mormeltje van Julia.

Ovide

tx ovide ;D

het arme beest zit nu te miauwen in de slaapkamer dattie eruit wil, maar dat mag niet  :'( anders geneest zijn kaakje niet

Dierproeven, daar zat ik van de week nog over na te denken. Ik bedoel, gebruiken ze noue cht avn die kleine mormeltjes die net zo groot zijn als mijn kleine chippie? Wat een barbaren! Ook grotere dieren natuurlijk, maar nu heb ik het over kleine katjes of andere jonkies. Ik draag geen make up dus wat dat soort dingen betreft koop ik geen diergeteste dingen.

Even bij chip kijken...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #18 Gepost op: 27-09-2002, 14:54:40 »
Succes met chippie

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #19 Gepost op: 28-09-2002, 08:49:32 »
Succes met chippie

Dank!

We zijn gister met de twee andere katten (zusje van chip en een andere kat van 6) voor de inenting geweest. Hadden veel moeitemet de grote kat! Maar het is gelukt! Chip mag pas over twee weken  :-\.

kusss julia