kut...
Me rij instructeur was een eikel. Ik deed alles fout en dit was een nieuwe auto die heel snel afsloeg. En hij was al me vierde instructeur, en dan gaat ie zeggen dat ik dingen nu wel onder de knie had moeten hebben. En toen ging ie wat theoriedingen vragen, vraagt ie wanneer heb je hem. Ik zeg donderdag zegt ie nou dan mag je nog wel hard aan de slag. Wat een mongool zeg! Langste uur wat ik ooit heb gehad. Ben blij dat ik hem maar 1 keer heb.
Ik had een eikel van een examinator, hij wilde z'n gordel niet vastklikken en hij vroeg waarom en gaf ik em beleefd uitleg, heb ik geen zaken mee gewoon rijden zei ie, dus ik vertrek en gooi de auto direkt in de remmen, hij klapte met z'n gezicht bijna tegen de pasagierszetel
, ik vroeg nogmaals kan u aub uw gordel aandoen. Dat kost je normaal een strafpunt zei ie je mag niet vertrekken voor je erop attent gemaakt hebt je passagiers ingeklikt zijn. Ik protesteerde en zei hem dat ik dat gevraagd had. "Ja de eerste keer heb je geen AUB vermeld in je verzoek." Zei hij. Ik was heel dat examen fucked up maar maakte geen enkel fout.
Midden in het examen reed ik op een voorrangsweg toen er plots en auto zijn voorrang nam en ik moest in de remmen hangen. Aan het einde van het examen zei die examinator me doodleuk: 'je hebt gestopt op een voorrangsbaan je had mogen doorrijden. Dat is een kleine fout'. Ik vroeg hem wat de gevolgen waren indien ik de auto had aangereden. "Dan had ik je gebuisd en had ik ervoor gezorgd dat je al je praktijklessen opnieuw kon doen"
Toen ik vroeg naar de manager van het examencentrum en alsook naar een klachtenformulier, zag je het zweet op zijn voorhoofd staan. Stotterend zei hij: "Daar ga je toch niet mee doorgaan? je bent toch niet gebuisd en op het einde was maar een grapje"
Ik antwoordde dat ik zijn houding niet echt apprecieerde en dat hij beter ook geen job als moppentapper moet zoeken als ze hem hier zouden ontslaan.
Ik heb de klacht doorgedreven maar nooit iets van gehoord...
De Rij-instructeur was er de hele tijd tijdens het examen en de rit naar de rijschool zijn mond gehouden.