Nieuws Volg en like ons op Facebook!
daarom ook dat het nieuwe forum opgesplitst wordt en je dus kan kiezen of je de posts leest vd belgische of de nederlands mol
Citaat van: Han13 op 14-09-2002, 21:44:33In de huiskamer lijkt mij 'n splitsing namelijk niet echt nodig.
CitaatCitaat van: Han13 op 14-09-2002, 21:44:33In de huiskamer lijkt mij 'n splitsing namelijk niet echt nodig. En we willen niet op BB lijken natuurlijk. *bertha531 houdt niet van tralies in huiskamers Gr. B.
En Limburg is al netzoiets trouwens; daar zetten ze gewoon 6 stoplichten langs de snelweg.
Nou om eerlijk te zijn; deze zomer zijn wij over de Belgische "snelwegen" gereden (het stond op de kaart aangegeven als snelwegen tenminste) en eigenlijk kon je wel stellen dat die wegen nog wel wat onderhoud konden gebruiken (het waren gewoon zandpaden) ...
Beste, De derde Vlaamse reeks van De Mol zal worden uitgezonden in 2003, exacte data zijn nog niet bekend.Ik hoorde ook een gerucht in de VRT wandelgangen dat deze reeks zou worden opgenomen in Marokko. Vriendelijke groeten,vlaming
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
732 gasten en 15 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland