*The Monsoon Residence
Hollands ParkOok Patsy en Edina zitten samen te kijken naar de Preview Show. Uiteraard onder het genot van een Bolly Stolly (1 deel Stolichnaya vodka
4 delen Bollinger Champagne)
Patsy: "Darling, wie is die man?"
Edina: "Dat is Boris... hij heeft een of ander programma gewonnen... ehm.. Eidels."
Patsy: "Maar... dat is de man die in het winkelcentrum stond te..."
Edina: "Wat, Patsy? Wat?"
Patsy: "die stond in het winkelcentrum ruzie te maken met een stel muzikanten..."
*Boris is eindelijk gestopt met zingen en de show gaat verder.
LC: Zoals de kandidaten ondertussen weten zijn er vier huizen. In elk huis komt een team van drie te zitten. We spreken dus over een Team Geel, een Team Rood, een Team Blauw en een Team Groen. Elk huis heeft een eigen mentor, een van de buurtbewoners waar ze naartoe mogen om mee te praten over wat hen dwars zit. Deze gesprekken worden beschouwd als een biecht, en zullen ook zo worden uitgezonden. Huis Geel is nu nog onbewoond, maar we hebben Han dretien, een van onze live verslaggeefsters erheen gestuurd voor een speciaal interview met de mentor van Team Geel, geef haar een groot applaus, Elise De Mol!
*Huis Geel
Han: Hallo Elise. Jij bent mentor van Team Geel?
Elise: Ja klopt, en het is een geweldig team. Ik heb vandaag de dossiers bekeken, en ik vind dat ik een heel speciaal groepje heb. Twee mannen, een vrouw. Twee Nederlanders en een belg. Volgens mij zijn het echt fanatiekelingen.
Han: Je zult deze fanatiekelingen moeten begeleiden, waar ligt de grens tussen begeleiden en een vriend worden van...?
Elise: Als ik de crew goed heb begrepen, mag ik heel veel. Het is de bedoeling dat het een beetje soap wordt, dus misschien krijg ik wel ruzie met een van mijn teamgenoten
LC: Straks maken we bekend wie er in het Gele Team zit!