kan niet wachten op je reactie
hier ben ik !!
Ik heb alleen de neiging om 'niet te veel te vertellen' zoals mn vader, die halverwege het 2e boek is, me heeft opgedragen...
Neejoh, ik vond m ook erg super!! Vooral Ron was onwijijijs vertederend en speelde heeeeejul erg goed zijn bangheid
. Hij is eigenlijk duizend keer moediger dan Harry, omdat hij enorme angst moet overwinnen en Harry tussen alle monsters vrolijk door blijft lopen. Maar goed dat hoef ik natuurlijk niet te vertellen want dat blijkt ws ook wel uit het boek (al was het me toen volgens mij niet zo opgevallen, hm).
Ik vond alleen de basilisk erg tegenvallen en nee, niet omdat ie te eng was (de engheid viel me onwijs mee!! Echt! Hattut veel enger verwacht, maar die muziekjes telkens tussendoor maakten t wel errug spannend). Ik had m me gewoon erg anders voorgesteld, die kop dan he. Die was wel angstaanjagend natuurlijk, maar hmmm, past gewoon nie goed bij de naam basilisk
. Niet zo magisch zeg maar, misschien is dat goed omschreven, hij was nu alleen maar een eng monster en dat was dat.
Super vond ik het feniksje dat geboren werd!!! Ik riep keihard (nou ja...): "AHHHHH" dus Willem Jan naast me: "Wat lief...!"
Twas ook gezelli dus, was nog nooit met deze mensjes (klasgenoten) naar de bios geweest dus dat was ook wel de moeite waard
. Had alleen geen hand om vast te houden :-/.
Kvond het iig een film die ik gezien moest hebben, zowel van tevoren als erna, en erna denk ik zelfs dat ie nog wel leuk zou zijn om nog een keer te zien. Maar ik zal nooit fan worden van gevechten
.
(Oja, het voorstukje van LOTR2 voor de film vond ik wel erg eng... Daar ga ik echt voor geen goud heen...
maar dat hoort geloof ik in een ander topic...)