Nieuws Volg en like ons op Facebook!
mja maar een wereldpremiere is toch de aller-aller-allereerste keer dat ze hem uitzenden? en als de wereldpers uitgenodigd was, dan dacht ik wel dat het de wereldpremiere was :-/
Citaat van: Alive and Kicking op 30-10-2002, 20:42:28mja maar een wereldpremiere is toch de aller-aller-allereerste keer dat ze hem uitzenden? en als de wereldpers uitgenodigd was, dan dacht ik wel dat het de wereldpremiere was :-/Zou kunnen ja, ik dacht dat ze overal ter wereld de film op hetzelfde moment ik premiere zouden laten gaan (dat doen ze soms, ik dacht ook met LOTR, maar ik hoorde dat ie maandag al voor het eerst in Engeland te zien was...Gr. B.
Iemand zin om een zwerkbaltournooi te organiseren?
nuja, Daan, de wereldpremiere was onlangs in Engeland maar ik snap het niet echt meer... ofwel is de wereldpremiere de 15e in engeland en tellen ze de voorstellingen voor de pers niet mee? kan dat?
Nog een week........ en dan heeft de diva de film om deze tijd al gezien..... fijn hoor!
Nou de diva heeft de film mogen aanschouwen hoor..... en ik kan jullie meedelen dat ie weer erg fijn is! Ik schrok me een aantal keren te pletter... maar dat mag de pret niet drukken!
Nou de diva heeft de film mogen aanschouwen hoor.....
Nou ja, ik kan hem over 5 dagen ook aanschouwen.... :-\
Ah! Benadert ie "The 6th sense"? (qua schrik-effect). Dan kan ik m wel aan!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
536 gasten en 41 vaste bezoekers
RealityTV vandaag