Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Wisten jullie trouwens dat hij gewoon 1 dag naar de studio is gekomen, toen hebben ze zijn lichaam ingescand en toen kon hij later terugkomen om zijn eigen stem in te spreken...
trouwens comp, dat nieuwe poppetje is wel heejul errug snel weg... wat is het een holbewoner ofzow? wel handig zeg dat ik hem nu iig altijd op deze blz kan zien
Volgens mij verandert 't de hele tijd. Ik zag net de vrouw weer voorbij komen. En laatst zag ik ook 'n soort wolf. Ik blijf 't vreemd vinden.
daarom heet hij ook Compu - art zeker??
Jullie zien nog steeds spoken denk ik
whaha, twee van die 'spoken' heb ik trouwens wel op de computer opgeslagen!
wihaaa, der stond vandaag een artikel in de krant over HP en de film komt hier binnen 3 weken uit!! woepieeee
Ik zie die spoeken echt niet hoor? Is dat nou positief of negatief?
de wereldpremiere was gisteren (of eergisteren) Daan
ja hoor Daan,het spijt me dat ik je kennerskennis moet doorbreken maar der staat een verslag in de krant van de wereldpremiere...
ik win toch wel kaartjes voor de wereldpremiere
zéér positief! Spoken hoor je ook niet te zien, dat vinden die spoken helemaal niet leuk EDIT: behalve natuurlijk in Harry Potter films, maar dat zijn dan ook maar acteurs
Citaat van: Alive and Kicking op 28-10-2002, 22:06:16ja hoor Daan,het spijt me dat ik je kennerskennis moet doorbreken maar der staat een verslag in de krant van de wereldpremiere...Straks komt Daan weer langs en dan zegt ie:onzin. crap. roddels. En daar heeft hij dan volgens mij ook gelijk in: volgens mij is het de bedoeling dat Harry Potter overal ter wereld 15 november in premiere gaat...Gr. B.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
926 gasten en 33 vaste bezoekers
RealityTV vandaag