Auteur Topic: Het 'Harry Potter' -Topic  (gelezen 131499 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #100 Gepost op: 12-10-2002, 18:33:09 »
De film vond ik heel mooi, meestal vind ik boeken mooier dan de film (maar meestal is het ook eerst lezen, dan kijken...), dus ik ben zeer benieuwd naar het boek. Ik ben 'al' op blz 25, kan er dus nog niet zoveel over zeggen.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #101 Gepost op: 14-10-2002, 08:39:41 »
Jongens, met het risico dat ik meteen commentaar krijg omdat ik (nog) niet het hele topic heb gelezen...maar...

Weet iemand wanneer nou eindelijk de nieuwe Harry Potter uit komt???

'T is bijna net zo erg als wachten op de nieuwe WIDM serie... :-\

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #102 Gepost op: 14-10-2002, 17:47:54 »
dat is nog heel erg onduidelijk... eerst werd er december gezegd, nu weer april... niemand die t weet. sorry... voor de hele discussie over de datum dat ie uitkomt, zie de vorige pagina ;) (is niet als commentaar bedoeld hoor, maar voor als je dr meer over wil weten)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #103 Gepost op: 15-10-2002, 17:49:24 »
waarschijnlijk word 5de boek langer wachten als 4de molserie.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #104 Gepost op: 15-10-2002, 17:54:50 »
Nog langer?!!  :(
*@miesh zit zich aftevragen wat ze ammel moet gaan doen in die tijd..  ??? ::)*
Gelukkig komt de film iig wel eerder uit  ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #105 Gepost op: 15-10-2002, 19:18:18 »
ja... het wachten nu is op de film... als we die 5 keer hebben gezien zal WIDM vast wel weer beginnen...

Offline @miesh

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #106 Gepost op: 15-10-2002, 20:44:37 »
Haha, ja das idd waar! ;)
En natuurlijk nog een paar x de film: 'The Lord of the Rings' zien...!!
Ooh das ook echt supah toff!!  :)
(sorry, beje offtopic  ::))

« Laatst bewerkt op: 15-10-2002, 20:45:39 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #107 Gepost op: 15-10-2002, 21:12:54 »
POTTER BEATS LOTR (Lord Of The Rings)!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 15-10-2002, 21:15:44 »
Vind k nie eerlijk gezegd  ::)
Eerder andersom maja dat doet er ook nie toe..! k vin t gewoon allebei supah leuk!!  :)
(oke laten we t maar weer gewoon over HP hebbuh  ;))

« Laatst bewerkt op: 15-10-2002, 21:16:34 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #109 Gepost op: 15-10-2002, 21:40:44 »
waarschijnlijk word 5de boek langer wachten als 4de molserie.
dan...
(ok ook wordt maar da vink minder erg...)

Ik vind HP ook leuker dat LOTR met al dat geweld, maja, kheb dat boek niet gelezen en idd de discussie erover is vreselijk... ow nu doek dr zelf aan mej... zucht...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 16-10-2002, 11:11:16 »
tsja, de hele discussie slaat eik nergens op (als het al een discussie is...  ::))
Maar iig laten we dr maar over ophouden, de een vind HP leuker, de ander LoTR...  

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #111 Gepost op: 16-10-2002, 12:25:37 »
k vind HP leuker :D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #112 Gepost op: 16-10-2002, 17:21:16 »
onzinnige discussie.

POTTER beets WIDM???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 16-10-2002, 17:25:13 »
ik heb HP gelezen en gezien, LOTR heb ik enkel gezien maar ik wil toch wel beide films zien die er nu aankomen, gewoon omdat ik het beiden heel leuk vind, maar HP is meer mijn ding owv de speelse fantasie en niet al dat geweld ed

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #114 Gepost op: 16-10-2002, 20:56:18 »
nou daan of HP widm beats... i dunno... et is allebei echt uit een heel ander genre en voor mij amper te vergelijken. met lotr en hp is dat wat anders, maar nou moet k eerlijk zeggen dat ik van lotr zowel het boek als de film niet gelezen/gezien heb. wel stukjes van de film want hij staat hier elke week minstens twee keer aan en ik vind het stukje wel leuk als dr een feest is en bilbo gaat al die families opnoemen. dat vind k echt zo'n vrolijke scene echt goed gemaakt. maar door het boek kwam ik echt niet heen... een vriendin van mij is trouwes wel himmel gek van lotr, ze praat net zoveel over lotr als ik over widm als t op de tv is, maareh ze kan me niet overhalen die film te kijken... iemand die wel goede argumenten heeft?

pfff... wat n verhaal zeg hahaha maar jah, iig, voor mij zijn HP en widm dus niet te vergelijken, maar ik kijk meer uit naar widm dan naar HP... zegt wel wat lijkt me maar echt te vergelijken ist gewoon niet!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 16-10-2002, 22:01:12 »
Hehe, k denk niet dat ik je kan overhalen om LoTR te gaan kijken, alhoewel ik LoTR dus wel beter vin als HP... Maar die scene met Bilbo is idd echt geweldig! Alles wat Bilbo in de film zegt staat ook zo precies in t boek!  :D (die k trouwens alle 3 gelezen heb) In t begin had k wel ff zoiets van wat langdradig... Maar als het 'reisgenootschap' op weggaat is t echt supah leuk!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #116 Gepost op: 16-10-2002, 22:09:51 »
vind je LOTR gewoon leuker dan HP of vind je de film leuker?
maar wat ik wel leuk vind van de beelden die ik van de film van LOTR heb gezien, is dat het gewoon zo sprookjesachtig is. njah niet de gevechten enzo, maar rivendell vind ik best wel mooi enzo.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 17-10-2002, 10:08:51 »
k vind LoTR de film én het boek leuker dan HP !!  :)
k wee nie wrm eik, de film is gewoon supah mooi gemaakt en heel spannend  en die gevechten ... tsjaa die horen dr gewoon bij...  ::) Maar je moet er gewoon van houden, idd dat sprookjesachtige enz. HP is weer heel anders, maar tog ook errug leuk hoor  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 17-10-2002, 19:47:50 »
maareh ze kan me niet overhalen die film te kijken... iemand die wel goede argumenten heeft?
noueh... ik heb m ook gezien terwijl ik dus altijd zei dat ik hem te eng zou vinden, -en dat idd vond...- maar ja dat was deels omdat dr toen niets anders leuks draaide en ook wel omdat iedereen het erover had en nog steeds heeft, dusja dan kun je wat beter meepraten... Maja je moet t zelf weten, maar als je hem thuis hebt nou dan zou ik hem wel kijken als ik jou was... dat je niet nieuwsgierig bent joh!
Owja, goed argument: Legolas...!!! ;)

Zeg A&K, kweetniet of het weer een Belgische uitdrukking is of dat ik het wel weet maar even vergeten ben of dat ik gewoon onderontwikkeld ben, maar wat betekent "owv"?

Ik kwam ook niet door het LOTR-boek heen, de film vond ik wel leuk maar veeeeel te eng das echt niks voor mij, die urukhai en orcs en zo. En het schijnt dat deel 2 nog gewelddadiger is dus kdenk dat ik daar maar niet heen ga... Natuurlijk wel naar HP2! (hahaha, het lijkt wel een scheikundige formule, 1 waterstof 2 fosfor, alleen kan dat natuurlijk niet echt, haha ;D) HP is precies de goede engheid voor mij :) (kweethet kweethet, ik kan nergens tegen...).

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #119 Gepost op: 17-10-2002, 20:15:55 »
Nou HP word enger hoor!!!

Nog wat HP nieuws:
de 3de trailer staat online met wat masterlijke shots op www.harrypotter.com, en de hp soundtrack is met realplayer te horen op: http://demand1.stream.aol.com/ramgen/aol/us/aolmusic/artists/wmg/williams/williams_harrypotter2.smil

alstublief... ;D