Ik heb vannacht over Harry Potter gedroomd! En nu weet ik niet of dit in het HP- of in het droomtopic moet
maar goed ik doe het maar hier. Ik weet het niet meer zo precies, maar iig kwam Voldemort erin voor en Wormstaart/-tail, en ikzelf was ook een soort van tovenaar, iig geen Dreuzel dus
, en ik was geloof ik een handlanger van Voldemort, maar stiekem stond ik aan Harry's kant, en Wormtail ook, maar die moest dus ehm... dat mag ik niet vertellen voor degenen die deel 4 nog niet gelezen hebben... nou ja enne ik was dus zeg maar het begin van deel 4 aan het lezen, dat eerste hoofdstuk, dus ik zag of hoorde die zinnen, en ondertussen zag ik dat ook voor me, en de 'ik' persoon in die zinnen was die Dreuzel, Frank oid heet ie geloof ik, maar dat was ik niet, want die overleefde het niet, toen stond ik er nog nietsdoend bij, maar later was ik ook een soort handlanger van Voldemort en kon ik met hen praten of zo, hahaha. Maar tegelijkertijd waren wij eigenlijk allemaal acteurs in een film over deel 4 zeg maar, en ik was jaloers op een andere actrice, ook een soort handlanger van Voldemort, maar ehmmm later kwamen er ook de Griekse goden Zeus en Hera in voor of zo... ehmmm ja toen werd het vaag en was het hele Harry Potter-verhaalachtige verdwenen. Oja Harry Potter heb ik trouwens helemaal niet gezien geloof ik.
Nou ja goed heel erg boeiend allemaal maar wie weet toch wel grappig
.