Auteur Topic: Het 'Harry Potter' -Topic  (gelezen 131464 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #500 Gepost op: 23-12-2004, 12:58:27 »
En de extras op de 2-disc versie zijn ook super

okay je hebt me overtuigd ::ok:: al moet ik hopen dat die extra's ook op een video staan want wij zijn nog van het oudewetse soort dat nog geen dvd speler heeft ::tandpastasmiley:: ;) ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #501 Gepost op: 23-12-2004, 13:59:27 »
okay je hebt me overtuigd ::ok:: al moet ik hopen dat die extra's ook op een video staan want wij zijn nog van het oudewetse soort dat nog geen dvd speler heeft ::tandpastasmiley:: ;) ::rofl::
Dan zul je toch een dvdspeler moeten kopen, want ze staan volgens mij niet op de dvd, en de video is ook niet zo goed verkrijgbaar :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #502 Gepost op: 23-12-2004, 17:15:02 »
Dan zul je toch een dvdspeler moeten kopen, want ze staan volgens mij niet op de dvd, en de video is ook niet zo goed verkrijgbaar :P

Video is hier dus heel goed te krijgen, maar nu hadden ze de dvd niet ???....wacht nog even tot morgen en anders rij ik even naar stad en haal daar wel een moooie dvdset ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 23-12-2004, 19:40:15 »
Video is hier dus heel goed te krijgen, maar nu hadden ze de dvd niet ???....wacht nog even tot morgen en anders rij ik even naar stad en haal daar wel een moooie dvdset ::tandpastasmiley::
Ik zou het 2e aanraden ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #504 Gepost op: 24-12-2004, 10:53:35 »
Harry Poter en de Steen der Wijzen komt maandag op sbs6 om 20.30 uur. Hij wordt ook nog met kerst op de bbc uitgezonden dacht ik
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #505 Gepost op: 24-12-2004, 11:33:05 »
Harry Potters is toch iets voor kleine kinderen?  ???

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 31-12-2004, 13:56:12 »
Harry Potters is toch iets voor kleine kinderen? ???

nope!!! is te eng voor kinderen!!!

hoe heet anderling ookalweer in het engels??? kan er nie opkomen...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 31-12-2004, 13:58:36 »
nope!!! is te eng voor kinderen!!!

hoe heet anderling ookalweer in het engels??? kan er nie opkomen...
McGonagall

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 31-12-2004, 16:13:36 »
Harry Potters is toch iets voor kleine kinderen? ???

ze moesten de filmgrens door Harry Potter zelfs aanpassen (voor 3 dan)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 1-01-2005, 16:09:31 »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 2-01-2005, 16:29:12 »
Nou het was zo ver hoor, m'n moeder had me zover gekregen om mee te kijken naar Harry Potter (had ze opgenomen van SBS6 van de week). Dus wij die film opgezet, best wel grappig ... staat t laatste kwartier er niet op >:( >:( >:( >:(

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 3-01-2005, 18:21:54 »
Ik heb gister met een vriendin een soort van HP marathon gehouden, we hebben iig deel 1 en 2 gezien, maar uiteindelijk word je er best wel moe van, dus zouden we deel 3 vandaag gaan kijken, maar daar hebben we niet echt tijd voor gehad, dus die moeten we nu nog gaan zien.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 5-01-2005, 14:52:31 »
Harry Potter is 'foutste' film 2004
dinsdag 04 januari 2005 13:45   

'Harry Potter en de Gevangenen van Azkaban' is de foutste film van 2004. Het derde deel over de tovenaarsleerling Harry Potter bevat vier keer zo veel fouten als alle andere films die vorig jaar uitkwamen. In totaal kwamen er 232 fouten voor in de 550 miljoen euro kostende film. Deze fouten liepe uiteen van vergissingen van de acteurs tot camera's die in beeld kwamen en continuïteitsfouten. Een van de grootste fouten is wanneer Harry Potter 's nachts wordt betrapt in de school. Hij wordt meegenomen naar een kantoor waar opeens de zon schijnt. De top 10 van 'foutste' films uit 2004 bestaat verder uit Spider Man 2 (64), Troy (41), Miracle (38), Kill Bill 2 (37), Eurotrip (35), Van Helsing (34), Starsky & Hutch (33), The Day After Tomorrow (33) en Along Came Polly (31).

radio538.nl

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 7-01-2005, 12:23:58 »
Bekijk de foutjes hierrrr.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 7-01-2005, 18:49:31 »
Nou het was zo ver hoor, m'n moeder had me zover gekregen om mee te kijken naar Harry Potter (had ze opgenomen van SBS6 van de week). Dus wij die film opgezet, best wel grappig ... staat t laatste kwartier er niet op >:( >:( >:( >:(

ja een vriendin van mij had het ook opgenomen. Maar door die stomme hart van nederland was bij haar ook het laatste kwartier er nie op. Gelukkig had ik zelf nog de video.

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #515 Gepost op: 8-01-2005, 16:05:22 »
In de hitkrant stond in een stuk dat Harry Potter And The Half-Blood Prince nu al op 1 staat in de Engelse verkooplijsten!!! Er zijn over de hele wereld al 250 miljoen exemplaren in de voorverkoop verkocht. :o En het boek komt pas in de zomer uit! :o

Smiling isn't a crime..

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #516 Gepost op: 9-01-2005, 11:51:06 »
Ik ben op dit moment alle 5 de boeken weer aan het lezen. Ik ben nu halverwege deel 2 en ik zit er weer helemaal in! Bepaalde dingen die ik las kon ik helemaal niet herinneren dat ik dat eerder had gelezen, maarja is altijd leuk ;)
Toch bedankt!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 10-01-2005, 15:35:06 »

Ik ben op dit moment alle 5 de boeken weer aan het lezen. Ik ben nu halverwege deel 2 en ik zit er weer helemaal in! Bepaalde dingen die ik las kon ik helemaal niet herinneren dat ik dat eerder had gelezen, maarja is altijd leuk ;)

ik moet nog steeds aan deel 5 beginnen, maar dat zal er binnenkort wel van komen!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 13-01-2005, 17:49:02 »

ik moet nog steeds aan deel 5 beginnen, maar dat zal er binnenkort wel van komen!

deel 5 is echt super ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 14-01-2005, 17:11:41 »

deel 5 is echt super ::ok:: ::ok:: ::ok::

hopen dat deel 6 dat ook is!