Auteur Topic: Het 'Harry Potter' -Topic  (gelezen 131584 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Het 'Harry Potter' -Topic
« Reactie #260 Gepost op: 16-01-2003, 20:57:29 »
hahaha, en toen zat ie in zak en as... :P (of zoiets)

en dat allemaal voor 3 euro... :D ;D ;) :) ;D ;D

always look on the bright side of life

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #261 Gepost op: 16-01-2003, 21:02:49 »
Oke oke een grote zak as...
Das nog eens een kat in de zak kopen. :P

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #262 Gepost op: 16-01-2003, 22:13:07 »
Gaan we katten?! >:(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #263 Gepost op: 17-01-2003, 10:02:55 »
Gaan we katten?! >:(

neeeeej das een ander topic ;) ;D :D :) ;D

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 27-07-2003, 19:10:33 »
Zeg mensjes ik haal dit topic maar weer eens uit het stof, nu we onderhand allemaal deel 5 toch wel gelezen hebben ;) om daar dus over te kunnen praten (nja, mss nie over de inhoud voor de mensjes die hem nog nie uit hebben...) en gewoon omdat ik het een leuk topic vind. het hoort niet op blz 10!>:( ;-)

Om maar vast te beginnen over HP: persoonlijk vond ik het wel jammer dat ik de voorkant van de Nederlandse deel 5 zag voordat ik m uit had, want toen wist ik al dat ze dus blijkbaar op die uhm beesten zouden gaan zitten... ;)

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 27-07-2003, 19:14:15 »
Leuk dat je dit topic na meer dan een jaar weer hebt geopent

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #266 Gepost op: 27-07-2003, 19:17:08 »

Om maar vast te beginnen over HP: persoonlijk vond ik het wel jammer dat ik de voorkant van de Nederlandse deel 5 zag voordat ik m uit had, want toen wist ik al dat ze dus blijkbaar op die uhm beesten zouden gaan zitten... ;)
Had je hem op zijn arabisch moeten lezen, Annemieke, dan was de voorkant van het boek de achterzijde geweest, maar een nadeel van die methode is dan wel, dat je dan meteen weet welke persoon uit het verhaal is geschreven......... :-X :-X

Trouwens: Timss: bij jou gaan de jaren wel erg snel...........(dat was een woordspeling)Foutje van mij, verbeterd, inmiddels.

« Laatst bewerkt op: 27-07-2003, 19:43:55 door bodejosm43 »

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 27-07-2003, 19:35:32 »
Oeps  :-X :-X :-X :-X

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 27-07-2003, 19:36:39 »
Je schrijft mijn naam trouwens steeds verkeerd.
Het is timss

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #269 Gepost op: 27-07-2003, 19:41:01 »
Wat mij betreft mag je vrij over het boek praten ik ga het toch niet lezen. Ik heb een hekel aan Harry Potter

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 27-07-2003, 20:02:50 »
Had je hem op zijn arabisch moeten lezen, Annemieke, dan was de voorkant van het boek de achterzijde geweest, maar een nadeel van die methode is dan wel, dat je dan meteen weet welke persoon uit het verhaal is geschreven......... :-X :-X
Nou, eh, dat had niet geholpen, want dat bedoelde ik niet helemaal, ik zei nl dat ik de voorkant van de Nederlandse versie had gezien, voordat ik de Engelse (want de Ned is nog niet uit) uit had. Op deze voorkant stond een gebeurtenis uit het verhaal die ik nog niet tegen was gekomen. Ziehier:

Een groter formaat staat hier, maar als je niets wilt weten, kun je die dus maar beter niet bekijken.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 27-07-2003, 20:26:02 »
Ach, wie kijkt er nou nog op van een paar thestrals. Trouwens, als het goed is kunnen ze ze toch niet zien!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 27-07-2003, 20:30:23 »
Ik had de voorkant nog nooit gezien!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 27-07-2003, 21:13:54 »
ik wel hij stond namelijk in het nrc, op de kinderpagina.

Nog een link voor Harry Potter fans www.harrypotteronline.nl daar zit ik zelf heel vaak

"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 27-07-2003, 21:15:08 »
owkeej thnx ik zal daar eens gaan rondneuzen

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #275 Gepost op: 28-07-2003, 09:24:42 »
Zeg mensjes ik haal dit topic maar weer eens uit het stof, nu we onderhand allemaal deel 5 toch wel gelezen hebben ;) om daar dus over te kunnen praten (nja, mss nie over de inhoud voor de mensjes die hem nog nie uit hebben...) en gewoon omdat ik het een leuk topic vind. het hoort niet op blz 10!>:( ;-)

je ziet ze er niet op zitten op de kaft, dus dat had niet perse gehoeven.
Het zouden dan gewoon de thestrals kunnen zijn die de koetsen trekken.

we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 28-07-2003, 11:12:19 »
als je goed kijkt zie je dat wel ;-)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #277 Gepost op: 28-07-2003, 11:17:03 »
ja?   ???  (hmm dan moet ik nog eens heel goed kijken)

edit: ja, je hebt gelijk!! (natuurlijk)

« Laatst bewerkt op: 28-07-2003, 11:19:57 door idefix »
we're back :(

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 10-08-2003, 01:32:34 »

Vroeger, ja kinderen, lang geleden toen er alleen nog diepzinnige topics waren ipv post-opkrikkende-diepgangloze-topics(, waar ik overigens helemaal geen probleem mee heb), toen waren 10 bladzijden best veel voor een topic!

Ik las trouwens de eerste pagina's weer van dit topic, (verbaasd dat ik was dat ik dit topic ooit geopend heb) en dat is toch wel grappig; allemaal posts van mij die ik me echt niet kan herinneren (maar ze kloppen wel dus het zal wel goed zijn) en ik snap nu alles wat over deel 3 en 4 gezegd wordt.

Ach, wie kijkt er nou nog op van een paar thestrals. Trouwens, als het goed is kunnen ze ze toch niet zien!

Dit is weer zo'n ontzettend leuke en gevatte opmerking van Verdi. (Meen ik echt! Geweldig gewoon!!)
Ik pleit hierbij voor een zo'n onderschrift bij de naam van Verdi: gevatte opmerkingen-kampioen! Al hoop ik dat dan de druk voor Verdi om gevatte opmerkingen te maken niet te groot wordt...

Maar nu terzake, het is tenslotte een HP-topic:
Wie heeft nu deel 5 gelezen? Ik heb m een week geleden uit gelezen, tijdens het lezen was het echt wel geweldig, maar zo achteraf bekeken valt ie toch wel een klein beetje tegen, maar wat zeur ik, geweldig deel weer eigenlijk.
Ik had van te voren ook deel 3 en 4 weer gelezen (en ik lees boeken nooit meerdere keren!) en dat was echt weer fantastisch, ik was ze bijna compleet vergeten, soms ben ik toch wel blij met mijn dramatisch slechte geheugen. :)

Gr. B.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 10-08-2003, 10:37:28 »
ik heb deel 5 al gelezen en ik vond hem heel leuk
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."