Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik verwacht trouwens dat we rond de jaarwisseling officieel te horen krijgen wanneer de release van het boek is.
Dat ze maar eens opschiet......
16 JULI 2005reken maar dat ik hem dan zit te lezen
Uhmm, zeker eerst weer de Engelse versie, en dan pas 3 maanden later de vertaling�
Uhmm, zeker eerst weer de Engelse versie, en dan pas 3 maanden later de vertaling
Ik heb ze allemaal in het Engels gelezen, alleen wil ik een versie die natuurlijk pas weer een jaar later in de schappen ligt, net als de laatste......
paperback? Anders ga je naar de bieb ofzo. Als je hem nu vast reserveert kun je hem vast snel lenen
ja maar ik wil m wel hebben he.... En inderdaad de paperback maar dan met de zwartzilveren voorkant!
nog meer wensen nog een volwassene versie ook. De gewone versie is ook te lezen hoor, het verhaal is hetzelfde
Eigen schuld
Heb je trouwens de oude paperback-volwassen-editie of de nieuwe? Want HBP komt ws toch alleen maar in de nieuwe paperback-volwassen-editie uit... Dan kleurt ie dus sowieso niet bij de oude...
Mja, ik vind de nieuwe paperback-volwassen-editie wel veel mooier dan de oude
Ja ik vond de eerste versie ook wel erg mooi! Maar wat ik er stom aan vind is dat ze halverwege zo'n serie ineens het uiterlijk veranderen.... Waar je je al niet druk over kan maken!
we gingen vandaag hp en de gevangene van azkaban kijken in de klas. (morgen weer)
is tie een beetje de moeite waard...wilde hem morgen gaan kopen om hem met kerst te gaan kijken??
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
1033 gasten en 38 vaste bezoekers
RealityTV vandaag