Auteur Topic: Het 'Harry Potter' -Topic  (gelezen 131506 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #200 Gepost op: 19-11-2002, 19:07:27 »
Dus jullie zijn het iig eens dat het een centenpikker is ?  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: 19-11-2002, 19:10:48 »
en e, ik snap wel dat je al die prularia errond niet zo leuk vindt, maar het moet gewoon, is net zoals K3, ijzer smeden terwijl het heet is
oh jahoor dat snap ik wel, en ik stoor me er ook verder niet aan, ik koop het gewoon niet :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 19-11-2002, 21:01:19 »
Dus jullie zijn het iig eens dat het een centenpikker is ?  ;D

nee :p

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
LET OP: VERHUISD
« Reactie #203 Gepost op: 20-11-2002, 01:52:02 »
Het maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit waarom het boek vertraging oploopt, als ze er nou maar eens wil gaan opschieten, want ik heb er zin in!

de mol, of niet de mol, dat is de vraag

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 21-11-2002, 20:30:16 »
de spanning stijgt ten top want ik ga morgen kijken !!!!!!!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 21-11-2002, 21:38:29 »
de spanning stijgt ten top want ik ga morgen kijken !!!!!!!!!
cool A&K :), snel ook zeg!! Niet alles verklappen hoor ;).

Ik heb inmiddels ook geregeld met wie ik ga :), nl mensen uit mn klas, maar wanneer is nog een groot raadsel want het zal wel even duren voor we een datum zullen hebben gevonden dat we allemaal kunnen (ik weet niet precies met hoeveel we zullen zijn), en bovendien is ie natuurlijk voor de komende zeer lange tijd allang uitverkocht dusja... dat gaat nog wel even duren...
Ik twijfel nu of ik morgen naar de making of zal gaan kijken, want dan zie je natuurlijk ook al zoveel fragmenten, is dat dan wel leuk als je die al gezien hebt van tevoren...? Mja ws vergeet ik toch wel te kijken.

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 21-11-2002, 21:39:44 »
the making of? welke zender?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 21-11-2002, 21:42:50 »
the making of? welke zender?
helaas Deb... Net 5... (die heb je toch niet?)
Voor alle Nederlanders: 23:00 u... (WAT?! zo laat?? :o) Nja, 23:00 u op Net 5 dus.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #208 Gepost op: 21-11-2002, 21:45:45 »
aai, das tog beje TE laat ja voor mij...  ::)
is daan trouwens er al vanavond heen gegaan ....???

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 21-11-2002, 21:48:11 »
aai, das tog beje TE laat ja voor mij...  ::)
tis wel vrijdag he... en anders neem je het toch op?

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 21-11-2002, 21:54:33 »
gelukzakken  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 21-11-2002, 22:01:44 »
gelukzakken  ::)
nou ja denk maar zo: jij ziet morgen de film zelf! dus wie is hier de 'gelukzak' (hahaha grappig woord)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #212 Gepost op: 22-11-2002, 21:28:13 »
Sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest,
maar ik had gewoon echt Geen tijd...

In ieder geval kom ik ff melden dat ik gisteren de film heb gezien en dat hij errug mooi is. Zelfs een verschrikkelijke anti-potter klasgenoot heeft zich dankzij deze film bekeerd tot de Potters  :o
Ik denk verder dat hij best eng is voor jonge kind'ren (of Annemieke) en dat hij erg lang duurt. Aangezien de meeste hem nog willen zien zal ik over de inhoud verder nix verklappen.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 22-11-2002, 21:33:57 »
Ik wil ook zooooooo graag gaan, maar volens mij duurt het nog een eeuwigheid voordat er weer kaartjes beschikbaar zijn.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 22-11-2002, 22:56:08 »
Ik wil ook zooooooo graag gaan, maar volens mij duurt het nog een eeuwigheid voordat er weer kaartjes beschikbaar zijn.

Misschien moet je nu al reserveren voor de voorstelling over twee weken!  :)

Ik wil ook graag gaan, maar ik wacht denk ik totdat de gekte 'n beetje weg geebt is. Ik hou niet zo van zo'n overvolle bioscoop.  ;)

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 22-11-2002, 22:57:53 »
ik ben net terug en mensen : WAAAAAAAAUW !!!!!! superrrr !!!!!!!!!!! TOPAANRADER! en zelfs al wist ik hoe het afliep é, zooooo eng bij momenten !!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #216 Gepost op: 22-11-2002, 23:40:26 »
oej, allemaal van die superreacties.. ::) ik moet em dan ook maar gauw zien, naja, ik w8 wel tot eind december ofzo? dan draait ie vast ook nog wel  ;)
ik ben trouwens himmel the making off, vergeten op te nemen :-[ bale...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 23-11-2002, 11:13:06 »
Ik denk verder dat hij best eng is voor jonge kind'ren (of Annemieke)
ow, ja daar was ik al bang voor ;D, kvond het boek nl ook al best wel eng. Hm toch jammer dat ik nu met mensen ga die ws niet hun handen beschikbaar stellen om fijngeknepen te worden...

@miesh, de making of wordt herhaald!!! schrijf snel op of zo: vandaag om 16.25 uur en woensdag om 15.55 uur!!! Ik hem m gisteravond gezien en dat was erg leuk, heel grappig om die acteurs zo onderling te zien praten en zo, maar kvond het wel jammer dat ze al zoveel lieten zien. Overigens heb ik deze info uit de advertentie in de Donald Duck, en daar stond als tijd voor gisteravond 22:50 u, maar dat werd toch echt elf uur, dus tel hier misschien ook maar 5 of 10 minuten bij op...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 23-11-2002, 11:26:45 »
Ik denk verder dat hij best eng is
HAHAHAHAHAHA dit is echt grappig, in die advertentie in de DD staat een fout (tenminste dat neem ik toch aan :o): er staat een kijkwijzertekentje bij dat het voor 16 jaar en ouder is! haha! Dat lijkt me toch wel errug eng... En dan ook nog de tekentjes voor geweld en angst erbij... poehpoeh...

(mensen die de DD hebben: blader snel naar blz 13!)

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 23-11-2002, 12:07:07 »
even mijn relaas doen: ik ging dus naar de ciné met mensen die meegingen om mij een plezier te doen :) en het beginstuk is voor hen dan natuurlijk wat minder (zeker als ze de eerste film niet gezien hebben/de boeken niet gelezen hebben) omdat je nog geen echte spanning hebt, maar IEDEREEN zat op het puntje van zijn stoel bij de spinnenscène en op het einde (ik ga niks verklappen maar echt, zoals ik gisteren al zei, zelfs al wist ik hoe het ging aflopen, ik zat bij momenten met mijn handen voor mijn open mond :) )
voor kleinere kinderen is het mss wat lang maar de effecten zijn echt super !! en Ron komt zoooo grappig uit de hoek weer bij momenten :)

de enige, mss wat mindere indruk, die ik had is dat er een flink stuk uit het boek weggehapt is, maar ja, als je al aan iets minder dan 3u zit , kan je bijna niet anders (voor degene die hem al gezien hebben, ik heb het over het feit dat de zwerkbalwedstrijd plots afgelast werd, je weet wel waarom... dat kwam er zo plots in)