maareh ze kan me niet overhalen die film te kijken... iemand die wel goede argumenten heeft?
noueh... ik heb m ook gezien terwijl ik dus altijd zei dat ik hem te eng zou vinden, -en dat idd vond...- maar ja dat was deels omdat dr toen niets anders leuks draaide en ook wel omdat iedereen het erover had en nog steeds heeft, dusja dan kun je wat beter meepraten... Maja je moet t zelf weten, maar als je hem thuis hebt nou dan zou ik hem wel kijken als ik jou was... dat je niet nieuwsgierig bent joh!
Owja, goed argument: Legolas...!!!
Zeg A&K, kweetniet of het weer een Belgische uitdrukking is of dat ik het wel weet maar even vergeten ben of dat ik gewoon onderontwikkeld ben, maar wat betekent "owv"?
Ik kwam ook niet door het LOTR-boek heen, de film vond ik wel leuk maar veeeeel te eng das echt niks voor mij, die urukhai en orcs en zo. En het schijnt dat deel 2 nog gewelddadiger is dus kdenk dat ik daar maar niet heen ga... Natuurlijk wel naar HP2! (hahaha, het lijkt wel een scheikundige formule, 1 waterstof 2 fosfor, alleen kan dat natuurlijk niet echt, haha
) HP is precies de goede engheid voor mij
(kweethet kweethet, ik kan nergens tegen...).