Auteur Topic: Wat raakte je vandaag het meest....?  (gelezen 16911 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat raakte je vandaag het meest....?
« Reactie #80 Gepost op: 21-11-2004, 18:48:29 »
bedankt voor jullie condeolances..best heftig omdat je weer even gigantisch met je neus op de feiten wordt gedrukt...

de slechte kwaliteit van de kerstshow bij Intratuin...ben erg kritisch omdat ik zelf kerstshows heb ontworpen en dit was bagger!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 22-11-2004, 00:57:01 »
die bessen komt wel hard aan
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #82 Gepost op: 22-11-2004, 12:06:44 »
Ik kwam vanmorgen niet meer bij toen ik dit om 7 uur op mn werk voor de centrale verwarming aantrof  ::rofl:: ::rofl::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 22-11-2004, 12:27:24 »
hahahhaaa grote kerels ::rofl::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 22-11-2004, 12:36:27 »
Gerard zijn stem op mij in de CSC ::ohno:: :\'(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #85 Gepost op: 22-11-2004, 12:39:23 »
de stem van ville op mij verleden week
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 22-11-2004, 12:39:58 »
de stem van ville op mij verleden week
:D

Ik heb niet op jou gestemd! >:(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #87 Gepost op: 22-11-2004, 12:43:28 »
Wegwijspiet krijgt veel meer vragen dan Mona.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #88 Gepost op: 7-12-2004, 18:06:59 »
de herinnering aan mijn oma, bij het zien van haar foto
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #89 Gepost op: 7-12-2004, 18:37:35 »
De vloer onderaan de trap toen ik sneller beneden was dan gepland :(

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 8-06-2005, 12:15:11 »
Een mooie zin uit een boek... :)

"We gingen gewoon met elkaar om als... als broer en zus. We hadden een soort band. Dat heb je soms. Ik voelde het gewoon en zij op dezelfde manier. Zij vertrouwde mij, en ik vertrouwde haar."
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #91 Gepost op: 10-06-2005, 22:43:58 »
Die bus deur die ik vandaag op mijn kop kreeg  ::ohno::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #92 Gepost op: 19-06-2005, 13:03:45 »
linda-filmpjes

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 21-06-2005, 15:25:50 »
DE REGENWORM

de regenworm heeft maar
één bepaalde norm...
als het maar regent

::rofl:: ::bravo::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #94 Gepost op: 21-06-2005, 15:36:09 »
linda-filmpjes
Dit natuurlijk ::jaja::

en gisteren de parkeerplaats van mn werk, en vandaag t kastje op de gang ::ohno::

Offline Anne25

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 21-06-2005, 15:53:44 »
dat ik hoorde dat mijn lieve collega de parkeerplaats van het werk van dichtbij had gezien, maar gelukkig is alles goed gekomen!! ::hug::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #96 Gepost op: 7-07-2005, 14:09:30 »
 :\'( :\'( :\'( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Explosie in Londense City

AMSTERDAM - In verscheidene metrostations en een stadsbus in de Britse hoofdstad Londen hebben zich donderdag tijdens de ochtendspits explosies voorgedaan. Daardoor zijn ten minste twee doden gevallen. Honderden mensen zijn gewond geraakt, van wie velen zeer ernstig. Het openbaar vervoer in Londen is volledig stilgelegd. De regering gaat uit van een terroristische achtergrond.

De eerste ontploffingen deden zich even voor 09.00 uur (plaatselijke tijd) voor bij de metrostations Aldgate, Edgware Road, King's Cross, Old Street en Russell Square. Niet veel later ontplofte een bus op Tavistock Square. Volgens de politie gaat het in totaal om zeven explosies.

Volgens nog onbevestigde berichten zouden elders in het centrum van Londen nog minstens twee stadsbussen zijn ontploft, waaronder een voor het gebouw van de Britse gezondheidsdienst. Volgens ooggetuigen zijn de muren daarvan besmeurd met bloed en is er zeker een dode gevallen.

De Britse minister van Binnenlandse Zaken Charles Clarke zei dat de explosies "vreselijke verwondingen" hebben veroorzaakt. Veel mensen hebben ledematen verloren door de kracht van de ontploffingen. Ooggetuigen meldden dat bebloede mensen de getroffen metrostations verlieten.

De autoriteiten gingen er aanvankelijk van uit dat de explosies in de metrotunnels het gevolg waren van een storing waardoor te veel stroom op het net kwam te staan. Medewerkers van het metrobedrijf meldden echter al snel dat er springstoffen zouden zijn gevonden in de metrotunnels.

Een zichtbaar aangeslagen premier Tony Blair zei in een toespraak dat het " redelijk duidelijk" is dat Londen getroffen is door terroristische aanslagen. Hij legde het verband tussen de gebeurtenissen in Londen en de G8-top die deze dagen wordt gehouden in het Schotse Gleneagles.

"De ontmoeting gaat door en we blijven discussieren. Elk land daar aanwezig heeft ervaring met terrorisme. Het is barbaars dat dit is gebeurd op een dag dat mensen Afrika proberen te helpen. Het is redelijk duidelijk dat dit een terreuraanval is. Duidelijk bedoeld om samen te vallen met de opening van de G8-vergadering. Onze vastberadenheid is groter dan hun wens om te moorden. Zij zullen nooit slagen in hun opzet om ons kapot te maken" , aldus Blair

De Britse minister-president reist donderdagmiddag naar Londen. Eerder meldde zijn woordvoerder nog dat hij had besloten het zwaarbeveiligde hotel waar de G8-conferentie wordt gehouden, niet te verlaten. Rond de G8-top zijn enkele tienduizenden politieagenten en veiligheidsmensen ingezet.

Volgens de Britse publieke omroep BBC zit het islamitische netwerk al-Qaeda achter de explosies. De zender baseert zich op Arabische bronnen die al-Qaeda nauwlettend volgen. Het netwerk van Osama bin Laden wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001 en die in Madrid op 11 maart 2004.

De explosies komen een dag na de toewijzing van de Olympische Spelen in 2012 aan Londen. Het Internationaal Olympisch Comité heeft direct laten weten alle vertrouwen te hebben dat de Britse autoriteiten in staat zijn de Spelen goed en veilig te laten verlopen.

In de financiële wereld hebben de gebeurtenissen in Londen een schok teweeg gebracht. De Europese effectenbeurzen zijn na de eerste berichten over de explosies, die zich voordeden in het zakelijke district van de Britse hoofdstad, scherp gedaald. Beleggers houden rekening met een terroristische aanslag.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 26-09-2005, 15:25:38 »
al weer even geleden maar goed:

Stormvogels/Telstar-speler Luciano van den Berg is zaterdagavond bij een verkeersongeval in Almere om het leven gekomen. De verdediger raakte de macht over het stuur kwijt en raakte in een slip.

Luciano van den Berg maakte in de afgelopen nacompetitie tegen VVV zijn debuut in het eerste elftal van Stormvogels/Telstar. Hij scoorde toen direct het winnende doelpunt voor zijn club. Afgelopen vrijdag viel Van den Berg in 50e minuut in, in de verloren thuiswedstrijd tegen Zwolle. Eerder speelde hij voor FC Abcoude en FC Omniworld. Luciano van den Berg is 21 jaar geworden.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 4-11-2005, 14:44:46 »
de herinneringen die mij te binnen schoten na de dood van Pim Fortuyn (heb net 06/05 gekeken, vandaar)