Auteur Topic: work-shop paméla (nu, met foto's!)  (gelezen 4946 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
work-shop paméla (nu, met foto's!)
« Gepost op: 11-07-2002, 21:11:58 »
Hallo iedereen (die er nog is :D)

We hebben nog plaatsen over voor DE work-shop met Paméla, misschien heeft er iemand nog interesse, er zijn wat afvallers dus vandaar dat we nog plaatsen over hebben. Het gaat plaats vinden op 30 Juli, ergens in de middag ergens in Amsterdam. Dus wie kan en wil er is nog plaats.
Als je interesse heb mail dan maar even naar jokivin@wieisdemol.com dan regelen we alles verder.
Groetjes joki

*edit: datum van de workshop is veranderd, het word nu 24 augustus en zal om een uur of 12 gaan plaats vinden, ergens in amsterdam (locatie word aan gewerkt)

verder nieuws volgt

« Laatst bewerkt op: 26-09-2002, 21:42:35 door Compuart »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Annemieke

• Forumlid
Re:work-shop paméla
« Reactie #1 Gepost op: 12-07-2002, 17:28:17 »
ik doe al mee...  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #2 Gepost op: 12-07-2002, 20:14:29 »
ikke niet want ik ben dan op vakantie  :'(
mjah da wisten jullie al  :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #3 Gepost op: 17-07-2002, 14:20:45 »
Hmmpf, valt niet mee hoor, internetten vanuit de bibliotheek, maar goed, ik ben er nog en ga graag mee hoor de 30e, krijg vast de details nog wel doorgemaild :) ( Bram_Struys@hotmail.com dus, niet meer naar morepower)

Grtz, Bram

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #4 Gepost op: 17-07-2002, 16:25:30 »
ow oke bram dat wist ik dus niet :S
zal naar hotmail toe stuuren (fijn weer mn adresse boek aanpassen :P)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 20-07-2002, 20:05:55 »
is er al iets meer bekend over waar en hoe laat eigenlijk?

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6 Gepost op: 20-07-2002, 20:30:48 »
nope  :-[
zal morgen maar weer eens gaan bellen, jullie horen meteen als ik iets meer weet.
joki

(zie bovenste bericht voor veranderingen)

« Laatst bewerkt op: 21-07-2002, 22:05:09 door jokivin »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
Re:work-shop paméla (datum veranderd =nu 24 aug.)
« Reactie #7 Gepost op: 22-07-2002, 17:10:45 »
jah!!! ik ga ook mee!!! ik ben blij!!!  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 22-07-2002, 19:10:35 »
nu kan ik niet meer ws :(:(:( ...ik kom de 24e aug net terug van vakantie. Ik weet alleen niet precies hoe laat in op Schiphol land en of ik het dus evt wel zou kunnen halen, maar 12 uur lijkt me wel een beetje vroeg. Kzou het wel heel jammer vinden!!!!!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #9 Gepost op: 23-07-2002, 15:45:15 »
e zoek dat eens uit dan, anders haal ik je tussen door wel op hoor, zo ben ik dan ook wel weer he :D

hoor t snel van je, joki

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #10 Gepost op: 21-08-2002, 11:08:12 »
ik zou wel mee willen doen ( als jullie nog iemand nodig hebbe ) alleen dan moet ik me werk afzeggen en het is die dag net familie dag  >:( ( lees: me oma de hele dag bezig houden op duinrell  :( :( :() maar als jullie nog iemand nodig zouden moeten hebben.... haha

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #11 Gepost op: 23-08-2002, 13:54:39 »
oeps sorry hoor char ik ben vandaag weer eens online na lange tijd dus heb dit hele stukkie niet gelezen  :-\.
maar ja je kan nog mee hoor als je wilt :D ik hoor het wel dan, stuur maar ff een mailtje als je nog mee wil/kan.
groeten joki

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #12 Gepost op: 24-08-2002, 11:34:05 »
Moet ff kijken, maar als het lukt om er te komen zou ik graag meedoen!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 27-08-2002, 16:26:06 »
Na veel getwijfel dus toch maar niet gegaan (zie bar), maar mensen die wel geweest zijn, hoe was het????? Vertel dr ns wat over!!!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #14 Gepost op: 29-08-2002, 17:31:06 »
Workshop van Paméla

Eindelijk was het dan zover...24 augustus was de workshop, acteren onder leiding van...onze enige echte Paméla! Het was nog een heel gedoe geweest, de juiste datum zoeken...en dan ook nog genoeg mensen vinden die het leuk vinden om mee te doen. Een groepje wilde wel graag...hoogste bod, dus de workshop was voor ons. Mja een datum stond niet zo snel vast....het groepje veranderde steeds, maar uiteindelijk hadden we een mooi team van 7 mensen. Jox, Demi, compuart, Malcolm, Jokivin, Miriam en ik (Fenna). We hadden geluk, ook Kerstin en haar vriendin Els vonden het heel leuk om te komen! We konden er dus wel wat van verwachten.
3 Uur afgesproken in Pacific, een café in Amsterdam. Hier ontmoette we elkaar, even kletsen en wat drinken. Toen we de code kregen om het gebouw in te komen...konden we beginnen.
We begonnen met de warming up; even al je ledematen losschudden...evenwicht bewaren door op één been te gaan staan (voor sommige al een hele klus ;-), voeten draaien, handen draaien...en zo maar verder. Als eerste oefening mochten we in een kring gaan staan. Omdebeurt in je handen klappen...met een vast ritme moesten we na elkaar klappen. Zo steeds sneller...proberen je te concentreren zodat het een regelmatig ritme bleef...!
Hierna gingen we in een kring staan...we moesten op elkaar gaan vertrouwen. Één iemand midden in de kring ging helemaal recht en ontspannen staan...zodat hij/zij als een plank naar voor, achter, en opzij kon vallen. De rest van de groep ving die persoon op. Het ging heel goed en het was heel leuk om te doen...vonden de meeste in ieder geval.
Toen begon het echte acteer werk. Met de hele groep, of steeds met een aantal moesten we opdrachten doen. Het ging hierbij vooral om steeds een type persoon te spelen: dominant, amicaal, arrogant en heel verlegen. Soms moesten we hier zelfs een ziekte of beperking bij kiezen...om zo een scene in een wachtkamer van de dokter te spelen...met of zonder praten. Het alleen maar non-verbaal communiceren was best lastig, dat viel soms wel tegen!
De meesten mensen wisselde lekker af van personages...maar jox en demi hielden wel van dominant ;-) Zij hadden vaak de wachtkamer geheel onder controle.
Met wat aanwijzingen van Paméla verliep het allemaal heel goed en gezellig! We hebben kunnen lachen om de anderen...en om onszelf...(positief of negatief!).
Na een tijd hadden we genoeg gedaan, je wordt er best moe van. We hebben nog wat gedronken in het café en het daarna afgesloten. Met een fikse regenbui!, gingen we er allemaal weer vandoor.
Paméla bedankt voor deze dag, we hebben veel geleerd...zo niet? dan in ieder geval gelachen en het was gezellig! Geslaagd genoeg...om het volgend jaar weer te doen ;-)
Groetjes!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 29-08-2002, 18:41:10 »
Klinkt alsof jullie het heel leuk hebben gehad. Misschien moet de komende mol ook maar eens een acteerworkshop volgen. Dat zou nog wel eens van pas kunnen komen. Of was de nieuwe mol er al bij.... ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 29-08-2002, 18:52:31 »
haha :D

ja heel leuk dat verslag Fenna en Jokivin! Weten wij ook een beetje hoe het geweest is! Khoop dat ik volgende keer mee kan doen :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
Re:work-shop pam鬡 (datum veranderd =nu 24 aug.)
« Reactie #17 Gepost op: 29-08-2002, 21:35:33 »
Hey wow, ik doe het weer!(ik kon niet reageren)
Op jantien.org staat het verslag nu ook...best wel leuk zo eigenlijk! Ja e en ovide...volgend jaar ook mee doen?...moet er wel een actrice meedoen met wie is de mol (anders halen we paméla er wel weer bij!).

Groetjes! Fenna

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline JOX

• Forumlid
  • whatever
« Reactie #18 Gepost op: 30-08-2002, 10:32:33 »
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

lol, viel ook wel weer mee hoor met dat dominante!! het was wel een leuke actieve rol om te spelen. Maar in ieder geval was het hardstikke leuk! Voor herhaling vatbaar.

ciao  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #19 Gepost op: 30-08-2002, 14:37:27 »
Klinkt allemaal wel leuk, misschien als er nog zoiets komt, dat ik ook meega. Lijkt me best gezellig.
Doris, ik dacht dat je trouwens ook mee ging?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.