winkelen?! altijd! als k geld heb teminste... o ja... midden in de nacht kan je me ook wakker maken voor concerten, vinnik heel kick en gezellie, musicals, geweldug, en tiramisu, maar dan alleen die van de ah... hmmm...
maar ja, ik ga verder es wat over mezelf vertellen...
ik heb behalve widm nog een paar hobby's maar daar is tijdens widm niet zo veel van terecht gekomen als normaal.
ik zit bij een musicalgroep, en eens in de zoveel tijd voeren we n musical op. k zou het eik wel leuk vinden als we es wat gingen doen over de tweede wereldoorlog ofzow, maar dat doen we niet... de laatste musical die we gedaan hebben was in maart, en toen deden we narnia, het betoverde land achter de kleerkast. verschrikkelijk tutverhaal én fantasie, allebei vinnik heel saai maar het was heel leuk om te spelen en ook zeker heel gezellie. daarvoor hebben we the little princes gedaan, annie en een soort show.
ik zit op dit moment nog op korfbal. m'n teem is echt supah gezellie, op de rups en nog drie anderen na zijn ze allemaal heel lief enzo maar korfbal zelf vinnik egt een kl*te sport dus daarom stop ik ermee. ipv korfbal ga k hardlope met n vriendin die ik n jaar of 8 ken en met wie ik ook al 8 jaar in de klas zit, maar omdat dat volgend jaar niej meer zo is hebbe we maar beslote wat anders same te gaan doen, is dus hardlope geworden al zal daar wel niet veel van terecht komen. ik ga ook fitnesse met een andere vriendin, al het lekkers op de sportschool es onder de loep nemen
![Wink ;)](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/wink.gif)
verdes zit k op zangles, dat vinnik egt supah leuk k zing thuis ook altijd de hele dag dus als me stem nou es n beetje beter wordt is et nog om aan te hore ook... maar voorlopig nog niet.
k vind lekker eten ook errug leuk, maar waar ik egt van over mn nek ga zijn brood en melk... egt heeel vies vinnik dat. koke vinnik ook wel leuk, maar dan het liefst van die zoete dingetjes. avondeten alleen als ik tijd heb.
ow ja... shoppen... ook iets wat ik heel graag doe, maar waar ik ook niet zo heel veel tijd voor heb. meestal ga k hier ff in de stad, alleen in de vakanties of als ik toevallig in rotterdam ben ga ik naar rotterdam...
en k bedenk me weer n hobby: musicals... dat vinnik ook supah leuk! op zangles zing k ook eik alleen maar musical liedjes. m'n favoriete zijn elisabeth, les miserables, titanic, miss saigon (die k niet gezien heb maar waar ik wel heeeeel graag heen wil) en de phantom of the opera. verder heb ik wel kleinere producties gezien (westside story, annie, my fair lady, anatevka, hair) maar die vinnik tog wat minder. de bedoeling is om dit jaar naar aïda te gaan, the sound of music maar k denk eik dat die n beetje afgezaagd is, de drie musketiers (of die anders volgend jaar) en heeeeel misschien nog naar musicals in concert in ahoy...
gwone concerten vind ik ook wel leuk, k ga alleen niet zo heel vaak... k wilde wel naar enrique iglesias, hebbik allemaal verhale over gehoord van me nicht die dr heen is geweest, maar dat soort dingetjes dus... geen klassieke concerten iig want dan val ik in slaap...
nou, dat was het denk ik... verder wat ik nog over mezelf kan vertellen is dat ik 15 ben, in vlaardingen woon... enne... ja dat was het wel... k weet niet of dr iemand nog wat anders weet om over te schrijven maar als iemand weer iets weet schrijf ik wel weer wat leuks
![Wink ;)](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/wink.gif)