Dit kunnen jullie!!!
Die sigaret is niet de baas over jullie,...kom nou!!!
Let op!
Ik heb 30 jaar gerookt en niet zo'n beetje ook.
Ik stopte op 18 mei 1998 van 30 soms wel 40 sigaretten per dag, naar niks. Wel met accupunctuur als ondersteuning, maar het is die knop in je kop. Als die echt omgedraait wil worden, en dat doe jij zelf,...dan is het een fluitje van een cent.
Je wil niet weten hoe trots ik nog steeds op mijzelf ben dat het lukte.
En hoe opgelucht!!!! Nooit meer bang dat bij het minste geringste kuchje, hoestje, pijntje ik de schrik om het hart krijg van,....nu is het te laat! Nu ga ik dood!!
Hartaanval, kanker hoeveel keer ik die doden al gestorven ben is ontelbaar. Nooit meer dat schuldgevoel tov mijn kinders, mijn man,...Ik stink niet meer. Pas toen ik stopte met roken, na een paar weken, begreep ik pas hoe ik altijd heb gestonken. Yeg,...wat ruiken mensen die roken toch vies!!!
Ik preek niet de passie hier. Mensen die willen roken moeten dat helemaal zelf weten. Mijn zegen hebben ze, ze mogen het zelfs in mijn huis. Als ze zo graag dood wilen, zelfmoord willen plegen, dan kiezen ze daar zelf voor. men weet immers dat je van roken gewoon een dikke kans hebt dat je dat op den duur niet overleeft. Maar ach,....dat is nog zoooooo ver weg,....jaja....
Heel veel succes Door en Coor,...