zeg gaan we nu mol3a nog in leven houden of nie? Of wel, maar duurt het nog ff? Moeten we dan niet ook die site stilleggen of zo want het klopt niet bepaald allemaal meer... Quote'jes van de site:
"We houden de kandidaten nog even geheim!
Maar kom gerust nog eens langs, want het duurt niet meer lang voordat ze bekend gemaakt worden!"
"voeg ons toe aan je MSN lijst."
"profiel komt later"
Ook lees ik dat ik niet alleen van de teksten, maar ook van de site de eindredacteur ben! Dan ben ik dus verantwoordelijk voor de tekst bij 'nieuws' die er gedeeltelijk zo uitziet:
"Tien zorgúvulúdig geúseúlecúteerúde kanúdiúdaúten trekúken een aantal weken lang op. Tijúdens hun tocht koúmen ze voor uitúdaúgenúde opúdrachúten te staan. Om die tot een goed einúde te brenúgen, moeúten ze saúmenúwerúken en elúkaar vertrouwen. Eén kandidaat is echter een verrader, een 'mol'. (...)
Een spanúnenúde afvalúrace waarúbij de kandiúdaúten tot het uiterúste moeúten gaan om hun doel te beúreiúken. Menúsenúkenúnis en uitúhouúdingsúverúmoúgen zijn onúmisúbaar!"
Oja en verder ben ik nu al mn nickname en password vergeten van het forum, dat overigens ook niet meer werkt, ik heb geen idee hoe ik mn profiel moet invullen, en het password van het emailadres ben ik ook vergeten
. Dusseh, da gaat niezo heel goed he? Ik wil er op zich best nog wel wat aan doen, maar we moeten dan wel een keer echt beginnen, want het moet met deze naam uiteraard wel ruim voor mol4 afgelopen zijn...