ja, ik heb er net met mijn moeder een hele discussie over gevoerd... zij vindt PF-aanhangers eigenlijk dom, dat ze niet goed naar zijn ideeen luisteren en alleen op hem stemmen omdat ze hem een leuke man vinden etcetcetc (naja, ik zal het nu wel niet goed vertellen en zo), maar goed ze vroeg mij of ik nou ook zo zou gaan huilen en hysterisch zou gaan doen als bijv. Pamela doodging (ja, daar had ik het net over), omdat m'n moeder het dus gewoon zo vreemd vond dat iedereen zich zo 'aanstelde' over iemand die ze helemaal niet persoonlijk kennen, alsof het een familielid of vriend was...! (zit op zich wel wat in maar ja ik kan het me wel voorstellen, je wordt toch meegesleept in het verdriet, zeker als je al aangegrepen bent dor zoiets uhm aangrijpend, en dat is vrijwel iedereen) Maar goed ik zei, dat als het Prince was, nou, dan wel...
Ok sorry voor de afdwaling maar goed, mijn moeder is echt bang voor de zgn. 'domme mensen', omdat die nu opeens allemaal gaan stemmen! Jaaa, idd, domme mensen waren er altijd al en niet nu opeens meer, zei ze, maar nu gingen ze opeens allemaal stemmen! (Naja, zoiets.) Ik ben echt helemaal geen aanhanger van Pim Fortuyn (voor zover ik kan beslissen), maar ik heb die mensjes toch verdedigd; ze moet niet zo generaliseren! Maar ja ok ze bedoelde het niet kwaad maar ze was er gewoon bang voor, dat door al die te komen zetels van LPF, er meer discriminatie zou komen...
bij de weg robbie, nog steeds 'vloeken' om jou heen... misschien moet je niet aldoor je tekst onder je berichten veranderen...