ja, je moet toch wel verder met je dagelijks leven, wat kun je anders doen? En rampen zoals jij opnoemt gebeuren nu eenmaal... of ze nu door menselijke schuld gebeuren of door een ongeluk.
Als je er zelf min of meer bij betrokken bent ben je er natuurlijk nog wel langer mee bezig, maar je kunt toch moeilijk 'geen leven' meer hebben door een (al dan niet grote) tegenslag? Ik vind het ook een beetje vreemd dat deze aanslag vergeleken wordt met 11 september, maar ik doe het zelf ook wel. Aan de ene kant is het wel logisch, ik bedoel, je bent gewoon geschokt door zulk soort gebeurtenissen. Maar ik vind 1 dode of duizenden toch wel een verschil... Maar ja, dit is dan ook wel in Nederland, dat scheelt toch. :-\ Hm ik weet het niet, nou ja, al zulke gebeurtenissen schokken je toch. Ik zat nu met Pim Fortuyn ook een paar dagen geschokt aan de buis gekluisterd, ik zal de persoon zelf niet echt 'missen' maar het is gewoon heel erg. Je schrikt er ook van, misschien is dat ook wel erg belangrijk, want van aanslagen in Israel en zo kijkt niemand meer echt op, ze zijn wel heel erg, maar niet heel plotseling, zeg maar.
Maar goed dit slaat niet echt ergens op. (zeg het zelf maar vast...)