ja, idd... kan eigenlijk alleen maar hetzelfde zeggen als jullie... Het leek wel zo'n schietfilm, waarin iedereen maar op 'spectaculaire' wijze wordt doodgeschoten... maar het is gewoon echt waar...!! Ongelofelijk toch?! Dat ene beeldje uit The Mexican zie ik maar steeds voor me, toen daar ook iemand in zijn hals werd geschoten...
Eerst al in Duitsland paar mensen doodgeschoten, dan denk je ook het is toch de USA niet, Duitsland is toch net zoiets als Nederland... nou dat blijkt, want hier gebeurt het dus ook 'zomaar' even. Ontzettend.
Volgens m'n moeder wilde de dader gewoon in de belangstelling komen, vond ie het spectaculair om zo iemand neer te knallen die heel veel in het nieuws is, en was het hem niet echt te doen om z'n ideeën... Kan ook nog wel een beetje ja, maar ja... Iemand anders merkte op dat hij maar hoopte dat de dader een Nederlander was...! Daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar idd!!! Stel je voor dat het een Marokkaan is of zo, wat een golf aan racisme e.d. zou dat niet veroorzaken...? Dus dat hoop ik idd ook, dat het een Nederlander is.
Maar goed ja verder... gewoon heel erg, natuurlijk. Hij heeft toch nooit ook maar iemand iets aangedaan, ik bedoel, het is geen Bin Laden oid, en boven alles was ie ook een mens...!