Die eerste afkickregel vind ik wel een goeie!
"Nooit meer op het forum komen",...daar zou dus normaliter een nul moeten blijven achter staan, zelfs indien iedereen voor die methode zou kiezen
Maar eenmaal je aan zo'n forum hebt deel genomen, blijf je wel terug komen. De een al wat frekwenter dan de ander natuurlijk; of zoals ik: dagelijks eens komen piepen zonder daarom daadwerkelijk iets te posten, gewoon om te zien of er nog leven is.
Ik herinner mij dat na mol1-be we het forum gewoon hebben open gehouden tot aan de tweede serie, ongeveer anderhalf jaar later! Daarbij werden wel allerhande thema's aangesneden waarover gediscussieerd (lees: gezeverd
) werd, thema's die niets met de mol van doen hadden, maar waardoor we contact hielden met elkaar. Zo heb ik nog altijd een paar kennissen uit die periode waarmee we dan bijvoorbeeld, wanneer er een internetwedstrijd wordt uitgeschreven, we gezamenlijk aan meedoen, of gewoon leuke artikels of sites uitwisselen.
Da's het leukste en boeiendste aan zo'n forum: je steekt er altijd wel wat van op via mensen die je van haar noch pluimen kent, maar die in het dagelijks leven nooit op je zenuwen werken!