Auteur Topic: Problemen bij het inloggen  (gelezen 4096 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Problemen bij het inloggen
« Gepost op: 23-04-2002, 10:10:09 »
D'r zijn een aantal mensen die klagen over problemen bij het inloggen. Ze loggen in, maar blijven niet ingelogd. Erg vervelend dus. Het probleem lijkt te omzeilen door de browser af te sluiten en weer een nieuwe browser op te starten. Maar het liefst zou ik het probleem natuurlijk helemaal de wereld uithelpen. Daarom aan een ieder die dit probleem meemaakt de vraag of ze kunnen beschrijven wat er vooraf ging aan het probleem en met welke browser/versie het probleem zich heeft voorgedaan. Wie weet kan ik dit bij YaBB bekende maar onopgeloste probleem voorgoed oplossen.
Alvast bedankt.

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Problemen bij het inloggen
« Reactie #1 Gepost op: 23-04-2002, 11:55:34 »
Ik heb thuis nog nooit problemen gehad bij 't inloggen, maar op school heb ik met bepaalde computers (dus niet bij alle!) er wel last van. Ik log dan in, ben dan volgens 't scherm ook ingelogd, maar vervolgens als ik wil reageren in 'n topic ben ik ineens niet meer ingelogd. Hierdoor kan ik dan nergens op reageren, want telkens krijg ik dan de melding dat ik geregistreerd moet zijn om te reageren. Ik kan me dan zo vaak inloggen als ik wil, steeds blijft 't zelfde probleem zich voor doen.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor browser/versie de computers hier op school gebruiken.  ??? Ik ben niet zo'n computergenie dat ik dat weet. Ik zal 't wel 'ns navragen aan mijn medestudenten, misschien dat zij 't weten.

Trouwens de computers hier op school waarbij ik deze problemen niet heb, onthouden precies op welke internetpagina's ik geweest ben (we hebben op school 'n inlogsysteem voor alle computers) en daar hoef ik me niet eens bij in te loggen voor 't forum. Deze computers onthouden vreemd genoeg mij password altijd, zodat ik daar nooit opnieuw hoef in te loggen.

Bij de computers die wel 't inlogprobleem van 't forum hebben, moet ik me als student ook inloggen, maar die onthouden de pagina's waarheen ik gesurft ben niet.

Ik heb 't misschien 'n beetje klunzig beschreven (nogmaals ik ben totaal geen whizzkid!), maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt Compuart.  :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 23-04-2002, 14:05:50 »
Ik heb er geen problemen mee gehad, maar heb wel een vraagje: Als ik weg ga, moet ik dan ook uitloggen? Of mag ik gewoon afsluiten? Het kan niet veel kwaad, maar ik denk soms dat er nog steeds staat dat ik in het rijtje vaste bezoekers nog online vermeld sta, terwijl het niet zo is. En ik kan het natuurlijk moeilijk controleren.
Het is niet van levensbelang, maar zou het sneu vinden als iemand denkt dat ik online ben en me een berichtje verstuurd en ik antwoordt niet meteen terug. Nou... met heel die uitleg errond zijn jullie mijn vraag misschien vergeten:
Moet ik uitloggen als ik wegga of mag ik het gewoon zo laten? Dank

Han_Nuss

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23-04-2002, 15:05:59 »
comp.. ik heb het op de computer benede ook gehad...
tis inderdaad heel verstrerend(of hoe je dat ook schrijft).. als je wil reageren hij zeg dat je niet bent ingelogt.. je logt in komt in het begin scherm (bovenin staat dat je bent in gelogt) en je gaat naar de huiskamerforum (of wat dan ook) en je bent ingelogt  als gast (staat er dan)..

misschien ligt het aan de cookies?? (ik heb daar de balleverstand van dus das de enige optie die ik me kan bedenken ;))

greetz
       Han_Nuss

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 23-04-2002, 15:13:17 »
het klinkt mij ook bekend in de oren ja. Zowel op pc thuis als op pc kantoor. Maar het is niet altijd!

Log in, ga naar topic, ineens gast. Ik ga dan internet maar ff uit en dan er weer in. Dat werkt wel, maar tis niet handig!

ik heb dan geen cookies verwijderd en heb idd wel ´wachtwoord onthouden´ aangevinkd.

« Laatst bewerkt op: 23-04-2002, 16:12:44 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #5 Gepost op: 23-04-2002, 16:03:26 »
het gebeurd mij alleen als ik mijn cookies verwijderd heb om een of andere duistere reden (formatteren enz.)
Ik log in, zodra ik iets wil doen krijg ik weer het login veld.
Naar widm.com gaan in een nieuw venster werkt dan inderdaad. Daarna blijf ik ingelogd ('wachtwoord onthouden' heb ik dus aangevinkt)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #6 Gepost op: 23-04-2002, 16:16:03 »
Ik heb der ook last van, en alleen 's avonds. Alhoewle, gister had ik et ook ineens 's middags.
Tomas zegt dat ie weet waar et aan ligt, iets met je cookies ofsow. Maybe moet je et hem is vragen Compu :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7 Gepost op: 23-04-2002, 16:17:04 »
Ik heb er nooit last van.... maar misschien moeten ze hun cache gegeugen eens verwijderen :P. Of hun cookie-instellingen in IE 6 wijzigen...maar ik hoorde dat dat het probleem niet was  ::). Maar goed, dat krijg je natuurlijk, met dat YaBB.... vaag systeem is dat toch :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #8 Gepost op: 23-04-2002, 16:32:23 »
Ik heb het probleem heel lang gehad op m'n iMac thuis.
De laatste tijd gaat het goed, zo lang ik maar na het inloggen eerst de eerste pagina van de bovenste topic open.
Daarna gaat het goed.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 23-04-2002, 17:58:53 »

Als ik weg ga, moet ik dan ook uitloggen? Of mag ik gewoon afsluiten? Het kan niet veel kwaad, maar ik denk soms dat er nog steeds staat dat ik in het rijtje vaste bezoekers nog online vermeld sta, terwijl het niet zo is. En ik kan het natuurlijk moeilijk controleren.
Het is niet van levensbelang, maar zou het sneu vinden als iemand denkt dat ik online ben en me een berichtje verstuurd en ik antwoordt niet meteen terug. Nou... met heel die uitleg errond zijn jullie mijn vraag misschien vergeten:
Moet ik uitloggen als ik wegga of mag ik het gewoon zo laten?

ja, dat heb ik nou ook. ik log vrijwel nooit uit, maakt dat iets uit??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 23-04-2002, 18:03:59 »

ja, dat heb ik nou ook. ik log vrijwel nooit uit, maakt dat iets uit??

Volgens mij niet, ik heb nog helemaal nooit uitgelogd.

En als ik dan op school achter 'n computer zit en op 't forum kom sta ik nog niet ingelogd, dus je zal wel gewoon automatisch uit de lijst met vaste bezoekers die online zijn weggaan als je niet meer op de forumpagina bent.   :-\

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 23-04-2002, 18:06:04 »
willen we het es ff proberen ?
als iemand een seintje geef, sluit ik hier eens gewoon af, surf ik ondertussen naar een andere pagina, en kom ik na een paar minuutjes terug.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 23-04-2002, 18:07:47 »

willen we het es ff proberen ?
als iemand een seintje geef, sluit ik hier eens gewoon af, surf ik ondertussen naar een andere pagina, en kom ik na een paar minuutjes terug.

Oke ik let wel effe op imka.  :)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 23-04-2002, 18:08:33 »
ok, ik ben dan een paar minuten weg
tot zo !

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #14 Gepost op: 23-04-2002, 18:09:02 »
Je hoeft inderdaad niet uit te loggen als je d'r vandoor gaat. Je blijft dan nog zo'n 10 minuten in de lijst staan, maar schuift wel steeds verder naar rechts. Zo kunnen mensen makkelijk zien 'hoezeer' je online bent  8)

Bedankt voor jullie reacties zover. Ik ga d'r speculaas van proberen te bakken (als't gelukt is kom ik nog wel ff naar de Molshoop  ;)). Het is in elk geval duidelijk dat (te) veel mensen hier last van hebben. Mocht je nog enig aanwijzing kunnen vinden die mocht leiden tot aanhouding van het probleem, dan wordt je verzocht contact op te nemen met de lokale politie of met dit topic.

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

aggie

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 23-04-2002, 18:10:36 »
En imka maar uitproberen.....ze is idd nog 'online'

Pino en e zijn minder 'online' dan imka. Zijn die ook weg dus ???

« Laatst bewerkt op: 23-04-2002, 18:13:26 door Aggie »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 23-04-2002, 18:15:59 »

En imka maar uitproberen.....ze is idd nog 'online'

Pino en e zijn minder 'online' dan imka. Zijn die ook weg dus ???

Geen idee, imka staat nu wel bijna helemaal rechts.  :)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 23-04-2002, 18:17:02 »
ik ben juist terug, dus blijkbaar niet lang genoeg weggeweest ?
(zat wel nog op internet, maar niet meer op deze site)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 23-04-2002, 18:17:48 »

Ik denk 't, maar we weten dus nu wel dat 't niet nodig is om uit te loggen.  :)

aggie

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 23-04-2002, 18:17:51 »
Ik zag dat je weer terug kwam, omdat je naam weer naar links in het rijtje kwam.
En BM is nu ook erg online, want tweede van links...hoi BM :)
En Pino en e zijn nu van het lijstje af.....klopt dus wat Compuart zei ;)

« Laatst bewerkt op: 23-04-2002, 18:20:41 door Aggie »