Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
De meeste denken (denk ik ook) dat het nu een vrouw word om dat het al 2x achter elkaar een man was,dus word het weer een man meschien.
Nou dat denk ik dus ook, ze verzinnen het toch weer zo dat we volgend jaar weer wat te gissen hebben en ze laten het nooit van z´n leven afhangen van wat het geslacht van de mol was in de vorige series... man of vrouw? who mols? ik ga mijn eigen vriend opgeven, misschien is die het volgend jaar dan wel???
De meeste denken (denk ik ook) dat het nu een vrouw word om dat het al 2x achter elkaar een man was,dus word het weer een man meschien.Het is gewoon afwachten.
Een lesbische vrouw misschien dan maar ?
Ik weet het al hoor: de volgende mol is een 32 jaar oude vrouw, haar hobby's zijn spaghetti koken en bowlen, en haar lievelingseten is Spinazie. Nu alleen haar naam nog...
Verrek! Dat ben ik !!Zal ik me dan toch maar opgeven?
Of....zoals bertha dat zo mooi kan zeggen: ze weten daqt wij denken dat zij volgend jaar een vrouw kiezen, en kiezen ze volgend jaar weer een man...
maar omdat ze weten dat we zo beredeneren kiezen ze toch maar een vrouw... schiet lekker op zo
Ze nemen gewoon een travestiet, een man en vrouw in een. Maar dan moeten ze er wel meerdere in het programma stoppen, anders weten we het al heel snel
Het tegenovergestelde is een stalactiet denk ik
Kelly!?!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
680 gasten en 9 vaste bezoekers
RealityTV vandaag